• הוסף לסימניות
  • #1
אשמח להמלצות לחנות קרמיקה אמינה וזולה בבני ברק
תודה מראש!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
מישהו שמע על שיא הקרמיקה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אם אתם צריכים כמות גדולה, למה לא תצאו יום אחד מב"ב?
שימו לב, יש הרבה שיגידו לכם "תגידו ש**** שלח אתכם", אל תתפתו, הם בד"כ מרוויחים אחוזים לא רעים, מה שמונע להתמקח מול החנות על הנחות.
שמעתי לא מזמן על מישהו שמצליח לארגן בזול מחנות בתלפיות, הוא טוען שאפשר לבחון אותו וכדו', נדמה לי שהעוקץ שם הוא תשלום במזומן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נחום שיש וקרמיקה
אמין מאנ"ש
המלצות רבות
חפש בגוגל
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
תודה לכולם!
קנינו בסוף בהכל לבנין
עשה לנו מחיר טוב....
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
בהמשך לאשכול רצינו להמליץ על חנות מעולה שקנינו בה את הקרמיקות.
הסתובבנו בהמון חניות החל מהחניות ברחוב הלחי בבני ברק וכלה בחניות בתוך בני ברק חלקם יוקרתיות מאוד
ראינו המון סוגים והרבה טווחי מחיר
בסוף ממש לפני שהזמנו שמענו על יניב קרמיקה והחלטנו ליסוע לראות,
האמת שזה ממש קפיצה מבני ברק( נסענו בבוקר בסביבות 10 ולקח לנו בערך 25 דקות) , יש שם מבחר מאוד גדול ויפה והמחירים לא דומים לשום מקום שראינו,
לדוגמא ראינו קרמיקה מסויימת 60*120 של חברה ספרדית בחנות מפורסמת ברחוב הלחי בבני ברק ושם אחרי הרבה הנחות הם הגיעו למחיר של 100 ש"ח למטר ואילו ביניב קרמיקה אותה הקרמיקה בדיוק עלתה 85 ש"ח למטר בלי הנחות ובלי טובות.
חוץ מזה היחס שם היה ממש מדהים קרן ליוותה אותנו לאורך כל הבחירה ומה שמאוד נהננו שהיא בכלל לא לחצה עלינו לסגור ולקנות (בשונה מחניות אחרות) הרגשנו שהיא רוצה את הכי טוב בשבלינו, והיא אמרה לנו את זה כמה פעמים שהיא לא רוצה שנקנה בלחץ ונתנה לנו את כל הזמן.
למסקנה: אחרי הרבה סיבובים הגענו למקום הנכון שמשלב איכות שירות ומחיר. ממליצים בחום השירות בשמים והמחירים ברצפה
גם המשלוח הגיע מאוד מסודר התחילו לרצף אצלינו בהמשך בעז"ה נעלה תמונות
בהצלחה לכל המשפצים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
בהמשך לאשכול רצינו להמליץ על חנות מעולה שקנינו בה את הקרמיקות.
הסתובבנו בהמון חניות החל מהחניות ברחוב הלחי בבני ברק וכלה בחניות בתוך בני ברק חלקם יוקרתיות מאוד
ראינו המון סוגים והרבה טווחי מחיר
בסוף ממש לפני שהזמנו שמענו על יניב קרמיקה והחלטנו ליסוע לראות,
האמת שזה ממש קפיצה מבני ברק( נסענו בבוקר בסביבות 10 ולקח לנו בערך 25 דקות) , יש שם מבחר מאוד גדול ויפה והמחירים לא דומים לשום מקום שראינו,
לדוגמא ראינו קרמיקה מסויימת 60*120 של חברה ספרדית בחנות מפורסמת ברחוב הלחי בבני ברק ושם אחרי הרבה הנחות הם הגיעו למחיר של 100 ש"ח למטר ואילו ביניב קרמיקה אותה הקרמיקה בדיוק עלתה 85 ש"ח למטר בלי הנחות ובלי טובות.
חוץ מזה היחס שם היה ממש מדהים קרן ליוותה אותנו לאורך כל הבחירה ומה שמאוד נהננו שהיא בכלל לא לחצה עלינו לסגור ולקנות (בשונה מחניות אחרות) הרגשנו שהיא רוצה את הכי טוב בשבלינו, והיא אמרה לנו את זה כמה פעמים שהיא לא רוצה שנקנה בלחץ ונתנה לנו את כל הזמן.
למסקנה: אחרי הרבה סיבובים הגענו למקום הנכון שמשלב איכות שירות ומחיר. ממליצים בחום השירות בשמים והמחירים ברצפה
גם המשלוח הגיע מאוד מסודר התחילו לרצף אצלינו בהמשך בעז"ה נעלה תמונות
בהצלחה לכל המשפצים!
היי אנחנו לפני בחירת ריצוף-האם היום לטווח ארוך אתם ממליצים על יניב? הריצוף בסדר ולא קיבל שריטות או תקלות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אשמח לברר על כיורי אמבטיה+ ארון
המלצות
איפה זול וטוב?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה