עזרה פתיחת חשבון נפרד לעסק

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום.
אני מנהלת עסק עצמאי, מעוניינת להפריד את העסק מהשותף ולפתוח חשבון נפרד לעסק.
השאלה איך אני פותחת חשבון רגיל בלי להגדיר אותו כעסקי (הבנתי שחשבון עסקי מוריד בדירוג האשראי ואם העסק קטן עדיף חשבון רגיל)
אשמח למידע וסדר בעניין:
מהם היתרונות והחסרונות של 2 סוגי החשבונות.
מה אם עמלות ותנאים בהמשך.
בקיצור איזה חשבון עדיף ואיך מבצעים זאת בפועל?
(כשאני ניסיתי ב2 בנקים שאלו אותי על מטרת פתיחת החשבון איזה הכנסות יהיו.. בנק אחד ביקש עו"ש.. לא נראה שהם מסכימים לפתוח חשבון רגיל.)
ושאלה אחרונה על איזה בנק הייתם ממליצים?
תודה רבה לכל העונים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
עשיתי את זה גם.
היה לי חשבון בבנק פועלים ורציתי חשבון נוסף משותף ולהלן הפירוט:
בפועלים ניסיתי לשאול במחלקה עיסקית ולא התייחסו אלי (פשוטו כמשמעו!)
הלכתי לבנק טפחות ביקשתי הצעה לפתיחת 2 חשבונות וקבעו לי תור, כשהגעתי לתור אמרו לי שהבנקאית לא נמצאת אז אין מי שיפתח לי את החשבון.......
בבנק דיסקונט ובבינלאומי הציעו לי (למיטב זכרוני) חשבון אחד ללא עמלות וחשבון שני עיסקי עם עמלות מלאות.


ובבנק לאומי נתנו לי חשבון סטודנט ללא עמלות כאברך וחשבון נוסף פרטי לעסק עם צירוף למסלול עמלות בסיסי (חבילה של 10 פעולות בערוץ ישיר ופעולה אחת אצל בנקאי כל חודש בתשלום של 10 ש"ח) - החשבון נרשם על שם אישתי שהיא בעלת העסק ואני רשום כמורשה פעולות והתפעול של החשבונות (דרך האתר) מאוד נח.
מרוצה מאוד
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
שלום.
אני מנהלת עסק עצמאי, מעוניינת להפריד את העסק מהשותף ולפתוח חשבון נפרד לעסק.
השאלה איך אני פותחת חשבון רגיל בלי להגדיר אותו כעסקי (הבנתי שחשבון עסקי מוריד בדירוג האשראי ואם העסק קטן עדיף חשבון רגיל)
אשמח למידע וסדר בעניין:
מהם היתרונות והחסרונות של 2 סוגי החשבונות.
מה אם עמלות ותנאים בהמשך.
בקיצור איזה חשבון עדיף ואיך מבצעים זאת בפועל?
(כשאני ניסיתי ב2 בנקים שאלו אותי על מטרת פתיחת החשבון איזה הכנסות יהיו.. בנק אחד ביקש עו"ש.. לא נראה שהם מסכימים לפתוח חשבון רגיל.)
ושאלה אחרונה על איזה בנק הייתם ממליצים?
תודה רבה לכל העונים!
אפשר לפתוח 2 חשבונות לבית אחד לשותף ואחד ל"חיסכון" ובאחד לנהל את הפרטי ובשני את העסק לפחות להתחלה
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
תגידי שאת עובדת ומקבלת משכורת על בסיס עמלות ולכן השכר שלך משתנה.
בעיקרון גם אם אומרים שיש עסק אסור להם לסרב לפתוח חשבון רגיל, אבל הם תמיד עושים עם זה בעיות.
אל תגידי את המילה עסק.
וגם אם אמרת ומסרבים לך, תעמדי על שלך שזכותך לפתוח חשבון רגיל.
סירוב לפתוח חשבון בלי סיבה מספקת זו עילה לתלונה למפקח על הבנקים.
לי יש עסק קטן עם חשבון רגיל ונפרד מהשוטף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
תודה על התשובה המפורטת, ב"ה הסתדרתי ופתחתי חשבון בדיגיטל -דיסקונט סניף טאצ'ר. נפתח בקלות..
(קצת חבל שלא היה לי את המידע הזה לפני..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
תודה על התשובה המפורטת, ב"ה הסתדרתי ופתחתי חשבון בדיגיטל -דיסקונט סניף טאצ'ר. נפתח בקלות..
(קצת חבל שלא היה לי את המידע הזה לפני..)
איך פתחת שם?
צריך לפתוח בסניף פיזי?
מה ביקשו בשביל זה?
זה חשבון ללא עמלות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
בדיגיטל -פשוטו כמשמעו.
אין סניף כדי לגשת פיזי רק צריך הזדהות בתוך פנים והשמעת קול.
החשבון ללא עמלות (ישנם מספר מסלולים)
הבנתי שבמקרים מסוימים, הלוואות וכד' מתנהלים הכל בדיגיטל אבל אפשר לחתום בסניף קרוב. יתכן שאפשר גם להזדהות בסניף ואח"כ לנהל את החשבון בדיגיטל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אין סניף כדי לגשת פיזי רק צריך הזדהות בתוך פנים והשמעת קול.
אז איך עושים את הזיהוי הזה?
שולחים להם תמונה? והקלטה?
אפשר באתר או שזה רק דרך אפליקציה?
אפשר קישור לפתיחה?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה