טיול אמריקה- אזרחות . שאלה בקשר לטיולים

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום לכולם!
אנחנו מתכננים בעז"ה טיול לאמריקה כדי לעשות אזרחות לילדים.
התקופה - סוף אייר בערך.
אנחנו רוצים להיות בבורו פארק כמה ימים- ולעשות שם את האזרחות (שם יש לנו איפה לישון ולאכול) ואח"כ לנסוע משם למקום אחר באמריקה ולהיות שם יומיים שלושה ומשם הביתה.
שאלות:
* מה יש לעשות באזור בורו פארק?
(אנחנו בלי רכב וגמישים מאד לנסוע בכל התחבורה הציבורית)
*איזה מקום יפה מומלץ? (כמו "Olympic National Forest, וושינגטון, ארצות הברית" אבל זה רחווווקק)
מכירים שם מלון טוב?- לאו דווקא כשר. נביא אוכל. אבל חייב להיות שם מנינים מסודרים ומקווה גברים.
תודה לכל העונים!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
1.מפלי הניאגרה

2.יש איזה פארק גדול של המון אטרקציות במרחק נסיעה של כשעתיי וחצי בבורו פארק
אני לא זוכרת את השם אבל יש שם גם מקומות לינה
גיסתי מבורו פארק סיפרה לי שזה אחד הטיולים הטובים ביותר לילדים כולם נהנו עד הגג והיא חזרה על זה כבר כמה חופשים

3. קחו בחשבון שנסיעה עם ילדים במשך שעות היא לא פשוטה אבל מה שזוכרים בסוף זה רק את החוויות

עשינו את זה לפני כמה חודשים והילדים מבקשים כל הזמן לחזור (לא נסענו בכלל לטיולים)
אם אתם עכשיו מחוברים אוכל לכתוב לכם כתובת מייל ולעזור בכל מיני פרטים חשובים
 
  • תודה
Reactions: ו8
  • הוסף לסימניות
  • #3
1.מפלי הניאגרה

2.יש איזה פארק גדול של המון אטרקציות במרחק נסיעה של כשעתיי וחצי בבורו פארק
אני לא זוכרת את השם אבל יש שם גם מקומות לינה
גיסתי מבורו פארק סיפרה לי שזה אחד הטיולים הטובים ביותר לילדים כולם נהנו עד הגג והיא חזרה על זה כבר כמה חופשים

3. קחו בחשבון שנסיעה עם ילדים במשך שעות היא לא פשוטה אבל מה שזוכרים בסוף זה רק את החוויות

עשינו את זה לפני כמה חודשים והילדים מבקשים כל הזמן לחזור (לא נסענו בכלל לטיולים)
תודה.
1. ניאגרה זה רחוק ממש.
2. את יכולה לשאול אותה איזה פארק זה (בהזדמנות...)
3. נכון...
לא יצאתם גם לא לגינות וכו'?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
תודה.
1. ניאגרה זה רחוק ממש.
2. את יכולה לשאול אותה איזה פארק זה (בהזדמנות...)
3. נכון...
לא יצאתם גם לא לגינות וכו'?
1. נראה לי כחמש שעות נסיעה
2. אני אשתדל
3. כתובת המייל שלי
אשמח לשתף אתכם בטיפים חשובים מאוד
 
נערך לאחרונה ב:
  • תודה
Reactions: ו8
  • הוסף לסימניות
  • #8
יש לכם אפשרות להודעות פרטיות? אני מפחדת לשים כאן כתובת מייל שלי.
זה כתובת המייל של כבר כתבתי ומחקתי
מוחקת שוב מצטערת
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
יש לכם מקום מומלץ להיות שם? מותאם לחרדים?
פחות בקטע של טיול ליום אחד
זה לא ליום אחד
הכי קצת יומיים
יש את הרשי פארק, מפעל שוקולד
איזור שבו חיים האיימיש מקום מרתק
מרכזי קניות
איזורים חקלאיים עם מרכזי מבקרים
רפת ענקית כשרה למהדרין עם מרכז מבקרים מיוחד
מלונות יש שם לא מאוד יקרים אם הם לא מאוד קרובים להרשי פארק
 
  • תודה
Reactions: ו8
  • הוסף לסימניות
  • #11
זה לא ליום אחד
הכי קצת יומיים
יש את הרשי פארק, מפעל שוקולד
איזור שבו חיים האיימיש מקום מרתק
מרכזי קניות
איזורים חקלאיים עם מרכזי מבקרים
רפת ענקית כשרה למהדרין עם מרכז מבקרים מיוחד
מלונות יש שם לא מאוד יקרים אם הם לא מאוד קרובים להרשי פארק
הרשי - השוקולד הבנתי שזה OU
לא מתאים.
רפת יש לי גם בארץ
מחפשת משהו שאין כאן
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
ש את הרשי פארק, מפעל שוקולד
איזור שבו חיים האיימיש מקום מרתק
אני חושבת שגיסתי התכונה לזה כי היא גם הזכירה את ההיימיש
והפארק לא קשור לשוקולד זה לונה פארק ענק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
לא ממש הבנתי.
מחפירות כאן בפרוג ראיתי ששם מפעל השוקולד זה "הרשיס"
לא מדובר על זה?
כמו"כ מה זה היימיש? איזור? פארק? איפה זה? מה עושים שם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
יש את האקווריום עם מופע אריות ים - מושלם
כמה דקות נסיעה במטרו מבורו פארק לכיוון קוני איילנד
חוויה מושלמת לילדים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
בול!
תודה.
יש לזה שם או שכולם יידעו מה זה?
האקווריום
פשוט עולים למטרו לכיוון קוני איילנד יורדים אני חושבת שזה תחנה אחרונה
אבל תשאלו מקומי
חמש דקות הליכה ואתם באקווריום מושלם מושלם אין דברים כאלה
"מה רבו מעשיך ה'"
יש שם מלא חרדים בזמנים של חול המועד וכאלה

כמובן תבררו קודם שעות פתיחה
צוד לשם יש לונה פארק מאלף על חוף הים עם מתקנים שווים ממש!
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מוזיאון הילדים היהודי!
מה זה?
איפה זה?
האקווריום
פשוט עולים למטרו לכיוון קוני איילנד יורדים אני חושבת שזה תחנה אחרונה
אבל תשאלו מקומי
חמש דקות הליכה ואתם באקווריום מושלם מושלם אין דברים כאלה
"מה רבו מעשיך ה'"
יש שם מלא חרדים בזמנים של חול המועד וכאלה

כמובן תבררו קודם שעות פתיחה
צוד לשם יש לונה פארק מאלף על חוף הים עם מתקנים שווים ממש!
היינו עכשיו באקווריום ישראל. זה לא יהיה דומה מידי?
הפארק- על החוף -לא מידי פרוץ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לא דומה לא כמעט
משהו מדהים!
שנית בנוגע ללונה פארק כרגע מאוד קר באמריקה וכולם כבר חורפיים מיום טוב ראשון של סוכות...
 
  • תודה
Reactions: ו8

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה