טיול בחו"ל נוסעים לסיני ?

  • הוסף לסימניות
  • #62
  • הוסף לסימניות
  • #64
כן כמה פעמים אותו דבר כמו סיני רק עם ים מלוכלך וכל דבר פי 4 במחיר ויחס דוחה של בעלי העסקים והאטרקציות
אז אולי יש לך מזגן נייד בגוף או משהו
זה חום זוועות
הייתי ביוני! הרגשנו כמו בתנור.
השנה מזג אוויר קיצוני עוד יותר
כדאי כן לומר שזה חםםםם וכל אחד יעשה לפי הרגשתו
שלא יתבאסו :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
אז אולי יש לך מזגן נייד בגוף או משהו
זה חום זוועות
הייתי ביוני! הרגשנו כמו בתנור.
השנה מזג אוויר קיצוני עוד יותר
כדאי כן לומר שזה חםםםם וכל אחד יעשה לפי הרגשתו
שלא יתבאסו :(
אמרתי שחם אש
אבל לא פחות מטבריה קריית שמונה עמק המעיינות קצרין ועוד
מי שיוצא גם ככה לטייל בטבריה וכ"ו שייצא לסיני ירוויח פחות פריצות פחות כסף וגיוון באטרקציות ובאוירה
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
אמרתי שחם אש
אבל לא פחות מטבריה קריית שמונה עמק המעיינות קצרין ועוד
מי שיוצא גם ככה לטייל בטבריה וכ"ו שייצא לסיני ירוויח פחות פריצות פחות כסף וגיוון באטרקציות ובאוירה
וגם נסיעה של שעות משעממות ביותר
והמתנה נוספת במעבר גבול
+ נסיעה נוספת לאחר הגבול
המקומות נופש לא ממתינים ברחוב שמאחורי הגבול...
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
וגם נסיעה של שעות משעממות ביותר
והמתנה נוספת במעבר גבול
+ נסיעה נוספת לאחר הגבול
המקומות נופש לא ממתינים ברחוב שמאחורי הגבול...
אני לא יודע איזה חוויה עברתם
אבל נשמע שכל הטיול שלכם יצא ממש גרוע אז אין לי מה לשכנע אותך שכיף שם
אבל בכל אופן מנסיון של כמה טיולים על פני משהו כמו 6 שנים וניסיתי את כל העונות כל פעם נהניתי מחדש ואף פעם לא הפריע לי הנסיעה כמו כל נסיעה לצפון או טיסה ליעד אחר
ותמיד הגעתי לפנות בוקר לגבול וכל המעבר לקח לי ממוצע 15 דקות
וכן יש גם אתרים שממש צמודים לגבול
בכל אופן אולי תנסו לעשות חוויה מתקנת בסוכות ותיראו שאפשר מאוד ליהנות שם ואולי לא.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
וגם נסיעה של שעות משעממות ביותר
והמתנה נוספת במעבר גבול
+ נסיעה נוספת לאחר הגבול
המקומות נופש לא ממתינים ברחוב שמאחורי הגבול...
כתבתי כבר למעלה על הסבל שהיה לנו בנסיעה לשם בקייץ
אתה לא היחיד
מציעה לאף אחד לא להשתכנע
ולא לעשות את הטעות הזו ולנסוע
בחורף אני כן חושבת שזה מקום יפה (אומנם יש לי חברה שהייתה שם ובחיים לא תחזור אך זה חריג)
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
כתבתי כבר למעלה על הסבל שהיה לנו בנסיעה לשם בקייץ
אתה לא היחיד
מציעה לאף אחד לא להשתכנע
ולא לעשות את הטעות הזו ולנסוע
בחורף אני כן חושבת שזה מקום יפה (אומנם יש לי חברה שהייתה שם ובחיים לא תחזור אך זה חריג)
על טעם וריח....
בפסח נסעתי נראה לי שזה הפעם השישית
ואני עוד יחזור לשם
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
אתה משווה את פסח לעכשיו
גם אני הייתי שם באזור פסח והיה סביר
אבל עכשיו לא להתקרב זהירות חום אש צליה
אני אגיד שוב גם בקיץ הייתי ענין של טעם וריח.... אותה סאונה כמו טבריה רק בהרבה יותר כיף ופחות כסף ועוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
איך שם מיד אחרי סוכות?
כי חברים שלנו גם נסעו כבר חמש שש פעמים, ורק משכנעים כל הזמן שמעולה שם
ואין בעיה אם חם, נכנסים למזגן או לים
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
טוב, קראתי את כל האשכול.
אפשר לומר שדי השתכנעתי.
אבל- אין לי מושג! מה זה אומר
בחיים לא הייתי שם,
וגם לא מכירה מישהו שהיה.
אשמח שתשתפו- כמה זמן נסיעה ממעבר הגבול?
נוסעים ברכב או טסים?
באיזו עיר יש ישראלים?
יש 3 מניינים ביום?
יש חוף? מה האטרקציות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
טוב, קראתי את כל האשכול.
אפשר לומר שדי השתכנעתי.
אבל- אין לי מושג! מה זה אומר
בחיים לא הייתי שם,
וגם לא מכירה מישהו שהיה.
אשמח שתשתפו- כמה זמן נסיעה ממעבר הגבול?
נוסעים ברכב או טסים?
באיזו עיר יש ישראלים?
יש 3 מניינים ביום?
יש חוף? מה האטרקציות?
מהמעבר גבול בין 10 דקות ל4 שעות תלוי ביעד
עדיף ברכב אני אישית מעדיף באוטובוס יותר נוח לי מאשר לנהוג
יש ישראלים בכל סיני אבל בעיקר בדהאב ונואיבה
יש מנינים אבל תלוי באיזה עיר
העיקר זה החופים צלילות שנורקל טרטורונים גיפים סוסים מסלולי הליכה ועוד
המלצה שלי סעו בסוכות , למתחילים חם מדי עכשיו וסעו לדהאב יש שם הכל
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
מה הכוונה הכל?
מלונות מכל הסוגים מחושות ועד מלונות ממש טובים
ואטרקציות יש צלילה מכל הסוגים וגם מומלץ מאוד לנסוע לבלו הול אבל גם לצלול בדהאב זה ממש יפה אפשר שנורקלים , טרטורונים , סוסים , ממליץ מאוד על גיפים לג'אבל מוסא (הר סיני) יש גם שופינג בשוק המרכזי וגם בעיר עצמה והעיקר שיש שם זמינות גדולה של מוניות וחנויות אוכל כגון פירות וירקות ביצים כלים ועוד מה שאין בחושות במקום אחר
וגם מנינים בשפע אבל בלי ספר תורה
בהצלחה מקוה שעזרתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
מלונות מכל הסוגים מחושות ועד מלונות ממש טובים
ואטרקציות יש צלילה מכל הסוגים וגם מומלץ מאוד לנסוע לבלו הול אבל גם לצלול בדהאב זה ממש יפה אפשר שנורקלים , טרטורונים , סוסים , ממליץ מאוד על גיפים לג'אבל מוסא (הר סיני) יש גם שופינג בשוק המרכזי וגם בעיר עצמה והעיקר שיש שם זמינות גדולה של מוניות וחנויות אוכל כגון פירות וירקות ביצים כלים ועוד מה שאין בחושות במקום אחר
וגם מנינים בשפע אבל בלי ספר תורה
בהצלחה מקוה שעזרתי
תודה על הפירוט!
יש לך מושג לגבי הצלילות וכו' איך מסתדרים בקטע של צניעות, גם המקפידות יכולות?
כאילו אין חליפת צלילה שחייבים לדוגמא, או מלא גברים מכל הכיוונים?
ואם באים עם רכב, יותר לכיוון של החושות, רכב חדש, אין בעיה בקטע של גניבות וזה? כי זה נראה לפי התמונות מקום קצת בלי דין ודיין...
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
תודה על הפירוט!
יש לך מושג לגבי הצלילות וכו' איך מסתדרים בקטע של צניעות, גם המקפידות יכולות?
כאילו אין חליפת צלילה שחייבים לדוגמא, או מלא גברים מכל הכיוונים?
ואם באים עם רכב, יותר לכיוון של החושות, רכב חדש, אין בעיה בקטע של גניבות וזה? כי זה נראה לפי התמונות מקום קצת בלי דין ודיין...
החליפת צלילה זה חולצה מבד מיוחד מאוד צמודה אבל בגלל כל הציוד על הגב שמכסה הכל אז פחות יש בזה בעיה
לגבי המכנסים יש ארוך לחורף וקצר לקיץ אבל אפשר לבקש ארוך גם בקיץ אבל לבדוק מראש שקיים להם בזמין בכל אופן הירידה למים זה ישר מהדוכן צלילה מרחק אולי 5 מטר אפשר אולי אפשר להשים חצאית עד המים לא יודע
וכן יש גברים ואין מה לעשות עם זה
הבעיה הגדולה בצלילה זה המדריכים שהם גברים עדיין לא ראיתי מדריכה אבל שמעתי שיש והמדריכים נוגעים המון מטבע הדברים בהלבשת הציוד והסנפירים במים והירידה למים וסידור המשקפת ועוד וזה באמת בעיה לשיקולך

עצה שלי בחיים אל תכניס רכב ישראלי לסיני א, בגלל הדלק ב, בגלל מחיר האגרה ג, בגלל תרבות הנהיגה המסכנת חיים שם למי שלא רגיל אליה ד, כאב ראש כל מחסום ויש הרבה יעצרו אותך ויחפרו לך באישורים ה, הופכים לך את הוטו בכניסה וביציאה וזה דבר שיעקב אתכם להרבה שעות וחבל
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אני רוצה לעשות חופשה בסיני אחרי פסח, אשמח אם מישהו היה שם בחודש האחרון ויודע מה המצב, האם נעים להסתובב, וגם האם מסתובבים ישראלים בסיני, בדהב ונואיבה, (או שפחות בגלל המלחמה עם איראן).

מי שרק נסע לטיסה משארם, או חזר דרך סיני זה לא רלוונטי לדיון, כי יש הבדל משמעותי ביחס לתיירים ובהתנהלות בין שארם לבין דהב ונואיבה ואזורי התיירות.

אשמח מי שיודע והיה או שמעודכן במצב, שיעדכן. יש קבוצה בפיסבוק של אוהבי סיני, ששם ככל הנראה מעודכן יותר, אבל אין לי גישה אליה, אשמח גם אם מישהו יודע אם מעודכן שם משהו חשוב בנושא שיעדכן אותי.

שימו לב - האשכול לא מדבר מבחינה תורנית הלכתית או ערכית, אלא מצד היציאה עצמה האם היא נחמדה ובטוחה עכשיו.

אני הייתי שם לפני חצי שנה ומאוד נהניתי, אני אבל חושש כי כשהייתי זה היה עמוק בהפסקת אש בעזה והישראלים התחילו לחזור, ובמלחמה עכשיו אני אשמח למידע מה המצב שם. א- האם נעים בנואיבה ודהב ואין אנטישמיות. ב- האם יש שם ישראלים.

ראיתי שיש אשכול נוסף שמתעסק בזה, אבל הוא היה נראה לא מעודכן ולא רלוונטי, אז פתחתי כאן.

תודה רבה
רוצה לזכות בהטבה ייחודית לשנה שלמה?

❤️מגיע לך לצאת, להתאוורר ולהתפנק באמת! ❤️

אם את חולמת על טיול נשים מושלם בחו"ל - בלי תקלות, בלי דאגות,

ועם חוויה של 100% פינוק - זו ההזדמנות שלך!

טרולי -

מזמינים אותך להשתתף בהגרלה על

כרטיס זהב לשנה שלמה!

30% הנחה בכל אחד מהטיולים הקרובים שלנו -

בודפשט והונגריה, זקופנה ופולין, ועוד

נרשמת וזכית?
תוכלי לצרף חברה לטיול אחד עם הטבה של 30% נוספים!

איך נכנסים להגרלה?
פשוט מאוד:


כתבי כאן בתגובות:

מה בעינייך חייב להיות בטיול נשים מושלם?

וגם – ספרי לנו:

למה דווקא את צריכה לצאת לטיול טרולי הקרוב?

מתלבטת אם להירשם? אולי בכלל תזכי בהגרלה 😉

אל דאגה!

במקרה שתזכי, 30% מכספך יוחזר לך אוטומטית.


כל מי שמשאירה תגובה - נכנסת אוטומטית להגרלה!

הזוכה המאושרת תפורסם כאן בפרוג


אז… מי אמרה טרולי - ולא קיבלה?

לפרוספקט המלא
לחצו כאן

מחכות לך
צוות טרולי!

לפרטים נוספים -
02-561-7040
nashim😉nichsefa.com




מודעה זקופנה.jpg


לכל טיול יש צעד ראשון
הבחירה לתת לעצמך יותר.

את בסך הכל רוצה חופשה,
אבל לפעמים בדרך אליה ובמהלכה
את מוצאת עת עצמך עובדת עד כלות -
לתכנן, לארגן, לסגור קצוות,
לברר, לשלם, לחפש, להתעייף...

תני לנו לארגן לך חופשה אמיתית
משלב ההחלטה ועד אחרי הנחיתה.

טרולי, מבית נכספה,
הינה מותג על לטיולי נשים ונערות ברמה גבוהה.

מאחורינו רזומה עשיר וניסיון רב
בהפקת והובלת קבוצות לחו"ל לכל אורך השנה,
ואלפי לקוחות מרוצים.

הבאנו את כל הידע, הקשרים, הניסיון והמעטפת שלנו,
כדי שאת תוכלי ליהנות בראש שקט.

זה לא סתם טיול -
זו חוויה מושקעת, מפנקת,
מדויקת ומשתלמת בעז"ה.

כי כשניסיון פוגש תכנון מדויק -
נוצרת חופשה מושלמת באמת.


לפרוספקט המלא לחצו כאן

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה