התייעצות הבת שלי עם חום כבר 3 שבועות מישהו יכול לעזור לי?

  • הוסף לסימניות
  • #21
בדיקת דם ואם יש מדדי דלקת עושים צילום ריאות ובדיקת שתן.
גם אם אין מדדי דלקת
דלקת ריאות יכולה להיות נסתרת, בלי מדדי דלקת
וככה גם דלקת בדרכי השתן
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
מזכיר לי את הילדות שלי בעבר הרחוק... (בסביבות גילאי 13-15)
חודש של חום נע בין 38 - 38.5
בדיקות דם שלא מצאו כלום
בדיקות דם לגילוי מונו שלא מצאו כלום
צילום ראות שלא מצא כלום
ביקור אצל רופא ילדים מומחה, מומחה לזיהומים, וכו'...
בסוף ---
רופא ילדים שר"פ מצא דלקת בסינוסים (מערות האף)
אנטיביוטיקה ייעודית 5 ימים והסיפור נגמר

כעבור שנתיים שוב...

אפשר לנסות לאבחן דלקת בסינוסים לבד בגלאים גדולים יותר מהילדה שלך
במצב עמידה, מכופפים רק את הראש ממש עד שהסנטר נוגע בגוף
אם יש דלקת - בדר"כ הכיפוף גורם לכאבי ראש חזקים
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
תודה לכולכן על החוות דעת והעידוד,
מחר בעז"ה אני אלך איתה לעשות ב. דם ונקווה שנראה שהכל בסדר ושהיא תרגיש טוב.
שוב תודה לכם!!!!
זה נשמע בול דלקת ריאות.
חום נמוך שעולה בעיקר בלילה.
ספירת דם ואם רואים מדדי דלקת גבוהים אז עושים צילום ריאות.
תרגישו טוב!
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
בספירת דם רואים אם יש דלקת בגוף.
רק לא יודעים איפה, בכל אופן בדיקת דם, דבר ראשון, צילום ריאות ושתן.
והייתי עוברת רופא!
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
לשלול מונו
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
היה לי אותו סיפור אצל הבת שלי בת הזנה לפני כמה שנים.
חום נע בין 37 ל38.5 כמעט 3 שבועות.
לבסוף אחרי שעשינו לה בדיקות דם ובדיקת שתן(קטטר... לא נעים בכלל....) התגלה דלקת בדרכי השתן.
מציעה לך כמו הרבה פה לא לוותר על בדיקות דם.
רק בריאות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
ילדה בת שנה ןחצי שכבר בערך 3 שבועות עם חום שנע בין 37.5 ל38.2 הרופא אמר לי שאם זה עובר את ה39 לעשות ספירת דם,
יש לי מחר שוב תור לרופא,
אבל הילדה בוכה כל הלילה ולא ישנה,
היא עם אקמול כמובן,
אני מאד דואגת,
מישהו יודע לעזור לי,
מה זה יכול להיות,
מה צריך לבדוק?
איך אפשר להקל עליה?
ד"א זה התחיל לה יומיים אחרי שהתחילו את המעון,
(בשעה כזו יכול להיות שטעיתי בקשר למס השבועות אבל מאז זה התחיל.....)
תודה!


היה לבת שלי חום שבא להלך כמה ימים חום, כמה בלי....

אמרו לי לבדוק לה ברזל-

ואכן הברזל היה נמוך מאד!!!!,

הבאתי לה ברזל במינון גבוה תקופה- ע"פ הרופא
ומאז ב"ה אלף פעם!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
תודה לכולכן על החוות דעת והעידוד,
מחר בעז"ה אני אלך איתה לעשות ב. דם ונקווה שנראה שהכל בסדר ושהיא תרגיש טוב.
שוב תודה לכם!!!!
אין לי מה להוסיף על קודמיי, נותר לי רק לאחל רפואה שלימה רק בשורות טובות
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
נשמע מצחיק עכשיו... אבל בדקתם קורונה?
הבן שלנו היה עם מעל שבוע עם חום בלתי פוסק כשהיה לו קורונה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
חוזרת על מה שכתבו - לשלול מונו.
לפעמים לוקח זמן לעלות על זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
גם אצלנו היה חום (נמוך) של חודש לתינוקת בת שמונה חודשים
ולבסוף התוצאה הייתה מונו
כדאי לבדוק
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
משהו לא מסתדר לי בזה.
מדידת חום רגילה בפה מביאה 36.6 בממוצע אצל אדם בריא. (יש יוצאי דופן. לחברה שלי החום ביום רגיל הוא סביבות 37.5. בקורונה הבן שלה היה מאושפז לזמן ארוך עם שבר מורכב. לפני כל כניסה לבית החולים לקחה אקמול, אחרת לא היו מכניסים אותה)
אם צריך להוסיף חצי יוצא שרוב האנשים מעל 37.
מ37 מתחילים להחשיב לחום שמסמן על חולי.

תמדדי חום בפה ואז מתחת לבית השחי
ותגלי פער
מדידת חום בפה זה מדויק (כמו רקטלי)
מתחת לבית השחי צריך להוסיף חצי מעלה
הפער בדכ זה בין 0.5- 1 בין מדידת חום בפה לבין מתחת לבית השחי...
תנסי על עצמך ותראי את הפער....

הרופאים אמרו לי ובדקתי את זה על עצמי וגילית במדחום אחד פער של 0.7 ובמדחום אחר פער של 0.5
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
גם אצלנו הייתה דלקת ראות סמויה אחרי חום שהלך וחזר ושוב הגיע ושוב נעלם
רק בדיקות דם גילו דלקת ריאות מפחידה עם איזשהו נוזל שחדר מהריאות לבטן (היה צריך לעשות ניקור)
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
@שניונת
מקווה בשבילכם שתמצאו מהר את מקור החום ובע"ה תגיעו לרפואה שלימה במהרה.
אם בכ"ז לא מדובר בשום דבר מכל הנ"ל שנכתב כאן, תכתבי לי בפרטי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
אצל אחותי, ילד שהיה עם חום, עולה יורד במשך תקופה
הרופאה בדקה אוזניים פעמים רבות ולא ראה כלום.
בפעם האחרונה שהגיע אמרה הרופאה שאם ממשיך תצטרך להתאשפז עם הילד.
נתנה לו מי חמצן לריכוך השעווה, ולא קרה כלום
ורק אחרי כמה שעות , בבית, פתאום אחותי ראה המון נוזל מהאוזן,
וכשחזרה לרופאה, הרופאה אתה דלקת אוזניים רצינית, שהייתה עמוק מאוד, ולכן כנראה לא ראו.
וע"י אנטיביוטיקה הסיפור הסתיים ב"ה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה