דרוש מידע "פנגו" - בדקתם פעם את החשבונית שלכם?!...

  • הוסף לסימניות
  • #22
קרה לי כמה וכמה פעמים מחיובים שונים ומשונים, טעויות וכפילויות בכל מיני חשבונות.
תעשו טובה לעצמכם:
באופן קבוע תעברו על כל החשבוניות!! זה לוקח 2 דקות בחודש
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
קרה לי כמה וכמה פעמים מחיובים שונים ומשונים, טעויות וכפילויות בכל מיני חשבונות.
תעשו טובה לעצמכם:
באופן קבוע תעברו על כל החשבוניות!! זה לוקח 2 דקות בחודש
אכן גם אני עבר י עכשיו ויצא לי רשימה של דברים לברור.
אבל זה ממש לא 2 דק' לקח לי זמן ארוך
לעבור על כל החיובים ולנסות להבין מהם ..
 
  • הוסף לסימניות
  • #24

א׳, אפר 16 2023, 13:30

תאור​

האם פנגו גובה תשלום מלקוחות על שירות שספק אם אישרו אותו? פוסט שפורסם בפייסבוק מעלה שאלות ותהיות על התנהלות החברה.
שיר מסורי משתמשת פייסבוק פרסמה פוסט ובו כתבה:
"********זהירות גנבים*********!!!!!!!!!!!!! זה התחיל מכך שלפני יומיים צפיתי בסרטון בטיקטוק של בחורה נחמדה שמזהירה שפנגו עושים שיטת מצליח ולוקחים תשלום על סימפל באופן שיטתי!!!! מה הסיכוי שאני משלמת??? וממתי??? אז ככה - נכנסתי לאיזור האישי ואני קולטת שאני משלמת על שירות פנגו סימפל מ2016!!!!!!! לא חתמתי על כלום!!! לא השתמשתי בזה מעולםם!!!! ואני לא צריכה את זה בכלל!!!".
עוד כתבה מסורי: "היום דיברתי עם נציג ומה שדאג להגיד לי זה 900 פעמים במהלך השיחה ״בסוף השיחה יהיה לך סקר עליי תגידי שעזרתי לך״ שהוא בכלל לא עזר לי ומה שאמר לי זה ״הצטרפת דרך האתר ב2016 וכן- לא חתמת על זה!!!!!!! אבל זה שירות שלא ניתן לזכות אותך עליו גם אם לא השתמשת בו״ בקיצור תודה לכם שגנבתם ממני במשך כמה שנים סכום של 20 שקל כל חודש. כל מי שנפגע מהם מהשירות הזה אשמח שתפנו אליי בפרטי!".
בתגובות לפוסט נכתב: "גם לי קרה לפני כמה שנים, מה שטוב שלא נמשך להרבה זמן. באמת תחמנים!", וגם: "אני קלטתי את זה בשלב די מוקדם וביקשתי שיבטלו לי וזה אכן בוטל ואפילו הזדכיתי על הסכום ששילמתי", או: "גם לי זה קרה לפני כמה שנים ואני מכיר אישית המון אנשים שגם להם קרה, לפי התגובות פה זה שיטת מצליח שהלכה להם לא רע. צריך תביעה ייצוגית".
מפנגו נמסר בתגובה: "הבוקר, עם החזרה מהחג, בדקו נציגי החברה את פרטי המקרה, יצרו קשר עם הלקוחה והיא טופלה לשביעות רצונה."

©ShemeshOnline
קבלו את כל העדכונים, האירועים והמבצעים בבית שמש!
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
גם אנחנו משלמים כל חודש 10 ש"ח על פנגו סימפל (זזתי)
מה זה אומר השירות הזה
האם מה שהם מתקשרים לעדכן שיש חניה פעילה בלבד (פעם היה עולה 5 ש"ח)
או שזה כולל משהו נוסף ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
גם מאיתנו לוקחים כפול
באמת לא הבנתי למה זה, אבל למי יש כוח לריב על עשר שקל...
השאלה איך מוכיחים שלא נרשמתי לזה?
כבר לא ניתן לערוך
עכשיו בדקתי שוב , התבלבלתי עם חיוב אחר
הם גובים לנו 10 שקל, מתברר שזה משהו שאכן הצטרפנו אליו בעבר
אבל זו ההזדמנות להפסיק את המינוי ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
כבר לא ניתן לערוך
עכשיו בדקתי שוב , התבלבלתי עם חיוב אחר
הם גובים לנו 10 שקל, מתברר שזה משהו שאכן הצטרפנו אליו בעבר
אבל זו ההזדמנות להפסיק את המינוי ...
גם אותי עשקו.... מחודש דצמבר 2022 איך לא שמתי לב
איך מבטלים את השירות של סימפל (זזתי) באפליקציה
וכמובן איך הדרישה להחזר כספי
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אולי כדאי שמישהו כאן ירים את הכפפה ויארגן תביעה משלנו

ניסיתי לברר קצת על התביעה המדוברת, קצת קשה להגיע אליהם ולהצטרף, זה יותר עניין שיווקי לעו"ד מאשר תביעה בפועל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
שוב
מה זה אומר שירות סימפל זזתי
מה כולל המסלול?
  • "זזתי"
נסעת ושכחת לסיים את החניה? שירות "זזתי" יסיים אותה בשבילך ויחסוך לך המשך תשלום מיותר.
  • "חניתי"
שירות שמזכיר לך להפעיל חניה בכחול לבן כדי לא לשכוח ולקבל דוח (נתמך באנדרואיד בלבד).
  • תשלום מהיר בחניונים
להפעיל חניה בחניון בקלות ובמהירות בלי להתעכב בעמדת התשלום ביציאה - ללא תשלום עמלת הפעלה.
  • תזכורת אישית
הפעלת חניה בכחול לבן? סמארט יזכיר לך להאריך או לסיים את החניה כדי לא לקבל דוח.
  • איפה האוטו?
שכחת איפה חנית? בלי לחץ, עם סימפל תוכל לנווט לרכב שלך.
  • הטבות משתנות
1. הטבת פנגו cash - צוברים כסף על תדלוק, נסיעה בתחב"צ ושטיפת רכב - לשימוש בחניה בכחול לבן.
2. הטבת שטיפומט - שטיפת רכב במחיר מוזל בכ-170 תחנות ברחבי הארץ.

עלות המסלול:
9.90 ₪ לחודש לכל רכב בחשבון
*ההטבות מוגבלות בזמן בכפוף לתנאי השימוש
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
גם אני עכשיו עברתי על החשבונית וגם אותי צירפו למנוי
חיטטתי קצת במייל והגעתי לאיזה מייל שביום שהתחברתי אליהם הם שלחו לי תודה על הצטרפותך לסימפל...
אין לי שמץ של מושג מתי התחברתי לסימפל הזה ....
חוצפה
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
גם אני עכשיו עברתי על החשבונית וגם אותי צירפו למנוי
חיטטתי קצת במייל והגעתי לאיזה מייל שביום שהתחברתי אליהם הם שלחו לי תודה על הצטרפותך לסימפל...
אין לי שמץ של מושג מתי התחברתי לסימפל הזה ....
חוצפה
כנ"ל גם אני
אבל אני זוכר שבהתחלה הם שואלים אם אתה רוצה להצטרף לכמה חודשים חינם בלי לעדכן שכשה נגמר הם מתחלים לגבות כל חודש וכמוב שכולם מצטרפים(מי לא אוהב חינם)
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
גם אני שילמתי המון עד שקלטתי שמה שהפקיד עשה לי חור בראש לנסות חינם וסרבתי (עד כמה שזכור לי),
כן נכנס ושולם מידי חודש בחודשו...
אגב-
מה שכן קרה לי בנוסף שהכנסתי מס' רכב שכור למנוי, ומסתבר למפרע שהכנסתי רכב אחר בטעות,
לא אכפת לי ששילמתי למישהו כי בכל מקרה הכסף הזה היה יוצא אבל כן היה אכפת לי מאד אם היינו מקבלים דו''ח.
אז זה עוד משהו שצריך להשים לב טוב טוב.
במיוחד כשמדובר ברכב כמו שהיה אצלנו עם 8 ספרות שרובן 0..
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
איך נכנסים לאתר אם זה שולח סיסמא רק בSMS ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נרשמנו למנוי מצלמות בכביש 6. וגם בפנגו ראיתי שאנחנו רשומים למנוי כבישי אגרה. קיבלתי חשבונית מפנגו. וחשבתי שזה במקום כביש 6. ועכשיו קיבלתי חשבונית גם מכביש 6 על אותן נסיעות.....
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה