דרוש מידע פיירי ירוק וצהוב, יש הבדל בינהם?

  • הוסף לסימניות
  • #21
אז לאחר אכזבות רבות של ה'פיירי' בתקופה האחרונה שמתי לב למשהו מאוד פשוט.
זה מאוד תלוי איפה זה מיוצר.
יש היום בשוק בקבוקים לבנים שמיוצרים בטורקיה שהם על בסיס מים...
גליתי את זה עוד לפני שהשתמשתי בפעם הראשונה, כשעל הבקבוק כתוב שהוא מכיל 1350 מ"ל, ובפועל הוא הכיל פחות מ1000...
כשהשתמשתי בזה מיד ראיתי שזה הרבה יותר נוזלי והרבה פחות מנקה.

גם כשקניתי את הבקבוק השקוף לאחרונה במכירה של משנת יוסף שמתי לב שזה עדיין לא זה.
כשהסתכלתי מאחורה, ראיתי שזה גם מיוצר באיזשהי מדינה ערבית (לא כתוב איפה), והגדילו לעשות וכתבו "שיש להתייחס רק להוראת בשפה העברית"...

לסיכום, אם רוצים 'פיירי' טוב שמנקה באמת, יש לקנות רק את הישראלי (בדרך כלל הכל מיובא, אבל לפחות כל הכיתוב בעברית), ואז באמת אין שום הבדל בין הצהוב לירוק, רק מה, שעל זה בדרך כלל אין מבצעים.

אז בפעם הבאה שאתם נכנסים לסופר ומתלהבים ממבצע גדול על ה'פיירי', אני ממליץ להסתכל מאחורה איפה זה מיוצר, ואז כבר תרד לכם ההתלהבות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
הנושא היחיד שיש לבדוק זה כמה אחוז פעיל, אם זה 24 או 18 או 12
כל השאר ענין של ריח
אני גם נפלתי וראיתי שזה רק 12 אחוז ואז כמובן שזה לא מנקה. צריך לקנטת מינימום 24אחוז חומר פעיל
זה 24% חומר פעיל
יש שתי פיירי צהוב..
אחד "פלטינום" והשני רגיל, הרגיל לא עושה כלום! הפלטינום מדהים!
אי לי את הבקבוק הירוק, אבל מה שקניתי עכשיו, אכן לא כתוב עליו פלטינום
סתם טיפ קטן בקשר לפיירי-
אני מעבירה את הנוזל לבקבוק עם משאבה.
(משומש או שיש לקנות בחנויות כלי בית).
הרבה יותר נוח
והרבה יותר חסכוני.
מעבירה תמיד! לאד לא נח להשתמש בבקבוק בלי משאבה
איך אפשר להתבלבל בין סבון כלים לשמן?
חחח.... לא להתבלבל ולשים סבון במקום שמן,
אלא לשלוח את היד לסבון הצהוב, ואז לגלות שהוא לא שמן. סתם מעצבן!
בל"תק
בד"כ הפיירי הכשר לפסח הוא פחות טוב
הפיירי הרגיל מצוין!
אן, מה שיש לי כשר לפסח :(

רואה שצריך ללמוד הרבה גם בדברים הפשוטים
תמיד קונה ירוק. לא בודקת כמה אחוזים מה ארץ היצור ומה כתוב על האריזה
יש לי את האריזה המוכרת שלי וזהו.
מה שהיה מוזר, שרציתי ירוק, המבצע היה רק על הצהוב
חשבתי אולי טעו, והניחו רק צהובים
הלכתי למדף, היה שם בקבוק ירוק כמו שאני אוהבת, היה בו פחות!!! מ"ל
ועלה 6 ש"ח יותר!!!!
כמוב שקניתי את הצהוב במבצע
ונפלתי......
כפרת עוונות.
אבל טוב לדעת שיש הבדל.
תודה לכל מי שענה והחכים :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
אלא לשלוח את היד לסבון הצהוב, ואז לגלות שהוא לא שמן. סתם מעצבן!
יש מצב שאת לא מרוצה מהפיירי כי שמת בטעות שמן במקום סבון?
;) כמובן בהומור...
מצטרפת למה שכתבו מעלי- תלוי בחומר הפעיל ובארץ ייצור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
פיירי כבר מזמן מאכזב
זה לא מה שהיה...
תעברו ל'ספארק' של סנו
אני מאפרת. ואת הפעילות של החומרים אני רואה מיד כשאני חופפת מברשות
הספארק (הירוק. לא יודעת אם משנה) פשוט ממיס את החומר בשניות. כמה סיבובים והמברשת נקייה
עם הפיירי ממזמן סיימתי. ודאי עם הבקבוק הלבן הענק הזה. שנראה לי אפשר לשתות אותו. אין בו חומר פעיל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
גם אני קניתי פיירי גדול צהוב במבצע
אבל-
חוץ מצבע אין לו כלום!!!
הוא לא מקציף ולא מנקה- יותר גרוע ממים לבד...
לדעתי זה מרגיש כמו חיקוי,
חשבתי להתקשר להתלונן לחברה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
דעתי ומסקנתי בעניין הפיירי, ניתן לזהות בקלות את איכות המוצר לפי הכשרות, הפיירי שבהכשר הרב רובין נותר כשהיה איכותי פעיל ומנקה, גם בבקבוק הלבן. (אני קניתי באושר עד משהו גדול במיוחד 2.2 ליטר כמדומני, במחיר מצחיק) שאר ההכשרים שיש על הפיירי מעידים על ייבוא שונה ואיכות שונה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
לפי מה שאני ראיתי, הפיירי המיוצר באנגליה (הבקבוק השקוף) הוא הפיירי הטוב, לא משנה פלטינום או לא, ולא משנה הצבע, העיקר שיהיה יבואן רשמי עם מדבקה רשמית, לא עם מדבקה על מדבקה, והעיקר מיוצר ב-UK.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אני בכלל לא מבינה את הלהיטות אחרי פיירי.
השתמשתי בו כמה פעמים כמעט בכל הסוגים לא הרגשתי שהוא ''שווה את זה''.
כשיש לכלכוך קשה שופכים קצת אקונומיקה,
כל השאר מתנקה מעולה גם עם סבון של יש וטאצ'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אני בכלל לא מבינה את הלהיטות אחרי פיירי.
השתמשתי בו כמה פעמים כמעט בכל הסוגים לא הרגשתי שהוא ''שווה את זה''.
כשיש לכלכוך קשה שופכים קצת אקונומיקה,
כל השאר מתנקה מעולה גם עם סבון של יש וטאצ'.
יש זה טאצ רק לפעמים יש הבדל באחוזים
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
מקפיצה
מישהי יודעת לומר לי מה ההבדל בין הפיירי ultra אוריגינל לפיירי פלאטינום?
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
לאחרונה מצאתי בליאור עדיקה סבון כלים 24% חומר פעיל של חברת אסותא. 1 ליטר עולה 5 ש"ח (במבצע, ברגיל 7 ש"ח) ואני מרוצה מאוד.
בשל עליית מחירי השוק - שווה לפתוח את הראש למותגים טובים ולא יקרים.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה