דרוש מידע דרוש מידע: מטפל ויועץ 'היימישער' (באידיש) לבחור בגיל ישיבה גדולה

  • הוסף לסימניות
  • #21
אני מכיר באופן אישי, איש חינוך ותיק, שמומחה בעיקר לנושאים אלו, טיפוח ובניית אישיות לבחורים מתבגרים, קוראים לו הרב עמרם יוסף הלברשטאם, יש לו הרבה הצלחות בתחום.
הטלפון שלו הוא 050-4168604
תודה על המענה:

באיזה עיר הוא מקבל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אינני מכירה אף אחד מהשמות שהוזכרו לעיל. רציתי לכתוב כאן על גישות של מטפלים/ יועצים באופן כללי:

יש גישה של חלק מהמטפלים/יועצים לפתח את הכוחות שבאדם השני, להגביר מודעות ולאפשר לחלקים הטובים והחזקים שבתוכו לצאת מהכוח אל הפועל. זה כולל גם הצגת כלים מתאימים לעבודה עם עצמו, וגם הכוונה מותאמת לאדם ולמצב. זה מתאפשר על ידי הרבה ענווה מצד המטפל/יועץ והרבה הקשבה לשני ממקום נקי, כבוד אמיתי לעומד ממולו וליחודיות שלו, בנוסף לידע מקצועי מקיף.

יש גישה של יועצים אחרים, של 'אני אגיד לך מה צריך לעשות'. בגישה הזו המטפל/היועץ הוא 'למעלה' והמתייעץ הוא 'למטה'. ליועץ כזה, ייתכן שיש ידע וניסיון וגם עצות טובות ברעיון. יש לו לעיתים קרובות תשובה ברורה על כל דבר, כולל על דברים שהם אינדיבידואליים במהותם, או 'אבחונים' כהרף עין. חלק מהעצות שלו יהיו אולי טובות, אך הרבה פעמים לא מתאימות לאדם הספציפי, ויותר מזה - לא ממש מגדלות את האדם, לפעמים מקטינות אותו. לפעמים זה בגדר של לנצח בקרב ולהפסיד במלחמה.

לדעתי יש עדיפות מובהקת ליועץ/מטפל מהסוג הראשון, בפרט לבחור בגיל ישיבה גדולה, כשהמטרה היא לאפשר לכוחות שלו להתפתח לפי מה שהוא, ולהגיע לעצמאות אמיתית טובה.
המון העם מעריץ לעיתים קרובות יועצים מהסוג השני, שמשדרים ביטחון עצמי גדול, יש להם תשובה חתוכה לכל שאלה, והם יודעים (כמעט) הכל, עם תיאוריות וסיסמאות, אך בלי הקשבה עמוקה ופתוחה למקום האמיתי שבו האדם נמצא ולמה שבאמת קורה במציאות של אותו אדם/מצב.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #24
אינני מכירה אף אחד מהשמות שהוזכרו לעיל. רציתי לכתוב כאן על גישות של מטפלים/ יועצים באופן כללי:

יש גישה של חלק מהמטפלים/יועצים לפתח את הכוחות שבאדם השני, להגביר מודעות ולאפשר לחלקים הטובים והחזקים שבתוכו לצאת מהכוח אל הפועל. זה כולל גם הצגת כלים מתאימים לעבודה עם עצמו, וגם הכוונה מותאמת לאדם ולמצב. זה מתאפשר על ידי הרבה ענווה מצד המטפל/יועץ והרבה הקשבה לשני ממקום נקי, כבוד אמיתי לעומד ממולו וליחודיות שלו, בנוסף לידע מקצועי מקיף.

יש גישה של יועצים אחרים, של 'אני אגיד לך מה צריך לעשות'. בגישה הזו המטפל/היועץ הוא 'למעלה' והמתייעץ הוא 'למטה'. ליועץ כזה, ייתכן שיש ידע וניסיון וגם עצות טובות ברעיון. יש לו לעיתים קרובות תשובה ברורה על כל דבר, כולל על דברים שהם אינדיבידואליים במהותם, או 'אבחונים' כהרף עין. חלק מהעצות שלו יהיו אולי טובות, אך הרבה פעמים לא מתאימות לאדם הספציפי, ויותר מזה - לא ממש מגדלות את האדם, לפעמים מקטינות אותו. לפעמים זה בגדר של לנצח בקרב ולהפסיד במלחמה.

לדעתי יש עדיפות מובהקת ליועץ/מטפל מהסוג הראשון, בפרט לבחור בגיל ישיבה גדולה, כשהמטרה היא לאפשר לכוחות שלו להתפתח לפי מה שהוא, ולהגיע לעצמאות אמיתית טובה.
המון העם מעריץ לעיתים קרובות יועצים מהסוג השני, שמשדרים ביטחון עצמי גדול, יש להם תשובה חתוכה לכל שאלה, והם יודעים (כמעט) הכל, עם תיאוריות וסיסמאות, אך בלי הקשבה עמוקה ופתוחה למקום האמיתי שבו האדם נמצא ולמה שבאמת קורה במציאות של אותו אדם/מצב.

תודה רבה על הניתוח היפה...

תודה ל
אני מכיר באופן אישי, איש חינוך ותיק, שמומחה בעיקר לנושאים אלו, טיפוח ובניית אישיות לבחורים מתבגרים, קוראים לו הרב עמרם יוסף הלברשטאם, יש לו הרבה הצלחות בתחום.
הטלפון שלו הוא 050-4168604

ברוך השם מאד התרשמתי ממנו, אכן עושה רושם כי הוא מהמחלקה הראשונה המצוינת לעיל.

תודה רבה לכולם
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אינני מכירה אף אחד מהשמות שהוזכרו לעיל. רציתי לכתוב כאן על גישות של מטפלים/ יועצים באופן כללי:

יש גישה של חלק מהמטפלים/יועצים לפתח את הכוחות שבאדם השני, להגביר מודעות ולאפשר לחלקים הטובים והחזקים שבתוכו לצאת מהכוח אל הפועל. זה כולל גם הצגת כלים מתאימים לעבודה עם עצמו, וגם הכוונה מותאמת לאדם ולמצב. זה מתאפשר על ידי הרבה ענווה מצד המטפל/יועץ והרבה הקשבה לשני ממקום נקי, כבוד אמיתי לעומד ממולו וליחודיות שלו, בנוסף לידע מקצועי מקיף.

יש גישה של יועצים אחרים, של 'אני אגיד לך מה צריך לעשות'. בגישה הזו המטפל/היועץ הוא 'למעלה' והמתייעץ הוא 'למטה'. ליועץ כזה, ייתכן שיש ידע וניסיון וגם עצות טובות ברעיון. יש לו לעיתים קרובות תשובה ברורה על כל דבר, כולל על דברים שהם אינדיבידואליים במהותם, או 'אבחונים' כהרף עין. חלק מהעצות שלו יהיו אולי טובות, אך הרבה פעמים לא מתאימות לאדם הספציפי, ויותר מזה - לא ממש מגדלות את האדם, לפעמים מקטינות אותו. לפעמים זה בגדר של לנצח בקרב ולהפסיד במלחמה.

לדעתי יש עדיפות מובהקת ליועץ/מטפל מהסוג הראשון, בפרט לבחור בגיל ישיבה גדולה, כשהמטרה היא לאפשר לכוחות שלו להתפתח לפי מה שהוא, ולהגיע לעצמאות אמיתית טובה.
המון העם מעריץ לעיתים קרובות יועצים מהסוג השני, שמשדרים ביטחון עצמי גדול, יש להם תשובה חתוכה לכל שאלה, והם יודעים (כמעט) הכל, עם תיאוריות וסיסמאות, אך בלי הקשבה עמוקה ופתוחה למקום האמיתי שבו האדם נמצא ולמה שבאמת קורה במציאות של אותו אדם/מצב.
אני שוב כוחב

תודה על הניתוח הנפלא

ידענו על מה להתמקד ואת מה לחפש

למעשה, כפי המלצת

אלפרד דרייפוס

היה הרב הלברשטאם השליח הנכון לעזור, בבניה פיתוח והעצמה

תודה לכולם
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אני מכיר אברך ליטאי עם ניסיון רב במגזר החסידי מומלץ מאוד
אפשר להתקשר 050-4101759 מקבל בירושלים
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אשמח לקבל פרטים יותר מדויקים.

מה שם המטפל, איפה מקבל, מה השיטת טיפול, יש לכם נסיון?

אני מחפשת עבור בחור חסידי, בן 16, עם דימוי עצמי קצת נמוך, לוקח אישי כל דבר קטן אפילו מילד בן שלוש, מצד שני פיקח מאוד מאוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אשמח לקבל פרטים יותר מדויקים.

מה שם המטפל, איפה מקבל, מה השיטת טיפול, יש לכם נסיון?

אני מחפשת עבור בחור חסידי, בן 16, עם דימוי עצמי קצת נמוך, לוקח אישי כל דבר קטן אפילו מילד בן שלוש, מצד שני פיקח מאוד מאוד.
מכירה את הרב אהרון לרנר מבית שמש. [חסיד בעלזא]
מומחה מקצועי עדין וחכם מאד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
רפאל גרינמן
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
בס"ד

אני כותב המספר של הרב לרנר 0533113882

בהזדמנות זו אשמח גם לתרום את חלקי
תוכל להתקשר
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה