מורה נהיגה מורה נהיגה מומלץ במודיעין, מכירים?

  • הוסף לסימניות
  • #61
יש למשהו את המספר של אבי יצחקי
לפי האשכול הבנתי שהכי ממליצים עליו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
גם אני צריך מורה נהיגה במודיעין לתקופה הקרובה לאוטומט {אולי אני יתחיל ללמוד רק בחשוון}
1.אני צריך אחד נחמד שלא צועק עליך על כל דבר אבל מצד שני מלמד טוב ולא מחפף.
2.עדיף אחד שמוציא אותך לטסט אם אתה נוהג טוב גם אם עשית פחות מ 28 שיעורים
3.לא לוקח מידי יקר
4. עובד בשעות גמישות
5. מסכים לעשות שיעורים כפולים (2 בפעם אחת).
6. רגיל לעבוד עם הציבור החרדי.
נתנו כאן הרבה המלצות ואני לא יודע מה לבחור אשמח להמלצות נוספות.
תודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
גם אני צריך מורה נהיגה במודיעין לתקופה הקרובה לאוטומט {אולי אני יתחיל ללמוד רק בחשוון}
1.אני צריך אחד נחמד שלא צועק עליך על כל דבר אבל מצד שני מלמד טוב ולא מחפף.
2.עדיף אחד שמוציא אותך לטסט אם אתה נוהג טוב גם אם עשית פחות מ 28 שיעורים
3.לא לוקח מידי יקר
4. עובד בשעות גמישות
5. מסכים לעשות שיעורים כפולים (2 בפעם אחת).
6. רגיל לעבוד עם הציבור החרדי.
נתנו כאן הרבה המלצות ואני לא יודע מה לבחור אשמח להמלצות נוספות.
תודה.
מירו חן מורה מושלם!

מוציא אותך לטסט אם אתה נוהג טוב גם אם עשית פחות מ 28 שיעורים
לא ברור אם זה חוקי
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
לא ברור אם זה חוקי
החוק לא הכי מעניין אותי בזה אם אני והמורה נהיגה מרגישים שאחרי נגיד 20 שיעורים אני נוהג טוב אני רוצה לצאת מיד לטסט...
{מירו חן הוא כזה או לא? כמה הוא לוקח לשיעור?}
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #66
מירו חן מורה מושלם!
נראה קצת מפחיד בתמונה
miro-hen-e1637931210157-150x150.jpeg
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
  • הוסף לסימניות
  • #68
כמה הוא לוקח לשיעור? מתעקש על 28 שיעורים דווקא?

מישהו מכיר מורה בשם מור דרייב ראיתי עליו הרבה מאוד המלצות בגוגל הרבה יותר מכל מורה אחר השאלה אם הוא מתאים לחרדים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
מתי לוי,
מורה ליגה, כל הבחורי ישיבות של האזור לומדים אצלו,
טיפה עמוס, צריך לחפור לו קצת!!!
0522768885
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
גל קרב
בית ספר יובלי
למדתי אצלו לפני שנה וחצי (הוא היה ממש חדש שם)
הוא עשה לי בעצמו טסט פנימי בשיעור 15
ואת השיעור ה28 עשיתי לפני הטסט (וכמובן שעברתי בטסט ראשון)
מלמד בנחת לא צועק לא עסוק בפלאפון
בזמני היה נותן לי 2 או3 כפולים בשבוע (עכשיו הוא קצת יותר עמוס אחי לומד אצלו עכשיו)
רכב טוב שנוח ללמוד איתו (יונדאי איוניק)
תוך חודש וחצי סיימתי כולל טסט
0529250124
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
יש למשהו את המספר של אבי יצחקי
לפי האשכול הבנתי שהכי ממליצים עליו.
אשמח לדעת ממי שלמדה אצל אבי יצחקי.
אם הוא סבלני ומסביר לאט, ברור וברוגע. (בשביל אישה עדינה ורגישה).
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
כמה הוא לוקח לשיעור? מתעקש על 28 שיעורים דווקא?

מישהו מכיר מורה בשם מור דרייב ראיתי עליו הרבה מאוד המלצות בגוגל הרבה יותר מכל מורה אחר השאלה אם הוא מתאים לחרדים...
כן אחד הפצצות בעלי למד אצלו מורה מעולה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
אני יודעת על מישהי שלמדה עכשיו אצל אבי יצחקי - ולא עברה בטסט שני כבר... לאחרונה הוא מפשל נורא...
אני למדתי אצל מורה פצצצההה מבית ספר רעות!, עברתי בטסט ראשון!!! (כלל התלמידים שאיתם דיברתי עברו בטסט ראשון אצלו, כנ"ל מי שניגש איתי לטסט עבר בראשון). מורה פצצצה באמת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
אני יודעת על מישהי שלמדה עכשיו אצל אבי יצחקי - ולא עברה בטסט שני כבר... לאחרונה הוא מפשל נורא...
אני למדתי אצל מורה פצצצההה מבית ספר רעות!, עברתי בטסט ראשון!!! (כלל התלמידים שאיתם דיברתי עברו בטסט ראשון אצלו, כנ"ל מי שניגש איתי לטסט עבר בראשון). מורה פצצצה באמת.
אפשר פרטים?

מקפיץ שוב אם מישהו יש לו מידע עדכני על מורה באזור מודיעין, טוב, זול, ושמוכן לחפף עם כמות השעורים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
יש מורה קוראים לו ניסים (אין לי מושג מה השם משפחה).
אם אתה מכבד אותו בקטע שאתה אומר לו אתה המורה אני התלמיד הוא יהיה איתך הכי הוגן שאפשר!
הוא יקדים לך את הטסט הכי מהר שיוכל והוא מאוד מקצועי.
אבל הוא חייב את ההרגשה שהוא המורה.
אם אתה בטוב איתו הוא יכול להיות הבן אדם הכי נחמד בעולם! ואם לא...
הוא קיבל את בעלי אחרי שעבר אליו מפ"ת בשיעור 24!
ובעשרה שיעורים סידר אותו 4 פעמים לטסט. והוא היה הכי הוגן שאפשר!
הוא לא ייתן לך שיעור אם אתה לא צריך מצד שני אפ הוא חושב שאתה לא מוכן עדיף לא לשכנע אותו .(מנסיון)
(לקח לו זמן להתרגל מפ"ת למודיעין).
בעלי עבר אצלו בטסט רביעי והוא תמיד אומר שהסיבות שהוא נפל לא קשורות למורה!
המספר שלו: 0559569560
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
יש מורה קוראים לו ניסים (אין לי מושג מה השם משפחה).
אם אתה מכבד אותו בקטע שאתה אומר לו אתה המורה אני התלמיד הוא יהיה איתך הכי הוגן שאפשר!
הוא יקדים לך את הטסט הכי מהר שיוכל והוא מאוד מקצועי.
אבל הוא חייב את ההרגשה שהוא המורה.
אם אתה בטוב איתו הוא יכול להיות הבן אדם הכי נחמד בעולם! ואם לא...
הוא קיבל את בעלי אחרי שעבר אליו מפ"ת בשיעור 24!
ובעשרה שיעורים סידר אותו 4 פעמים לטסט. והוא היה הכי הוגן שאפשר!
הוא לא ייתן לך שיעור אם אתה לא צריך מצד שני אפ הוא חושב שאתה לא מוכן עדיף לא לשכנע אותו .(מנסיון)
(לקח לו זמן להתרגל מפ"ת למודיעין).
בעלי עבר אצלו בטסט רביעי והוא תמיד אומר שהסיבות שהוא נפל לא קשורות למורה!
המספר שלו: 0559569560
בכללי הוא מקצועי, ותקין? שמעת עוד המלצות עליו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
מקצועי מאה אחוז.
יש לבעלי עוד חברים שהיו אצלו
רובם מרוצים חוץ ממי שחשב שהוא "יחנך" את המורה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה