מידע שימושי דרגה תמת תשפד נפתח

תוך כמה זמן בעיקרון מקבלים תשובה
עשיתי סנכרון
הגשתי כבר לפני חודש וחצי
 
עד מתי צריך להגיש כדי לקבל דרגה רטרואקטיבי?
 
עד 3 חודשים מיום הגשת הבקשה אם אני לא טועה
ומי שעדיין לא מעודכן לה הדרגה או מנסה לתפוס את התמת תנצלו את הימים האלה שיש הרבה פחות עומס הם עונים ומטפלים במהירות, מנסיון...
 
השאלה שלי- עוד לא הגשתי
ויש תאריך כלשהוא כשמגישים אחריו לא מקבלים החזר על החודשים הקודמים
מהו התאריך?
 
השאלה שלי- עוד לא הגשתי
ויש תאריך כלשהוא כשמגישים אחריו לא מקבלים החזר על החודשים הקודמים
מהו התאריך?
אפשר לקבל עד חודש לפני הגשת הבקשה.
כלומר עכשיו זה הימים האחרונים לאפשרות לקבלת סבסוד לחודש 09/2023 (או שבדיוק עבר אתמול בחצות)

בכל מקרה אפשר ורצוי לפתוח בקשה, גם אם חסרים מסמכים עדין, כי פתיחת הבקשה היא הקובעת.
 
עד 3 חודשים מיום הגשת הבקשה אם אני לא טועה
ומי שעדיין לא מעודכן לה הדרגה או מנסה לתפוס את התמת תנצלו את הימים האלה שיש הרבה פחות עומס הם עונים ומטפלים במהירות, מנסיון...
איזה עונים? אחרי שחיכיתי 5 שעות בסך הכל אמרה לי הנציגה את מה שכתוב בתגובת החשב באתר. אין לה שום סמכות לעזור בנושא המסמכים. החשב עונה על ימין ועל דשמאל תשובות לא עניניות.... כל חדש תגובה חדשה שסותרת את הישנה.... מרגישה שאין למי לפנות. יש למישהו רעיון מה עושים כעת? לשלם סתם מחיר מלא??
 
איזה עונים? אחרי שחיכיתי 5 שעות בסך הכל אמרה לי הנציגה את מה שכתוב בתגובת החשב באתר. אין לה שום סמכות לעזור בנושא המסמכים.... החשב עונה על ימין ועל שמאל תשובות לא עניניות.... כל חדש תגובה חדשה שסותרת את הישנה.... מרגישה שאין למי לפנות. יש למישהו רעיון מה עושים כעת? לשלם סתם מחיר מלא??---
 
אני פתחתי פניה למשרד העבודה והתלוננתי על זמן המתנה ארוך ושהתנתקה השיחה. הם ענו לי במכתב שהם ממש מתנצלים על חוסר הנעימות ובאותו מכתב רשמו שבחנו את בקשה שלי ואני זכאית לדרגה 3
 
אני פתחתי פניה למשרד העבודה והתלוננתי על זמן המתנה ארוך ושהתנתקה השיחה. הם ענו לי במכתב שהם ממש מתנצלים על חוסר הנעימות ובאותו מכתב רשמו שבחנו את בקשה שלי ואני זכאית לדרגה 3
תודה רבה! כמה זמן לקח עד למענה??
 
תוך כמה זמן בעיקרון מקבלים תשובה
עשיתי סנכרון
הגשתי כבר לפני חודש וחצי
מצטרפת לשאלה.

הגשתי בקשה בתאריך 13/9, וקיבלתי במייל מספר אישור זמני, תוך הבטחה שעם קליטת הבקשה בזרוע העבודה תשלח אלי הודעה עם מספר הבקשה הקבוע.
("לתשומת לבכם: עקב עומסים הבקשות נקלטות במהלך 6 ימי העבודה הקרובים")
פתאום אני קולטת שעד לרגע זה לא קיבלתי כל אישור שהבקשה נקלטה במערכת, האם טרם עברו 6 ימי עבודה?!...
מישהו יודע מה עלי לעשות?
 
אם אני חוזרת מחלד בחודש 12 איזה תלושים אני צריכה להביא?
של 9 10 11 של 2023?או של שנת 2024?
 
אם אני חוזרת מחלד בחודש 12 איזה תלושים אני צריכה להביא?
של 9 10 11 של 2023?או של שנת 2024?
כעת יש ילד במעון?
אם כן - צריך להגיש 3 תלושים של לפני הלידה + יבקשו תלוש לאחר החזרה מחל"ד

אם מדובר על התינוק שנולד, ויכנס למעון ב12/2023
תצטרכי להגיש תלושים של 12/2023 (תלוש חלקי, ואישור חזרה מחל"ד) + 1.2.3/2024
 
שלום לכולם
אני כרגע הולכת לסיים חופשת לידה
לפני הלידה הייתי בשמירה
אני רוצה לרשום את הילד למעון
אשמח לשמוע מהמבינים מה אני צריכה לעשות איך לקבל דרגה-בעלי לומד ולא מקבל מלגה
אני לא עבדתי כי קיבלתי עכשיו דמי לידה ולפני זה דמי שמירה..
לפי מה הם יחשבו? הרי הדמי לידה מחושב לפי הדמי שמירה..
 
שלום לכולם
אני כרגע הולכת לסיים חופשת לידה
לפני הלידה הייתי בשמירה
אני רוצה לרשום את הילד למעון
אשמח לשמוע מהמבינים מה אני צריכה לעשות איך לקבל דרגה-בעלי לומד ולא מקבל מלגה
אני לא עבדתי כי קיבלתי עכשיו דמי לידה ולפני זה דמי שמירה..
לפי מה הם יחשבו? הרי הדמי לידה מחושב לפי הדמי שמירה..
חזרת לעבודה?
תגישי אישור מעסיק (שירשום שם הקיף משרה)
+ תלוש שכר מלא של אחרי הלידה, ויתנו לך דרגה זמנית
לאחר מכן תידרשי לשלוח עוד 2 תלושי שכר מלאים.
 
שאלה
הורים לזוג תינוקות
שמרוויחים יחד 12,400
יש מצב שלא יקבלו הנחה גבוהה כי יוצא 3100 הכנסה לכל נפש, ככה מחשבים?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה