איך מכינים פרלינים?

  • הוסף לסימניות
  • #1
קניתי במשנת יוסף את התבניות סיליקון של 30 פרלינים
ובא לי להכין איתם משהו שוקולדי ממולא.
מחפשת רעיונות עם הוראות כמובן.
תודה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
יש לי את המתכון הזה. קל ופשוט.
400 גרם שוקולד מריר
300 גרם אבקת נוגט
כוס גדולה שקדים טחונים (לא דק דק)
רבע כוס שמן
להמיס שוקולד עם שמן (בן מארי, או במיקרוגל), כשנמס להוסיף שקדים טחונים. ואבקת נוגט. לצקת לתבניות סיליקון. אפשר להשתמש עם קרם נוגט מוכן במקום אבקת נוגט+שמן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אפשר לרסק קורנפלקס עם שוקולד ו/ או נוגט
יוצא טעים אשש
אפשר גם עם קרם לוטוס ופרורי עוגיות
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
פרלינים ממולאים:
להמיס שוקולד מריר עם האצבע למרוח מסביב שכבה , לקרר הפוך
להוסיף מילוי שוקולד עם נוגט ושברי אגוזים כמעט עד ללמעלה
ולסיים עם שוקולד מריר למעלה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
היום מאוד הולך שאת ה'לוג' שוקולד עושים באישיים
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
הוראות להכנת פרלינים ממולאים:

1. ציפוי תחתית + דפנות - לאחר הציפוי להכניס למקפיא לעשר דקות
2. מילוי - אפשר להמיס שוקולד עם רי'ץ ולהוסיף לו כל טעם שתרצו - אבקת נוגט/אגוזי קצוצים/קפה/חמאת בוטנים וכו'
מקפיאים בערך 1/2 שעה עד שהמילוי יציב
3. סגירה - למרוח את השכבה הסופית ולהקפיא עד שהשוקולדים יציבים לגמרי ולחלץ

בשלבים 1 ו-3 משתמשים בשוקולד מומס רגיל, כדי להשיג תוצאה מושלמת מומלץ להשתמש במכחול כדי להגיע איתו לכל הפינות שבתבנית
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
ד"ש מהתבנית.. גם אני קניתי אותה
נורא מתחשק לי להכין עכשיו
וסוג של לוג שוקולד
אלא שאין לי פצפוצי אורז
וגם לא ביסקוויטים.
מה כן?
יש לי בייגלך
וקורנפלקס
(מתכוונת מה יש מבחינת דברים שיכולים למצק את הפטיפור)
רעיונות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
גם אני קניתי כזו תבנית והכנתי פצפוצי אורז עם שוקולד ועוד והכנסתי בפנים כשקצת התקרר,ושמתי במקפיא
אח"כ אפשר לזלף שוקולד או לטבול בשוקולד ,
אפשר לשטוף היטב את התבנית וליבש ואז לשפוך שוקולד מומס ובכל שקע להכניס פטיפור ואז השוקולד עולה ,
ולמעלה שמים עוד שוקולד שיכסה ומקפיאים (מאד קל להכין ומאד מרשים וכמובן טעים,)

המתכון מפרוג שפעם מישהי פירסמה והוא קלי קלות בלי ללכלך כלים:

בתבנית בינונית: שמים 200 גרם שוקולד מריר/ צימקאו
1 כוס חמאת בוטנים
1/2 כוס טחינה גולמית
1/4 כוס דבש
לאפות בחום בינוני כמה דקות בזהירות שלא ישרף ולהוציא מהתנור ,
להוסיף : 6 כוסות פיצפוצי אורז (ריסקתי קצת ביד )

כשמתקרר מעט להכניס לתבנית שקעים

וכמובן אפשר לשטוח בתבנית להקפיא ואח"כ לקרוץ או לחתוך ,


יוצא טעים מאד, מי שטעם אמר שזה בטעם חלבי !

אני הכנתי פעם וחצי את המתכון והספיק לכמעט 4 פעמים התבנית שקעים ממשנת יוסף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
גם אני קניתי כזו תבנית והכנתי פצפוצי אורז עם שוקולד ועוד והכנסתי בפנים כשקצת התקרר,ושמתי במקפיא
אח"כ אפשר לזלף שוקולד או לטבול בשוקולד ,
אפשר לשטוף היטב את התבנית וליבש ואז לשפוך שוקולד מומס ובכל שקע להכניס פטיפור ואז השוקולד עולה ,
ולמעלה שמים עוד שוקולד שיכסה ומקפיאים (מאד קל להכין ומאד מרשים וכמובן טעים,)

המתכון מפרוג שפעם מישהי פירסמה והוא קלי קלות בלי ללכלך כלים:

בתבנית בינונית: שמים 200 גרם שוקולד מריר/ צימקאו
1 כוס חמאת בוטנים
1/2 כוס טחינה גולמית
1/4 כוס דבש
לאפות בחום בינוני כמה דקות בזהירות שלא ישרף ולהוציא מהתנור ,
להוסיף : 6 כוסות פיצפוצי אורז (ריסקתי קצת ביד )

כשמתקרר מעט להכניס לתבנית שקעים

וכמובן אפשר לשטוח בתבנית להקפיא ואח"כ לקרוץ או לחתוך ,


יוצא טעים מאד, מי שטעם אמר שזה בטעם חלבי !

אני הכנתי פעם וחצי את המתכון והספיק לכמעט 4 פעמים התבנית שקעים ממשנת יוסף.
שאלה קטנה,
האם התערובת מתקשה מיד, או שאפשר לחכות עם העיסה עד שכל נגלה קופאת ומתקשה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
שאלה קטנה,
האם התערובת מתקשה מיד, או שאפשר לחכות עם העיסה עד שכל נגלה קופאת ומתקשה?
בדיוק הכנתי יצא מוצלח מאוד לדעתי יכול לחכות לא לוקח לזה הרבה זמן להתקשות (אבל לא ניסתי)
פשוט מה שנשאר שטחתי בתבנית ע"ג ניר אפיה יצא ממש מוצלח
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
יש ממרח בטעם בונבון (חלבי) ואפשר להמיס אותו עם שוקולד חלבי ולהכניס לתבניות יצא לנו נדיררררררר
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
הכנתי ויצא טעים ומרשים

מלאתי שוקולד חלבי עם גליליות ומעל שוקולד לבן- חלבי

IMG_9757.JPG
IMG_9768.JPG
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
גם אני קניתי כזו תבנית והכנתי פצפוצי אורז עם שוקולד ועוד והכנסתי בפנים כשקצת התקרר,ושמתי במקפיא
אח"כ אפשר לזלף שוקולד או לטבול בשוקולד ,
אפשר לשטוף היטב את התבנית וליבש ואז לשפוך שוקולד מומס ובכל שקע להכניס פטיפור ואז השוקולד עולה ,
ולמעלה שמים עוד שוקולד שיכסה ומקפיאים (מאד קל להכין ומאד מרשים וכמובן טעים,)

המתכון מפרוג שפעם מישהי פירסמה והוא קלי קלות בלי ללכלך כלים:

בתבנית בינונית: שמים 200 גרם שוקולד מריר/ צימקאו
1 כוס חמאת בוטנים
1/2 כוס טחינה גולמית
1/4 כוס דבש
לאפות בחום בינוני כמה דקות בזהירות שלא ישרף ולהוציא מהתנור ,
להוסיף : 6 כוסות פיצפוצי אורז (ריסקתי קצת ביד )

כשמתקרר מעט להכניס לתבנית שקעים

וכמובן אפשר לשטוח בתבנית להקפיא ואח"כ לקרוץ או לחתוך ,


יוצא טעים מאד, מי שטעם אמר שזה בטעם חלבי !

אני הכנתי פעם וחצי את המתכון והספיק לכמעט 4 פעמים התבנית שקעים ממשנת יוסף.
הכנתי
יצא מושלם, טעים ויפה,
לגיוון המרתי שוקולד חום בשוקולד לבן
כך יצא לי 2סוגים, ממש טעים
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
איך בא לי לדעת איך מכינים את השוקולד ההוא במילוי תות (שיוצא החוצה מכל הכיוונים המילוי)
שנמכר בחםיסות שוקולד פעם
יש.מישהי שיודעת אולי
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
  • הוסף לסימניות
  • #18
איך בא לי לדעת איך מכינים את השוקולד ההוא במילוי תות (שיוצא החוצה מכל הכיוונים המילוי)
שנמכר בחםיסות שוקולד פעם
יש.מישהי שיודעת אולי
יש סירופ תות כזה שבשביל למלא מערבבים עם אבקת סוכר כדי שיסמיך קצת
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

בע"ה ניסע בשבת הבאה לשבת אפשערניש מרגשת במירון.
מדובר בנסיעה של לפחות שעתיים וחצי, ואני רוצה לנסוע על הבוקר בלי להכין כלום בבית, וגם לא לבזבז שם זמן יקר של תפילות על הכנות אוכל (גם אם זה צ'יק צ'ק).
אז השאלה היא - איך ומה אפשר להכין מראש כך שלא יתקלקל בנסיעה. ברור שכל מה שניתן להקפאה - הכי קל, מכינים שבוע קודם, ובדרך זה מפשיר בלי להתקלקל.
דגים ואורז נכין יום קודם ונסיע בצידנית עם קרח, בתפילה שאכן יישמר.
אין צורך במאכלים עתירי רושם, אפשר דברים פשוטים וטעימים שילדים אוהבים.

1) עוגת יום הולדת - עוגת קצפת נראה לי שלא תשרוד את הנסיעה, גם מבחינה אסטטית.
עוגת בצק סוכר - לא אוכל להקפיא, זה אומר שצריך להכין עוגה שתשרוד לפחות יום-יומיים במקרר. אשמח למתכון מוצלח, או רעיונות נוספים.
2) בצק לחלות - מאד רוצה להפריש שם חלה. האם התנסיתן בהקפאת בצק לפני התפחה? יש משהו מיוחד שצריך לדעת?
3) קינוחים? לכאורה כל סוגי המוסים, גלידות, מגנומים וכוסיות לא רלוונטיים. מה כן, רק עוגות?
פרלינים חשבתי לקחת כשהם בתוך התבנית שלהם, מה דעתכן?
4) צ'ולנט - להכין יום קודם ולקחת בצידנית, כמו הדגים והאורז?
5) סלטים - לכאורה רק להכין שם סלטים חיים וטחינה, ולהקפיא סלטים מבושלים. עוד פתרונות חוץ מלקנות שם?

אם יש דברים שאין להם פתרון (וגם סתם אם לא אספיק להכין) - אין לי בעיה לעשות השלמות במירון, אשמח להמלצות למקומות שמוכרים.
  • וואו!
Reactions: saralulu1 //
1 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה