בקשה נהגים הזהרו ב....

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני כותב שורות אלו בתור נהג:
היום בצהריים ירד גשם שוטף וראיתי רכבים נוסעים במהירות ומשפריצים מכל הבא בגלגל
יש כלה בדרך לחתונה שהוכתם לה השמלה ע"י אותם אנשים חסרי מחשבה
אני היום נהגתי בעיר על בערך 15 ק"מ כדי לא להשפריץ ולא אני לא מפחד שתגידו שאני תקעתי אנשים מאחורי בגלל המהירות האיטית
אנא ואנא הזהרו בגשם
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
  • הוסף לסימניות
  • #4
IMG_3667.JPG
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
גם אני מצטרף להנ"ל, גם אני נסעתי לאט ונזהרתי לא להשפריץ על אנשים ולהפוך אותם לבישי מזל, תשתדלו כולכם למען כולנו.

וכן, עוד משהו, אתם הולכי הרגל, אל תקשו עלינו הנהגים תנסו גם אתם לא ללכת צמוד לשפת המדרכה, זה בשבילכם עוד יותר מאשר בשבילנו, ככה אתם לא תתרטבו ולא תעשו לנו מצפון...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
וכן, עוד משהו, אתם הולכי הרגל, אל תקשו עלינו הנהגים תנסו גם אתם לא ללכת צמוד לשפת המדרכה, זה בשבילכם עוד יותר מאשר בשבילנו, ככה אתם לא תתרטבו ולא תעשו לנו מצפון...
מסכים בכל מילה
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #7
וואוו אתה מזכיר לי איך קיבלתי פעם אחת מקלחת של מים עם בוץץ,
קררר, אתה יוצא מלוכלך, רטוב, (כאילו ואז אתה שואל את עצמך יש עניין עוד עם המטריה שעפה כל הזמן...)
ואין לך אפי' עם מי לדבר ההוא כבר בסוף הרחוב...
מבאסססס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
וואוו אתה מזכיר לי איך קיבלתי פעם אחת מקלחת של מים עם בוץץ,
קררר, אתה יוצא מלוכלך, רטוב, (כאילו ואז אתה שואל את עצמך יש עניין עוד עם המטריה שעפה כל הזמן...)
ואין לך אפי' עם מי לדבר ההוא כבר בסוף הרחוב...
מבאסססס.
יש ענין במטריה, רק צריך לזכור לכוון אותה לכוון גלגלי המכוניות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אני כותב שורות אלו בתור נהג:
היום בצהריים ירד גשם שוטף וראיתי רכבים נוסעים במהירות ומשפריצים מכל הבא בגלגל
יש כלה בדרך לחתונה שהוכתם לה השמלה ע"י אותם אנשים חסרי מחשבה
אני היום נהגתי בעיר על בערך 15 ק"מ כדי לא להשפריץ ולא אני לא מפחד שתגידו שאני תקעתי אנשים מאחורי בגלל המהירות האיטית
אנא ואנא הזהרו בגשם
גם אני מצטרף לבקשה....
בבני ברק זה ממש בכל רחוב ובכל סמטה.
(בתור הולך רגל)
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
בעניין הזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
בבני ברק זה ממש בכל רחוב ובכל סמטה.
ברור שלנהגים יש בזה חלק אבל..
גם לעירייה חלק לא קטן בזה
כבישים עם שקעים ומהמורות וניקוז בן אלף שנה מסייע מאוד לנהגים להתיז על הולכי הרגל
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
כל שנה בהגיע הגשם הראשון נפתח אשכול כזה.
זה כבר ממש מסורת.
מספיק פעם אחת לחטוף שפריץ שכזה ביום קר כדי לפתוח אשכולות כל החיים.

לא אשכח שכשהייתי עובדת במקום מסוים, והיינו יורדות בתחנה באחת הצמתים בגדולים בארץ, רועדים מקור ומחכים שהכפתור יועיל בטובו לעצור את המכוניות, (מכירים את זה שלוחצים כל חצי דקה, כדי שאולי זה יזרז את התהליך :LOL:)ואז רגע לפני הישועה רכב שהיה חייב ''לחטוף את הירוק'' הגיש לנו במתנה את כל המים העכורים שהיו בדרכו.
מקום פתוח, עשרות רכבים דוהרים, רוחות, קור וגשם ועכשיו הדובדבן שבקצפת- בגדים שרטובים ממים עכורים.
מספיק טוב?!

אני באמת מעריכה מכל הלב את כל אלו שיודעים להיות ברכב היבש והמוגן ולחשוב על אלו שבחוץ.
בהחלט יישר כח גדול!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
ועוד טיפ לנהג להשתדל להתרחק ככל הניתן משפת המדרכה לכיוון מרכז הכביש! כמה אפשר שלא יהיה מסוכן.
כי בדרך כלל המים נוטים לזרום לקצה הכביש הצמוד למדרכה.
וכמובן ליסוע לא יותר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
ועוד טיפ לנהג להשתדל להתרחק ככל הניתן משפת המדרכה לכיוון מרכז הכביש! כמה אפשר שלא יהיה מסוכן.
כי בדרך כלל המים נוטים לזרום לקצה הכביש הצמוד למדרכה.
וכמובן ליסוע לא יותר...
בדיוק מה שעשיתי
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה