עזרה אין אינטרנט יומיים| אין שירות| 019

  • פותח הנושא zgc
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
ערב טוב,
אין לי אינטרנט יומיים,
התקשרתי אתמול ל 019 אמרו לי שטכנאי יצור איתי קשר במהלך היום,
כמובן שלא יצר קשר,
התקשרתי היום - אמרו לי שעד 7 בערב הוא יתקשר.
לא התקשר.
התקשרתי עכשיו שוב - ואמרו שאין להם מה לעשות הוא יצור קשר בהקדם.
נראה לי קצת הזוי שזה מצב האינטרנט שם...
1. יש למי לפנות שם?
2. לאיזה חברה מומלץ לעבור?

אשמח לעזרה.
תודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
גם אני ב019 עם נטפרי.
ביומיים האחרונים בערך מהשעה 12 בלילה אין אינטרנט לפרק זמן לא ידוע
קשור?
עוד מישהו חווה את זה?
מחר צריך לעבוד מהבית...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
גם אני ב019 עם נטפרי.
ביומיים האחרונים בערך מהשעה 12 בלילה אין אינטרנט לפרק זמן לא ידוע
קשור?
עוד מישהו חווה את זה?
מחר צריך לעבוד מהבית...
אתם בראוטר ? או בסטיק ??
אני ב- 019 ברגע זה והכל עובד לי ב''ה תקין [ כמובן לאחר צרות צרורות עם הקליטה בשבועיים האחרונים...]:sleep:
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
ערב טוב,
אין לי אינטרנט יומיים,
התקשרתי אתמול ל 019 אמרו לי שטכנאי יצור איתי קשר במהלך היום,
כמובן שלא יצר קשר,
התקשרתי היום - אמרו לי שעד 7 בערב הוא יתקשר.
לא התקשר.
התקשרתי עכשיו שוב - ואמרו שאין להם מה לעשות הוא יצור קשר בהקדם.
נראה לי קצת הזוי שזה מצב האינטרנט שם...
1. יש למי לפנות שם?
2. לאיזה חברה מומלץ לעבור?

אשמח לעזרה.
תודה.
אל תתמהמה תעבור חברה !!!!

@מולטי תקשורת יוכל לעזור לך נראה לי
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אתם בראוטר ? או בסטיק ??
אני ב- 019 ברגע זה והכל עובד לי ב''ה תקין [ כמובן לאחר צרות צרורות עם הקליטה בשבועיים האחרונים...]:sleep:
ראוטר.
מסמן שיש רשת אבל אין אינטרנט
אחרי כמה זמן זה חוזר לבד
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
ערב טוב,
אין לי אינטרנט יומיים,
התקשרתי אתמול ל 019 אמרו לי שטכנאי יצור איתי קשר במהלך היום,
כמובן שלא יצר קשר,
התקשרתי היום - אמרו לי שעד 7 בערב הוא יתקשר.
לא התקשר.
התקשרתי עכשיו שוב - ואמרו שאין להם מה לעשות הוא יצור קשר בהקדם.
נראה לי קצת הזוי שזה מצב האינטרנט שם...
1. יש למי לפנות שם?
2. לאיזה חברה מומלץ לעבור?

אשמח לעזרה.
תודה.
@יוסי תקשורת
שירות מטורפת
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
כנ"ל, כל דקה-שניים צריך לנתק את הסטיק, ולחבר מחדש, מזעזע ומעצבן!!!:mad:
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מי שמעוניין, אוכל להעבירו לבזק, ויקבל 3 חודשים במבצע ב45 ש"ח בלבד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
  • הוסף לסימניות
  • #11
אל תעזבו כ"כ מהר את 019,
השירות שלהם הוא מצוין! (המניות שלי זה רק 3 קווים)
מוזר מה שקרה לכם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
019 בדר"כ מצוינים עם נטפרי,

ודוקא בבזק עם נטפרי יש הרבה בעיות, היה אשכול על זה בפרוג

אז כדאי לברר טוב לפני שעוברים לבזק אם זה השתנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
019 בדר"כ מצוינים עם נטפרי,

ודוקא בבזק עם נטפרי יש הרבה בעיות, היה אשכול על זה בפרוג

אז כדאי לברר טוב לפני שעוברים לבזק אם זה השתנה.
הבעיות של בזק עם נטפרי נפתרו כבר לגמרי
היום זה עובד מצוין ..
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
גם אני ב019 עם נטפרי.
ביומיים האחרונים בערך מהשעה 12 בלילה אין אינטרנט לפרק זמן לא ידוע
קשור?
עוד מישהו חווה את זה?
מחר צריך לעבוד מהבית...
אצלינו אותו הדבר כבר תקופה.
ניתוקים.
הסטיק מראה שהכל בסדר וכלום.
גם טכנאי לא מצליח לעזור.
לפעמים זה שעות.
אבל יש גם ניתוקים קצרצרים שיכולים להופיע באמצע שיחת זום למשל שאז זה מנתק את השיחה ומשמעותי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
  • הוסף לסימניות
  • #17
הסטיק בסדר.
מראה שהכל תקין.
לא חושבת שזה בעיה בסטיק.

אבל אין אינטרנט
וזה שוב 019
אחזור שוב:
אין קשר בין בעיות בגלישה בסטיק - קליטה סלולרית, עומס על אנטנה, סטיק לא מתאים לתדרים המתאימים וכו'
לבין בעיות בגלישה בראוטר קווי - בעיות תשתית, ראוטר תקול, הגדרות שגויות.

וכשיש תקלה כללית אצל הספק, זה נדיר.
בדרך כלל זה בעיה מקומית, וכנ"ל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
שלום וברכה
האינטרנט אצלנו של 019 לא גולש כבר כמה ימים
נטפרי כותב כי המערכת מזהה שאיננו עם רשת נטפרי
פנינו למערכת הפניות
הם כותבים שאנו מזוהים כV3 ולכן זה מזוהה כרשת שאינה נטפרי,
ומכיון שאנו חתמנו שזה יכול להיות אין להם יכולת לעזור אלא באם אנו נעבור למסלול אחר בנטפרי בתוספת של 25 שח לחודש.
ב019 אומרים שהם מנסים לסדר את זה, לא נראה לי שהם רציניים
מה אפשר לעשות????
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
שלום וברכה
האינטרנט אצלנו של 019 לא גולש כבר כמה ימים
נטפרי כותב כי המערכת מזהה שאיננו עם רשת נטפרי
פנינו למערכת הפניות
הם כותבים שאנו מזוהים כV3 ולכן זה מזוהה כרשת שאינה נטפרי,
ומכיון שאנו חתמנו שזה יכול להיות אין להם יכולת לעזור אלא באם אנו נעבור למסלול אחר בנטפרי בתוספת של 25 שח לחודש.
ב019 אומרים שהם מנסים לסדר את זה, לא נראה לי שהם רציניים
מה אפשר לעשות????
תעזבו את 019 תעברו ל @יוסי תקשורת
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה