הגולם החולם
משתמש מקצוען
- הוסף לסימניות
- #1
בעקבות השריפות האחרונות ולקראת חנוכה
עוד ועוד שריפות
בבני ברק, בגבעתיים, בק"ס, בירושלים.
נורא, מאחרוי כל שריפה ישנה משפחה, לעיתים משפחות, שגם אם הם יצאו בשלום, כולום בריאים ושלמים.
עדיין הנזק הוא בל יתואר, חוץ מהנזק הכלכלי האדיר, כי ברוב השריפות פשוט צריך הכל הכל מחדש, אין זכר לעבר, הכל או מפויח או שרוף ולא ניתן לשימוש! ויש גם נזק נוסטלגי ועוד דברים חשובים שלא ניתן להשיבם!!!.
צריך לעשות לזה סוף!
נכון, הכל מלמעלה, ועדיין, ישנה השתדלות שחייבים לעשות אותה.
קודם כל, שימו לב איפה אתם מדליקים אש!
לא מדליקים נרות שבת וחנוכה במקומות שיש בהם בדל (תרתי) של סכנה!, לא משאירים אש ליד ילדים ללא השגחה וכו' וכו'
אבל זה דברים פשוטים שלכאורה כולם מקיימים אותם.
אבל צריך לדעת שמטף כיבוי בבית, פירושו של דבר הצלת הבית במקרה שריפה!
אם לדוגמא מזרון עולה באש, אין מה לעשות ואי אפשר להספיק למלא ספלים ולכבות, אבל אם יש מטף כיבוי הוא ונק את האש בשיות.
במיוחד נכונים הדברים לגבי שריפה שמקורה בחשמל, מים וחשמל לא הולכים ביחד, ואי אפשר לכבות חשמל שעולה באש עם מים, בשביל זה יש מטף כיבוי!, שפריץ אחד והשריפה מאחורינו. (חשוב לדעת! השפרצה של מטף כיבוי על ארון חשמל הורס את ארון החשמל עד היסוד ומדובר על אלפי שקלים! יש מטף שממולא בגז והוא מתאים לכיבוי חשמל בלי לעשות לו כל נזק)
נכון, הוא עולה כמה מאות שקלים, אבל זה סוג של ביטוח לבית, לנכסים, ומעל הכל לנפשות שבבית, (וגם לשכנים).
נ. ב. אין לי חנות לממכר גלאים או מטפים אהל למענכם, זה חשוב מאד מאד מאד מאד!
עוד ועוד שריפות
בבני ברק, בגבעתיים, בק"ס, בירושלים.
נורא, מאחרוי כל שריפה ישנה משפחה, לעיתים משפחות, שגם אם הם יצאו בשלום, כולום בריאים ושלמים.
עדיין הנזק הוא בל יתואר, חוץ מהנזק הכלכלי האדיר, כי ברוב השריפות פשוט צריך הכל הכל מחדש, אין זכר לעבר, הכל או מפויח או שרוף ולא ניתן לשימוש! ויש גם נזק נוסטלגי ועוד דברים חשובים שלא ניתן להשיבם!!!.
צריך לעשות לזה סוף!
נכון, הכל מלמעלה, ועדיין, ישנה השתדלות שחייבים לעשות אותה.
קודם כל, שימו לב איפה אתם מדליקים אש!
לא מדליקים נרות שבת וחנוכה במקומות שיש בהם בדל (תרתי) של סכנה!, לא משאירים אש ליד ילדים ללא השגחה וכו' וכו'
אבל זה דברים פשוטים שלכאורה כולם מקיימים אותם.
אבל צריך לדעת שמטף כיבוי בבית, פירושו של דבר הצלת הבית במקרה שריפה!
אם לדוגמא מזרון עולה באש, אין מה לעשות ואי אפשר להספיק למלא ספלים ולכבות, אבל אם יש מטף כיבוי הוא ונק את האש בשיות.
במיוחד נכונים הדברים לגבי שריפה שמקורה בחשמל, מים וחשמל לא הולכים ביחד, ואי אפשר לכבות חשמל שעולה באש עם מים, בשביל זה יש מטף כיבוי!, שפריץ אחד והשריפה מאחורינו. (חשוב לדעת! השפרצה של מטף כיבוי על ארון חשמל הורס את ארון החשמל עד היסוד ומדובר על אלפי שקלים! יש מטף שממולא בגז והוא מתאים לכיבוי חשמל בלי לעשות לו כל נזק)
נכון, הוא עולה כמה מאות שקלים, אבל זה סוג של ביטוח לבית, לנכסים, ומעל הכל לנפשות שבבית, (וגם לשכנים).
נ. ב. אין לי חנות לממכר גלאים או מטפים אהל למענכם, זה חשוב מאד מאד מאד מאד!
הנושאים החמים