עזרה ראשונה! כאבי ראש חזקים!

  • הוסף לסימניות
  • #21
את שותה מספיק?
לפעמים זה בעיה של חוסר נוזלים
תרגישי טוב!
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אני כבר כמה ימים עם כאבי ראש נוראיים! לחץ מעל העניים, באזור המקביל בצד האחורי של הראש, ברגשה של ראש כבד, בחילות, סחרחורות. מעט כאב לכופף את הראש.- בחיבור בין הראש לצוואר. מחמיר מאוד בנסיעות- גם קצרות.
טיפות אופטלגין לא משפיע. במיון אמרו שלא נראה להם דלקת קרום המוח, יש סימנים לוירוס. לא נראה לי סינוסיטיס או מגרנה, מישהו עבר פעם? יכול להמליץ על טיפול לא תרופתי שעוזר?
אני בסרט הזה כבר שנה וחצי! הכאב כ"כ חזק. הרגשה שעוד שניה צריך לאסוף ח"ו חלקי-מוח מהריצפה. ה"י!!
עברתי מלא בדיקות, והכל תקין. ב"ה! אבל הסבל נמשך.
אמנם יש הקלה, וכבר אין לי בחילות, וההרגשה של הראש הכבד - גם הוא כבר כמעט ולא מופיע. אבל הכאב ראש, והסחרחורות. ובנוסף - כפל ראייה.
איך הראייה שלך? תבדקי אם זה מתגבר אחרי קריאה
מה עם בלוטת התריס?
אמרת גם שאת בהריון. מה קורה עם ההורמונים? תבקשי לעשות בדיקת פרופיל הורמונלי, ולכי עם הבדיקות לאנדוקרינולוג - שיבדוק מה המצב.
לי אישית עזר מאוד דיקור סיני - לאיזון הורמונלי. ושיפר מאוד את מצבי. חוץ מהראיה והכאבי ראש.
הקפדה ללכת לישון מוקדם, וכמה יותר שעות שינה.
ותקופה מסוימת גם הפסקתי לגמרי עם חלבי.
אבל שוב. זה לא עבר לגמרי, אבל יש שיפור בעוצמת הכאב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
ההנחיה הרפואית אומרת שבמקרה של כאבי ראש חזקים מאד וחדים
וכן לחץ דם גבוה (מעל 140)
לפנות למיון לשלול רעלת הריון ח"ו
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אני בסרט הזה כבר שנה וחצי! הכאב כ"כ חזק. הרגשה שעוד שניה צריך לאסוף ח"ו חלקי-מוח מהריצפה. ה"י!!
עברתי מלא בדיקות, והכל תקין. ב"ה! אבל הסבל נמשך.
אמנם יש הקלה, וכבר אין לי בחילות, וההרגשה של הראש הכבד - גם הוא כבר כמעט ולא מופיע. אבל הכאב ראש, והסחרחורות. ובנוסף - כפל ראייה.
איך הראייה שלך? תבדקי אם זה מתגבר אחרי קריאה
מה עם בלוטת התריס?
אמרת גם שאת בהריון. מה קורה עם ההורמונים? תבקשי לעשות בדיקת פרופיל הורמונלי, ולכי עם הבדיקות לאנדוקרינולוג - שיבדוק מה המצב.
לי אישית עזר מאוד דיקור סיני - לאיזון הורמונלי. ושיפר מאוד את מצבי. חוץ מהראיה והכאבי ראש.
הקפדה ללכת לישון מוקדם, וכמה יותר שעות שינה.
ותקופה מסוימת גם הפסקתי לגמרי עם חלבי.
אבל שוב. זה לא עבר לגמרי, אבל יש שיפור בעוצמת הכאב.
עשית בדיקה לקרישי דם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
היה לי את זה לפני שבוע , הרופא אמר שפעת ונתן לי כדור שמאוד הקל, לא זוכרת את השם
משהו שמתאים (לפי השם) לסיניזיטוס, כאב לי הראש פצצה בשתי הרקות וכמו קשת על המצח
אם את מב"ב זה דר' מושקוביץ, רפואה שלימה
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
לא עשיתי בדיקה לקרישי דם, אקמול מכל סוג חוץ מהפשוט, וכן נורופן ואקליפטוס- אסור. שותה מספיק. העיניים והלחץ דם בסדר, הלחץ דם שלי עם נטיה ברורה להיות נמוך ולא להפך- הכי גבוה שראיתי בחיים שלי הוא 120- וזה נדיר בד"כ לא עובר את ה110.
חזרתי אתמול לרופא ששלח אותי למיון, מאוד התפלא למה לא עשו דיקור מותני, הוא אמר שהוא כן חוזר לאבחנה של דלקת קרום המוח ויראלית ורשם לי פרדניזון, ה' יעזור שזה באמת ישפיע סוף סוף
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
לא עשיתי בדיקה לקרישי דם, אקמול מכל סוג חוץ מהפשוט, וכן נורופן ואקליפטוס- אסור. שותה מספיק. העיניים והלחץ דם בסדר, הלחץ דם שלי עם נטיה ברורה להיות נמוך ולא להפך- הכי גבוה שראיתי בחיים שלי הוא 120- וזה נדיר בד"כ לא עובר את ה110.
חזרתי אתמול לרופא ששלח אותי למיון, מאוד התפלא למה לא עשו דיקור מותני, הוא אמר שהוא כן חוזר לאבחנה של דלקת קרום המוח ויראלית ורשם לי פרדניזון, ה' יעזור שזה באמת ישפיע סוף סוף
רפואה שלמה!
הוא אבחן דלקת קרום המוח בלי לעשות LP???
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
לפי התסמינים, במיון לא רצו לעשות, בקופה אי אפשר.
מעניין. לפי מה שידוע לי (היה לי ילד עם דלקת קרום המוח שהסתכבה מאוד מאוד עם סוף עצוב מאוד אז ידוע לי הרבה לצערי), א"א לאבחן דלקת קרום המוח בלי LP.
בכל מקרה, אני מקווה שגם אם זה לא זה הסטרואידים יעזרו ותראי שיפור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
מעניין. לפי מה שידוע לי (היה לי ילד עם דלקת קרום המוח שהסתכבה מאוד מאוד עם סוף עצוב מאוד אז ידוע לי הרבה לצערי), א"א לאבחן דלקת קרום המוח בלי LP.
בכל מקרה, אני מקווה שגם אם זה לא זה הסטרואידים יעזרו ותראי שיפור.
ה"י, בכל אופן זה אמור לעזור, ואין סימנים לדלקת רק לוירוס
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
לפני שעושים LP
ללכת לרופא עיניים.
LP בדיקה חודרנית ולא קלה, ואח"כ כשבוע שעשוי להיות קשה.
קודם כל לוודא שהעיניים בסדר.
אם רואים בצקת בעיניים חייבים לעשות LP
כמובן - אם במיון אומרים שצריך LP - אז לעשות מה שצריך.

אם עושים לך LP - את יכולה לבקש ממני המלצות לאחרי הבדיקה.
באופן כללי - לשכב שכיבה מוחלטת כמה שיותר זמן לפחות ביממה הראשונה, גם אחרי שמשחררים אותך מהמיון, להתארגן על זה בבית שתוכלי לשכב ממש

רפואה שלימה
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אני כבר כמה ימים עם כאבי ראש נוראיים! לחץ מעל העניים, באזור המקביל בצד האחורי של הראש, ברגשה של ראש כבד, בחילות, סחרחורות. מעט כאב לכופף את הראש.- בחיבור בין הראש לצוואר. מחמיר מאוד בנסיעות- גם קצרות.
טיפות אופטלגין לא משפיע. במיון אמרו שלא נראה להם דלקת קרום המוח, יש סימנים לוירוס. לא נראה לי סינוסיטיס או מגרנה, מישהו עבר פעם? יכול להמליץ על טיפול לא תרופתי שעוזר?
לי זה היה בקורונה.....
איזה אוטובוס...לא היה שייך לקום מהמיטה מסחרחורות וכאבים
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
לפני שעושים LP
ללכת לרופא עיניים.
LP בדיקה חודרנית ולא קלה, ואח"כ כשבוע שעשוי להיות קשה.
קודם כל לוודא שהעיניים בסדר.
אם רואים בצקת בעיניים חייבים לעשות LP
כמובן - אם במיון אומרים שצריך LP - אז לעשות מה שצריך.

אם עושים לך LP - את יכולה לבקש ממני המלצות לאחרי הבדיקה.
באופן כללי - לשכב שכיבה מוחלטת כמה שיותר זמן לפחות ביממה הראשונה, גם אחרי שמשחררים אותך מהמיון, להתארגן על זה בבית שתוכלי לשכב ממש

רפואה שלימה
לא יודע מה אתם מדברים
עשיתי פעמיים LP שעתיים שכיבה וזהו
אם כואב הראש רושמים קפאין
בכל מקרה יכול להיוןת שלאחרים זה יותר קשה אבל לא לכולם
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אני כבר כמה ימים עם כאבי ראש נוראיים! לחץ מעל העניים, באזור המקביל בצד האחורי של הראש, ברגשה של ראש כבד, בחילות, סחרחורות. מעט כאב לכופף את הראש.- בחיבור בין הראש לצוואר. מחמיר מאוד בנסיעות- גם קצרות.
טיפות אופטלגין לא משפיע. במיון אמרו שלא נראה להם דלקת קרום המוח, יש סימנים לוירוס. לא נראה לי סינוסיטיס או מגרנה, מישהו עבר פעם? יכול להמליץ על טיפול לא תרופתי שעוזר?
אני עברתי את הדבר הזה כמה וכמה פעמים כמעט באותו מתכון שכתבת.
אחרי שלוש התקפים כאלו הוכרזה מגרנה.
היום ב''ה למדתי מה הטריגרים שמעוררים את זה, וזה כמעט ולא קיים.
אבל מי שסובל יודע שזה פחות או יותר נראה כך.
אקמול ושאר מרעיו בד'''כ לא עוזרים לזה, יש כדורים ייעודיים למגרות כגון אקסידול וכלה ב..
התסמי המבוהק שלה זה שבד''כ הרופאים לא מצליחים להשים את האצבע על מקור הכאב למרות שהוא עוצמתי ברמות.

נסי לקחת 2/3 כדורי אקסידול (מקביל לאקמול פוקוס-אבל יותר יעיל) ולשכב בחדר חשוף בהרפיה מוחלטת- אם את מצליחה לישון זה מצוין.

ורשם לי פרדניזון, ה' יעזור שזה באמת ישפיע סוף סוף
פרדינזון בעצמו לפעמים גורם לכאב ראש לוחצים.
תיהיי ערנית להשים לב אם נוסף לחץ בגולגולת עצמה- זה סימן די מבוהק להפסיק את הטיפול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
לפני שעושים LP
ללכת לרופא עיניים.
LP בדיקה חודרנית ולא קלה, ואח"כ כשבוע שעשוי להיות קשה.
קודם כל לוודא שהעיניים בסדר.
אם רואים בצקת בעיניים חייבים לעשות LP
כמובן - אם במיון אומרים שצריך LP - אז לעשות מה שצריך.
בדיקת עיניים תראה אם יש בצקת במוח, אבל כאן החשד הוא לדלקת קרום המוח והדרך היחידה לאבחן אותה הוא ע"י LP.
בכל מקרה היא כבר מטפולת ונקווה שזה יעזור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
  • הוסף לסימניות
  • #40
טוב, אז ברוך ה' הפרניזון כנראה התחיל להשפיע כי אני מרגישה הרבה יותר טוב.
ולגבי הלחץ דם- גם עכשיו אצל הרופא ובמיון בדקתי והגיע הכי גבוה בכל השבוע האחרון ל68/108.
ולגבי תרופות למגרנה- הכאב מוגדר מאוד- ברקות ובאזור המקביל מאחורה, לא מפריע אור.
בדיקת עיניים תקינה.
איזה אוטובוס...לא היה שייך לקום מהמיטה מסחרחורות וכאבים
זה אחרי שיפור, כי ביום רביעי עד שהוצאתי את הראש מהכרית כדי לקחת משהו לכאבים- היה כבר איזה 9 כשהתעוררתי ב7.... ורק באיזה 10 הצלחתי לצאת לרופא. עכשיו- כל נסיע קצרה מחזירה אותי אחורה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה