דרוש מידע מיני בר "נועם 2" (נועם שתיים) חברת אפיקים

  • הוסף לסימניות
  • #21
יש אין ספור תלונות על החברה, כאן באשכולות (אם לא נמחק) ובביקורות גוגל. כגון כאן:
יש לשקול להגיש תביעה ייצוגית נגד מי שלא מברר מספיק לפני שהוא קונה, וסומך על פרסומות של ברדק...
החוו"ד לא על נועם 2
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
אם כבר הקפיצו את האשכול, אשמח לשמוע מבעלי נסיון מה אתם אומרים על נועם 2/ספיריט טאצ'?
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
גם אני נפלתי בפח אין ספור תקלות
נזילה ועוד ועוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
גם אני נפלתי בפח אין ספור תקלות
נזילה ועוד ועוד
נועם 2 מתפקד מעולה
אני רוצה לשדרג את נועם 1 שלנו (שתפקד מעולה מ-2019) לנועם 2

באמת מענין אותי מתי רכשתם את המכשיר? כי שמעתי מאחד הטכנאים שלהם שבאמת במכשירים הראשונים של נועם 2 היו תקלות שונות. אך כעת הגיעה נגלה חדשה מעולה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
לנו היה נועם 2 במשך שנה סבלנו מכל סוגי התקלות שיכולים להיות
נזילות, מילוי איטי, כרטיס משובש, מים לא מספיק קרים ועוד ועוד, ע"ע שזרקנו את המכשיר והחלפנו לנועם 1 ומאז שקט...
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
קנינו לפני 3 חודשים בערך
אין שום תקלות
גם אני הבנתי שפעם היו תקלות
כמו כל מוצר חדש שיוצא לשוק
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
רכשתי נועם 2. קטסטרופה!! מאמין שקיבלתי מוצר פגום יתכן יד 2. שירות לקוחות מזעזע, שעות לחכות ולא חוזרים. מבקש לבטל עיסקה בתוך 14 יום. הם דורשים הוצאות של מאות שקלים, קרוב לאלף!! יש למישהו נסיון? מישהו תבע אותם? זה עזר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
מצטרפת.
נועם 2 . קנינו בפסח.
שבועיים אח"כ כבר החליפו ראש חכם, עכשיו שוב בעיה מחכים לטכנאי...
זה נורא, לקנות מוצר חדש ומיד הוא תקול ואחכ כשפגה האחריות נתקעת עם מוצר תקול מלכתחילה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
צריך להתארגן אולי לתביעה ייצוגית. מישהו צריך להרים את הכפפה. בכל חוות הדעת אני רואה שזה קטסטרופה. אני מנסה לבטל עיסקה בתוך 14 יום, יש מישהו נסיון עם זה??
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
צריך להתארגן אולי לתביעה ייצוגית. מישהו צריך להרים את הכפפה. בכל חוות הדעת אני רואה שזה קטסטרופה. אני מנסה לבטל עיסקה בתוך 14 יום, יש מישהו נסיון עם זה??
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
חייבים לעשות משהו עם החברה הזו נעם 2. אני ממש בהלם מההתנהלות. קיבלתי מכשיר פגום, ביטלתי עיסקה הם לוקחים לי 500 שח על כל מיני תירוצים, סנן משלוח וכו'. ממש גנבים. הגיע אלי טכנאי לקחת את הבר והשאיר מתחת לכיור את הצינור פתוח מטפטף לתוך הביוב, לא הודיע לי שלא סגר את הברז, המים נטפו כמה ימים עד שגיליתי נזילה!! מאות שקלים!!! אנחנו נמצאים בחלם?? להשיג אותם לוקח 1/2 שעה לפחות ואז יש נציג שלא יודע והאחראית חוזרת אחרי 3 ימים ואז מחייגת ומנתקת!! מי שיש לו נסיון מה עושים איתם, נא לתת עצות!!! תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
עדיין אקטואלי ?
אנחנו עם המכשיר מאז שהוא יצא נדמה לי שנתיים וחצי
כל הזמן תקלות !
הלכתי איתם קסח והחליפו לי אותו אחרי חצי שנה ,
אבל המכשיר בעייתי -לא עשינו את האחריות שלהם -נמאס ללי להתעסק איתם .
הרגשתי שכל טלפון עולה לי בבריאות.
אבל בממוצע כל כמה חודשים תקלה חדשה שעולה מאות שקלים .
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
האם התלונות עדיין רלוונתיות לנועם 2?
משהו קנה בתקופה האחרונה ועדיין עם אותם תלונות, או שתקנו את התקלות שהיו אז?
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אני יודעת שמעט מאוד זמן אחרי שיצא נועם 2 הם שידרגו לדגם טיפה שונה ,
אני עם המכשיר הראשוני של נעם 2 הרבה תקלות ועדיין -טכנאי אחת לחצי שנה שנה
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
שמעתי (מנועם 2) שעשו שינוי כלשהוא לטובה.
השאלה אם השירות לקוחות שלהם גם עבר איזה ריענון...

נשמח לעדכון ממשתמשים שרכשו לאחרונה ומרוצים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אשמח גם לדעת..
וגם, איפוא קונים? ישירות באתר/בחברה? או סוכנים ואיזה?
ועל מה ההכשר בשבת חמים או קרים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
אפשר כמובן דרך החברה.
ואפשר גם להשיג דרך מנדי מימון
‏‪052-384-4844‬‏

(הבן של עמי מימון שתמיד אומר שהוא ערב לטלפון הזה - תיקון/שירות/אמינות/וסננים למשך שנה חינם)

ההכשר של נועם הוא על הקרים וגם על החמים בהכשר רובין ובפרסומות ברדיו גם הרבה גדו"י ממליצים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
משהו יכול לשתף אותנו בחוויה של משתמשים שרכשו בתקופה האחרונה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
אפשר כמובן דרך החברה.
ואפשר גם להשיג דרך מנדי מימון
‏‪052-384-4844‬‏

(הבן של עמי מימון שתמיד אומר שהוא ערב לטלפון הזה - תיקון/שירות/אמינות/וסננים למשך שנה חינם)

ההכשר של נועם הוא על הקרים וגם על החמים בהכשר רובין ובפרסומות ברדיו גם הרבה גדו"י ממליצים.
תודה על ההמלצה!
משהו יכול לשתף אותנו בחוויה של משתמשים שרכשו בתקופה האחרונה?
בינתיים השירות אמין, אדיב ומקצועי, בא נראה את השימוש עם הזמן...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה