דרוש מידע מה הביקוש לגנון גילאי שנה - שנתיים באשדוד ?

  • הוסף לסימניות
  • #1
משהי בקשה ממני לברר,
היא מעוניינת לפתוח גנון לגילאי שנה-שנתיים
ורוצה לברר מה הביקוש לזה?
ומה השעות ? 8-1? או 8-4?
ומה המחיר שתשלמו על כזה דבר(כנראה שלא כולל ארוחות, אולי ארוחה בצהרים אם עד 4)
גננת עם נסיון רב שנים מבוקשת בעיר אחרת שעוברת דירה...

וכן האם אתם מרגישים יותר צורך לזה בגלל הסנכרון שיהיה בשנה הקרובה?

אשמח לתשובתכם!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
באיזה אזור?
וכן, דווקא לגיל 1-2 או שגם 2-3 מעניין אותה?
יש מחירים מקובלים, יום של חמש שעות באשדוד למיטב ידיעתי זה באזור ה570 +-
עד ארבע מסתבר שיעלה עוד כ250 ש"ח בערך (לא כולל אוכל)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
באיזה אזור?
וכן, דווקא לגיל 1-2 או שגם 2-3 מעניין אותה?
יש מחירים מקובלים, יום של חמש שעות באשדוד למיטב ידיעתי זה באזור ה570 +-
עד ארבע מסתבר שיעלה עוד כ250 ש"ח בערך (לא כולל אוכל)
לגבי האיזור כנראה רובע ז ואולי רובע ו ( עדיין לא מצאה דירה),
בעיקרון הנסיון שלה זה לגילאי 2-3,
היא חושבת עכשיו לפתוח לגילאי 1-2 אם זה יותר מבוקש
לגבי המחירים איך הגעת לזה?? 850 עד 4??
חשבתי באזור ה 1100-1200? הגיוני?
את מכירה שקיים כזה דבר עד 4 בפחות מאלף? אם כן תגידי, אשמח לשמוע!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
ברובע ז יש ביקוש רציני לגנים בגיל הזה
אני אשלם בשנה הבאה 650 שקל
מ 8 עד 1:30
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לגבי האיזור כנראה רובע ז ואולי רובע ו ( עדיין לא מצאה דירה),
בעיקרון הנסיון שלה זה לגילאי 2-3,
היא חושבת עכשיו לפתוח לגילאי 1-2 אם זה יותר מבוקש
לגבי המחירים איך הגעת לזה?? 850 עד 4??
חשבתי באזור ה 1100-1200? הגיוני?
את מכירה שקיים כזה דבר עד 4 בפחות מאלף? אם כן תגידי, אשמח לשמוע!
לא חושבת שיש יותר ביקוש ל1-2. על סמך מה היא הגיעה למסקנה הזו?
ברובע ז' אין הרבה גנים לגילאי 2-3. ז' החדשה בכלל- יש בערך שניים על כל הרדיוס (לא כולל אידיש)
לגבי המחירים, כתבתי מסתבר עפ"י חישוב יחסי על בסיס המחיר ליום קצר. מסתבר שטעיתי...
על יום קצר כתבתי את המחיר מהיכרות אישית עם גן מעולה של גננת מנוסה לגילאים אלו, כולל יום שישי באזור ה570 ש"ח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לא חושבת שיש יותר ביקוש ל1-2. על סמך מה היא הגיעה למסקנה הזו?
ברובע ז' אין הרבה גנים לגילאי 2-3. ז' החדשה בכלל- יש בערך שניים על כל הרדיוס (לא כולל אידיש)
לגבי המחירים, כתבתי מסתבר עפ"י חישוב יחסי על בסיס המחיר ליום קצר. מסתבר שטעיתי...
על יום קצר כתבתי את המחיר מהיכרות אישית עם גן מעולה של גננת מנוסה לגילאים אלו, כולל יום שישי באזור ה570 ש"ח.
הגן הזה לגיאלאי 1-2?
ברובע ו או ז?
תוכלי לשלוח לי פרטים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני לא השגתי גן אחרי 1.3 הוא יהיה בן שנה וחתי באלול וזה הזוי
כי איך אפשר לעבוד אם ב 1.3 צריך להיות בגן
והבנות מסיימות ב2 וב3
וההפסקה של הבנים בצהריים גם נושא כאוב..
רשמתי למעון
אבל הייתי מעדיפה לשלם 800 עד 2
או 1000 פלוס עד 4
אבל צריך להיות גן עם תנאים
חצר וכד'
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
הגן הזה לגיאלאי 1-2?
ברובע ו או ז?
תוכלי לשלוח לי פרטים...
לגילאי 1-2, ברובע ז' החדש
גן מושקע עם גננת נדירה
יש לך אפשרות לפנות אלי באישי? לא רוצה לכתוב על במה ציבורית זו את פרטיה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אני לא השגתי גן אחרי 1.3 הוא יהיה בן שנה וחתי באלול וזה הזוי
כי איך אפשר לעבוד אם ב 1.3 צריך להיות בגן
והבנות מסיימות ב2 וב3
וההפסקה של הבנים בצהריים גם נושא כאוב..
רשמתי למעון
אבל הייתי מעדיפה לשלם 800 עד 2
או 1000 פלוס עד 4
אבל צריך להיות גן עם תנאים
חצר וכד'
תכלס אין על מעון
מושקע, מטופח וגננות מדהימות
אז למה את נשמעת שאת שולחת לשם באילוץ
אם תפני את המקום שלך יהיה 100 קופצים
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
משהי בקשה ממני לברר,
היא מעוניינת לפתוח גנון לגילאי שנה-שנתיים
ורוצה לברר מה הביקוש לזה?
ומה השעות ? 8-1? או 8-4?
ומה המחיר שתשלמו על כזה דבר(כנראה שלא כולל ארוחות, אולי ארוחה בצהרים אם עד 4)
גננת עם נסיון רב שנים מבוקשת בעיר אחרת שעוברת דירה...

וכן האם אתם מרגישים יותר צורך לזה בגלל הסנכרון שיהיה בשנה הקרובה?

אשמח לתשובתכם!!
מה נהיה איתה, היא פותחת בסוף?
אשמח לשמוע פרטים
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
תכלס אין על מעון
מושקע, מטופח וגננות מדהימות
אז למה את נשמעת שאת שולחת לשם באילוץ
אם תפני את המקום שלך יהיה 100 קופצים
ידוע לך אם יש סיכוי למקום פנוי עדיין במעון (לשנה הקרובה)?
באשדוד
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה