דרוש מידע טרם - למה השירות שם גרוע?

  • הוסף לסימניות
  • #62
לא הובנתי...
לא התכונתי סרק- במשמעות של סתם, יותר במשמעות של לא יועיל...
אבל סבבה זו דעתך,
ואני מקבלת אותה גם אם לא לגמרי מסכימה
סיפור יעזור?
בעקבות רשלנות שעברתי שם, למדתי על בשרי לא לסמוך עליהם.
שכנה חזרה הביתה עם כאבי בטן נוראיים: "דפה, הם אמרו שזה גזים, נתנו תרופה חזקה לשיכוך, וזה יעבור תוך שלושה ימים".
אני מסתכלת עליה ועונה לה: "רבקי, השניה למיון! זה כאבים של ה. חוץ רחמי או לכל הפחות התקפה של אבנים בכליות"
למזלי, היא היתה ילדה טובה, אחרי כמה שעות היא חזרה הביתה כבר אחרי, ב"ה בלי סיבוכים. אכן היה חוץ רחמי.
כל מטומטם מתחיל היה מעיף עליה מבט וקולט שיש פה משהו רציני.
ועכשיו נעבור למסקנה שרציתי להגיע עליה: אם לא הייתי מודעת לחוסר מקצועיות שלהם, לא הייתי אומרת לה לקחת בערבון מוגבל את הדיאגנוזה שלהם!!!
ולכן כל אחד שאנחנו יכולות לעורר אותו- אנחנו מחוייבות לעשות זאת!
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
אני ממודיעין עילית. שירות זוועה. תורות שלא נגמרים. סתם כי אין מי שיצעק ויזרז משהו. הכל נסחב סתם. כולם ערבים.

פעמיים קרה לנו שכשהגעתי לאורטופד עם גבס של ילדי, הוא לא הבין מי עשה עבודה מפגרת כזו.

דרך אגב, פעם הייתי אצל אורטופד שמאלן קרח כזה... ואמרתי לו שעשיתי את הגבס בטרם, ומכיוון שהם זוועה של סנדלרים באתי אליו למחרת. הוא מיד פלט 'אני לא אוהב הכללות והשמצות'. אחרי כמה דקות הוא התוודע לכך שחמותי עובדת איתו בקופה. פתאום נהיינו חברים... ואז הוא אומר לי 'חשוב שתדע שטרם יותר גרועים ממה שאתה חושב, אני לא מבין איך עדיין אנשים הולכים לשם...'
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
בלת"ק.
הייתי כמה פעמים בטרם סניף בית שמש.
רוב הפעמים היה זוועה, תורים ארוכים ושירות לא כ""כ סימפטי.
בפעם האחרונה שהגעתי, התכוננתי שוב להמתנה של כמה שעות,
אך למרבה הפלא, קיבלו אותי מיד ותוך חצי שעה הייתי אחרי קבלת טיפול (ע"י רופא יהודי - דתי ונחמד).
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
הדבר הכי אבסורדי בטרם, שכל הקופות חולים שולחות לשם כתור מוקד לילה ושבת, ויש כאלה שזה המוקד היחידי שלהם, והמצב שם על הפנים
הבנתי גם שהרמה הרפואית שלהם לא מיודע מה
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
מכירים מישהו שהלך לטרם וקיבל שם שירות שענה לבעיה שלו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
כבוד רבי @Natan Galant ממש צודק,
מה שאני יכול לדמיין מה היה נוסח הכתבה אילו הוא היה עובד שם לילה אחד ....

זו עבודה שוחקת, כל הזמן לחץ,
כל הזמן תלונות,
מתי התור שלי ?
תכניסו אותי לרופא טוב ...!
אז בסוף כולם אצלכם מגיעים לבית חולים ? מה עשינו ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
כבוד רבי @Natan Galant ממש צודק,
מה שאני יכול לדמיין מה היה נוסח הכתבה אילו הוא היה עובד שם לילה אחד ....

זו עבודה שוחקת, כל הזמן לחץ,
כל הזמן תלונות,
מתי התור שלי ?
תכניסו אותי לרופא טוב ...!
אז בסוף כולם אצלכם מגיעים לבית חולים ? מה עשינו ?
בדרך כלל התלונות אמורות להיות של מקבל השירות שלא זוכה לשירות שמגיע לו על פי חוק ודין, ולא הפוך...
מי שלא מתאים, שלא יעבוד שם!!! וככל עבודה אחרת.
אגב, יש לי כבוד והערכה עצומה לאנשי צוות רפואי מכל הסוגים, אפילו לעוזר של הרופא שיניים, ועדיין זה לא אמור להצדיק חוסר רמה רפואית ויחס מיטבי
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
אז איפה הם בקלפי?????
היינו אמורים להיות 27 מנדטים!!!
יש הרבה מתחת לגיל 18
ויש עוד שלא מצביעים מתוך אידיאולוגיה
וע"ז נאמר "משיב חכמים אחור ודעתם יסכל"
"בזכותם" יעבירו את הרפורמה בטלפונים הכשרים, בגיור, ברית הזוגיות וחוק הגיוס
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
יש הרבה מתחת לגיל 18
ויש עוד שלא מצביעים מתוך אידיאולוגיה
וע"ז נאמר "משיב חכמים אחור ודעתם יסכל"
"בזכותם" יעבירו את הרפורמה בטלפונים הכשרים, בגיור, ברית הזוגיות וחוק הגיוס
עוד משהו שלא לקחתם בחשבון זה גם ריבוי הילדים מתחת גיל 18 ביחס לאוכלוסיה.
כך שגם אם החרדים הם 23% מהאזרחים במדינה, אין 23% חרדים בעלי זכות הצבעה.
זאת בנוסף למה שאמרת
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
בדרך כלל התלונות אמורות להיות של מקבל השירות שלא זוכה לשירות שמגיע לו על פי חוק ודין, ולא הפוך...
מי שלא מתאים, שלא יעבוד שם!!! וככל עבודה אחרת.
אגב, יש לי כבוד והערכה עצומה לאנשי צוות רפואי מכל הסוגים, אפילו לעוזר של הרופא שיניים, ועדיין זה לא אמור להצדיק חוסר רמה רפואית ויחס מיטבי

אכן,
'טרם' אינו ניצב בשורה הראשונה,
רופא בטרם מקבל פחות מבית החולים.
הוא גם פחות מוגן על ידי בירוקרטיה.

התחליף הוא: בית חולים,
הפיתרון שלהם לשחיקת עובדים: בירוקרטיה

בירוקרטיה מספקת הגנה מצויינת מפני שחיקת העובד במגזר ציבורי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
ויש עוד שלא מצביעים מתוך אידיאולוגיה
וע"ז נאמר "משיב חכמים אחור ודעתם יסכל"
"בזכותם" יעבירו את הרפורמה בטלפונים הכשרים, בגיור, ברית הזוגיות וחוק הגיוס
כמובן שכל אחד לפי רבותיו,
אבל מה שבטוח שאם המפלגות החרדיות היו באמת עושים משהו למען הציבור היו כולם מצביעים
לשמוע רודפים אותנו וכו'..גיוס גיור..זה לא מושך כבר את כולם להצביע..
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
עוד משהו שלא לקחתם בחשבון זה גם ריבוי הילדים מתחת גיל 18 ביחס לאוכלוסיה.
כך שגם אם החרדים הם 23% מהאזרחים במדינה, אין 23% חרדים בעלי זכות הצבעה.
זאת בנוסף למה שאמרת
זה מה שכתבתי בקצרה
(כי הרי גם לחילונים יש ילדים מתחת לגיל 18 אלא בהכרח הכוונה שביחסיות יש לנו יותר ילדים עד 18)
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
אז איפה הם בקלפי?????
היינו אמורים להיות 27 מנדטים!!!
אמת
אחד הנושאים שמטאטאים המון שנים מתחת לשטיח כי זה לא נעים לדבר על זה
וכל מי שפחות מ 18 מהר מאוד הוא נהיה מעל 18 ובכל זאת המנדטים של המגזר לא נוסקים למעלה
אחוז הלא מצביעים אידיאולות אפס או קרוב לאפס במגזר
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
אבל מה שבטוח שאם המפלגות החרדיות היו באמת עושים משהו למען הציבור היו כולם מצביעים
לשמוע רודפים אותנו וכו'..גיוס גיור..זה לא מושך כבר את כולם להצביע..
לא כאן המקום להאריך....
אבל אם הדברים שהזכרתי יעברו זה יזקף לזכותם, כי בידם למנוע זאת
לעניין האכזבה מהנציגים זה נכון אבל לא קשור
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
כבוד רבי @Natan Galant ממש צודק,
מה שאני יכול לדמיין מה היה נוסח הכתבה אילו הוא היה עובד שם לילה אחד ....

זו עבודה שוחקת, כל הזמן לחץ,
כל הזמן תלונות,
מתי התור שלי ?
תכניסו אותי לרופא טוב ...!
אז בסוף כולם אצלכם מגיעים לבית חולים ? מה עשינו ?
לצערנו, ושלא נזדקק, בד"כ התורות לכל רופא משפחה ומרכז רפואי ארוכים. כל נותני הישרות רגילים לאנשים שמגיעים קצרי רוח ומנסים לעקוף וכזה.
כלומר - זאת לא הסיבה לפערים ברמת השירות והמקצועיות בין קופות החולים, נניח וטרם.
הסיבה היא כלכלית, זה הכל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
אז איפה הם בקלפי?????
היינו אמורים להיות 27 מנדטים!!!
23% המדוברים זה הציבור הדתי (זה נאמר ביחס לחופים נפרדים שהציבור הדתי כולו צורך) ואכן יחד עם המפלגה של הציבור הדתל"י זה באיזור ה27 מנדטים
השערה שלי ה23% נגזר ממספר המנדטים לציבור הדתי ואיננו מתבסס על נתון סטטיסטי אמיתי (תחשבו כמה אינם יהודים יש בארץ..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
פורסם אתמול ע"י ח"כ אורי מקלב שהציבור החרדי הוא 23% מתושבי המדינה (בהקשר לחופים נפרדים)
אני לא רואה יחס כזה באחוזים אצל הרופאים. בקיצור כוונתי שכל זמן שאין חרדים או חרדיות שילכו ללמוד רפואה שלא נתפלא שהערבים נמצאים בתחום הרפואה
קודם כל שיתנו מלגות שיוכלו לממן את התהליך המטורף הזה
וכוונתי מלגות שיתמכו כספית עד לקבלה, כי מלגות ללימודים יש מספיק

בררת פעם מה התהליך שצריך לעבור כדי להתקבל לרפואה בארץ???
ולא, אין הקלות או הפליה מתקנת לחרדים

במיוחד שכחרדים או חרדיות ברוב המקרים ללא ת.בגרות ובוודאי שלא בממוצע גבוה כ"כ שצריך כדי להתקבל

במרבית המקרים גם קשה מאוד לשלב עבודה בתהליך של השלמת בגרויות/מכינה ואם לא יהיה מימון כספי לא רואה נהירה של חרדים לתחום ובטח ובטח כשגם ככה המקצוע ברובו לא כ"כ תואם אורח חיים חרדי (מבחינת גידול ילדים, ריבוי ילודה, לימודים מעורבים וכו)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה