עזרה יצירת קשר עם שפע ברכת ה' וחברת חטיפי העמק

  • הוסף לסימניות
  • #3
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
זה של אוסם
הם מחפשים חטיפי העמק

גם אני קיבלתי בקניה של משנת יוסף 2 חבילות יבשות
יש על החבילה באמצע מספר טלפון
אבל הם אומרים שלפניות ניתן רק בפקס או בדואר (כמדומני)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
1693565385709.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
קנינו חבילת פופסים ובחוץ היה כתוב שהפופסים מכילים גלוטן.
אך באריזות הפנימיות רשום שהם לא מכילים גלוטן.
משהו יודע מה נכון?
זה חשוב לנו כי יש לנו ילדים רגישים לגלוטן...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
גם אנחנו קנינו רינגים של עמק ולא יומן היה שם גוש של תבלינים בגודל של יותר מביצה.
אין אפשרות להשיג אותם.
אם מישהו יודע איך משיגים אותם במייל או טלפון נשמח.
תודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נראה שאין שירות לקוחות לחטיפי העמק
דווקא לחצתי 'להזמנות' וענתה לי אישה נחמדה
אבל התעקשה שלא קשור אליה ואין לה מה לעשות
הכי טוב לשלוח מכתב בדואר
אמרתי לה שאנחנו ב2024. לא 1900
לא ממש ריגש אותה
תכל'ס, קניתי כמה מארזי חטיפים
בחבילות הקטנות:
חלקם היו מלאים עד פיצוץ
חלקם ריקים ממש (שקלתי אותם. 3.7-7.1 לחבילה כולל אריזה במקום 10 גרם)
קניתי מארז כי אני צריכה חלוקה שווה בחבילות יפות
לא כי אני צריכה כמות מסוימת מהחטיף עצמו
את זה אפשר למצוא בחבילה אחת גדולה
ולתת לילד חבילה ריקה...
(אגב, קרה לי פעם בבמבה שלהם, שהיתה ריקה לגמרי. אפילו 1 לא היה בה!)
יש מה לעשות עם זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
דווקא רעיון. אולי כדאי שכולם יתקשרו ללא הפסקה למוקד של ההזמנות. אולי יזיז משהו בהתנהלות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
כנ"ל
2 או 3 חבילות של ביסלי במארז של 20
תמיד ריקות
וכשרציתי להתקשר ולהתלונן וכו
חברה הורידה אותי מזה מיד כי אמרה שהיא הצליחה לדבר איתם
ונתנו לה זיכוי של 7.90 בצ'ק!!!
בטענתם שהבסלי שלהם כזה זול אז למה מצפים? משו כזה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
כנ"ל
2 או 3 חבילות של ביסלי במארז של 20
תמיד ריקות
וכשרציתי להתקשר ולהתלונן וכו
חברה הורידה אותי מזה מיד כי אמרה שהיא הצליחה לדבר איתם
ונתנו לה זיכוי של 7.90 בצ'ק!!!
בטענתם שהבסלי שלהם כזה זול אז למה מצפים? משו כזה...
ממש חצופים!! באתי להכין משלוחי מנות עם הילדים, פתחתי את המארז ואני רואה בפנים עשרים חבילות פתוחות וריקות! 2 מתוכם עם כמה חתיכות ועוד כמה חתיכות יבשות במארז הגדול לא בתוך שקיות. אין לי מכולת באזור ואין לי אפשרות להמשיך להכין את המשלוחי מנות... רק עכשיו אני רואה שיש עליהם הרבה תלונות ואין שירות לקוחות. איך כולם ממשיכים לקנות מהחברה הזאת??
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
  • הוסף לסימניות
  • #15
אנחנו קנינו חבילה של ביסלי קטנים והכל הגיע פתוח מהצד והכל היה יבששש
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מקפיצה
למשהו היום יש משג אייך אפשר ליצור איתם קשר ולא דרך שליחה בדואר
אלה מייל או טלפון שעונים בה ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
מקפיצה
למשהו היום יש משג אייך אפשר ליצור איתם קשר ולא דרך שליחה בדואר
אלה מייל או טלפון שעונים בה ?
אין דרך למיטב ידיעתי.
כבר חשבתי לפנות למשרד הבריאות או משהו, מי הרגולטור בנושא?
אין שם מינימום של אבטחת איכות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אין דרך למיטב ידיעתי.
כבר חשבתי לפנות למשרד הבריאות או משהו, מי הרגולטור בנושא?
אין שם מינימום של אבטחת איכות.
נראה לי חשוב
כי משום מה, גם אני וגם אחותי תמיד אומרות שיש לזה טעם של נפט..
אבל באמת!!
תמיד הדבר היחיד שחשבתי שמרגיע זה שיש
במדינתנו חוקים ומשרד בריאות שמחייב בקרת איכות
לא יודעת באמת מה קורה שם..
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לדעתי צריך לארגן נגדם תביעה ייצוגית גדולה ..
רק ככה ילמדו לקח זה זלזול מטורף בצרכנים
ותדברו עם הקירות.....
הם מחוייבים למענה טלפוני ושירות הוגן
בקיצור לא חסר סיבות לתבוע אותם רק צריך מישהו שירים את הכפפה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
גם אני פותח ביבלי מוך מארז ובו חתיכה וחצי....
משוגעים
ואין יצירת קשר...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה