דרוש מידע קניית מחשב נייד ללימודי תכנות

  • הוסף לסימניות
  • #21
אני לא מתמצאת במחשב לתכנות, אבל למולטימדיה המחיר למחשב נייד היא בסביבות 8000 ש"ח ויותר.
ככה שלתכנות זה לא פחות מ5000 ש"ח למחשב נייד
(דרך אגב נייח יותר זול מנייד)
אני לא יודעת מאיפה הידע הזה,
ממה שאני ראיתי- המחשבים ממש לא עולים 5000.
גם לא 4000

איזה דגם קנית בסוף?
את מרוצה?
אני קניתי את זה-
לנובו דגם IP3 SLIM עם מעבד I7 דור 13 - I7-1355U זיכרון 16G DDR5 ואחסון 512G
עלה לי אזור 3000.
כן, מרוצה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
לנו מרכזת המסלול אמרה שמספיק i5 וזה מה שרוב הבנות קנו:
Lenovo ideapad 3 I5-1235U 15.6" 16G 512G DOS ARCTIC GREY 3Y-OS
עלה לנו 2,450, כולל תוכנות, תיק ועכבר.
גם הבנות שלא קנו אותו, רובן קנו מחשב עם מעבד i5.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נושא האשכול הוא מחשב לתכנות..
אני לא יודעת מאיפה הידע הזה,
ממה שאני ראיתי- המחשבים ממש לא עולים 5000.
גם לא 4000
בזמנו כלומר לפני כ-5 שנים המחשבים הטובים לתכנות עלו באיזור ה-5000שח.
עם שדרוג הטכנולוגיה האלו של לפני חמש שנים עולים כיום הרבה פחות מאז.
אני קניתי את זה-
לנובו דגם IP3 SLIM עם מעבד I7 דור 13 - I7-1355U זיכרון 16G DDR5 ואחסון 512G
עלה לי אזור 3000.
כן, מרוצה.
אם כך, אין צורך להוציא יותר מזה. וודאי שלא בשלב הלימודים, אם נכנסים לתחומים מסוימים אז יש צורך ביותר חזק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
לי יש i5 של dell (לטטיוד)
והוא פצצה
(לומדת תכנות)
ממליצה לך לקנות מחשב (בני ברק)
אצל d.b.i
עוסק כבר שנים בתחום
קונים רק אצלו

המחשב עלה באזור ה4,500 ש"ח
חברות שלי קנו אסוס i7 ועלה להם באזור ה2,900
אני הבנתי שאסוס פחות טוב...
יש לי חברות שקנו i7 של לנובו
והוא גם פצצה באזור 3,600
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אני אומרת שתתיעצי עם המורה או הרכזת של המסלול.
הן הכי יודעות מה אתן לומדות בדיוק עם איזה שפות תתעסקו גם בהמשך ואיזה תוכנות חייב או כדאי שיהיה לך.
דרך אגב 9 של לנובו פצצה.
לא יודעת עכשיו לצרף לך בדיוק את המפרט....
אם אמצא את זה בהמשך...........
אני יודעת איזה תוכנות אני אצטרך בעז"ה... רק כרגע זה לא לידי.
גם אמרו לנו איזה מחשב צריך ומה צריך שיהיה וכו'
אבל אני תכלס לא יודעת איזה דגם/חברה
והמלצות אצל מי לקנות (עדיף בבני ברק)
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אני גם קניתי השנה מחשב ללימודים לתכנות.
והלכתי להתייעץ עם אחד שאני ממש סומכת עליו, בהתחלה אני באתי בראש שעדיף לקנות משהו יקר שיחזיק שנים.
אבל הוא שינה לי את החשיבה--
תחשבי שעכשיו את צריכה מחשב טוב ללימודים ל-2-3-4 שנים אז תקני משהו טוב שיחזיק לך לשנים האלו, אבל כשתסיימי את הלימודים גם המחשב שהכי חדיש היום כבר לא יהיה כזה בעוד כמה שנים.
וגם אם תצטרכי בהמשך מחשב טוב לעבודה מהבית אז את אמורה לקבל מחשב מהעבודה...
לתכנות מספיק מעבד i5 (אני בכל זאת קניתי i7), 16GB ,512 SSD
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אני גם קניתי השנה מחשב ללימודים לתכנות.
והלכתי להתייעץ עם אחד שאני ממש סומכת עליו, בהתחלה אני באתי בראש שעדיף לקנות משהו יקר שיחזיק שנים.
אבל הוא שינה לי את החשיבה--
תחשבי שעכשיו את צריכה מחשב טוב ללימודים ל-2-3-4 שנים אז תקני משהו טוב שיחזיק לך לשנים האלו, אבל כשתסיימי את הלימודים גם המחשב שהכי חדיש היום כבר לא יהיה כזה בעוד כמה שנים.
וגם אם תצטרכי בהמשך מחשב טוב לעבודה מהבית אז את אמורה לקבל מחשב מהעבודה...
לתכנות מספיק מעבד i5 (אני בכל זאת קניתי i7), 16GB ,512 SSD
גם אני שמעתי דעה כזאת מאדם שמתמחה מאוד בתחום.
למעשה יש לי dell inspirion i7 עלה משהו כמו 3,500 כמובן 16GB ,512 SSD וכו...
והוא מספיק לגמרי (ואפילו יותר, כלומר למעשה אפשר גם יותר פשוט...)
מרוצה ממנו מאוד! (מחזיק כבר שנתיים ועדין פצצה!)
שימי לב כשאת קונה גם לא לקחת מחשב מדי כבד, כי צריך הרבה לסחוב אותו ללימודים, פרויקטים וכו וזה לא נוח כשהוא כבד...
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
אשמח לשמוע על דגם של מחשב נייד ללימודי תכנות.
וכן-
איזו חברה הכי טובה,
מה חשוב לשים לב כשקונים מחשב,
i5 /i7 /i9 ??
האם מומלץ מסך טאצ?
וכל מידע שיוכל לעזור לי:)

בנוסף
אשמח לדעת מי נחשב הכי אמין בשוק
(בני ברק)

תודה רבה לכל העוזרים
כמו שכתבו כאן - בגדול לא צריך יותר מi5 ו16gb אבל i7 יכול להיות נחמד...
מנסיון שלי - עד עכשיו היו לי תמיד מחשבים מצוינים הכי חדשים בשוק... ובמחשב האחרון הגעתי למסקנה שההשקעה היא לא שווה כי למחשב יש בלאי רציני שלא קשור בכלל לעומס של התוכנות (במיוחד בתקופת הלימודים... יושבים עליו המון, אוכלים לידו, הוא זז ממקום למקום, מיילים וכו׳ וסביר להניח שמה שיגרום לה לההרס זה הדברים האלו...ואגב- מסך טאצ׳ ממש לא מומלץ - הוא הופך את המסך לרגיש ושביר מאוד!!)
מה שעשיתי קניתי מחשב נחמד של hp (שיש להם אחריות ל3 שנים - שזה ממש חשוב! בשונה מasus לדוג׳)
והוא i5 ועשיתי לו הרחבה ל16gb ול512gb (שזה עולה גרושים - יוצא באזור ה200-300 ש״ח ההרחבה)
וזהו... יש לי מחשב מצוין שעלה באזור ה2500 ש״ח
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
כמו שכתבו כאן - בגדול לא צריך יותר מi5 ו16gb אבל i7 יכול להיות נחמד...
מנסיון שלי - עד עכשיו היו לי תמיד מחשבים מצוינים הכי חדשים בשוק... ובמחשב האחרון הגעתי למסקנה שההשקעה היא לא שווה כי למחשב יש בלאי רציני שלא קשור בכלל לעומס של התוכנות (במיוחד בתקופת הלימודים... יושבים עליו המון, אוכלים לידו, הוא זז ממקום למקום, מיילים וכו׳ וסביר להניח שמה שיגרום לה לההרס זה הדברים האלו...ואגב- מסך טאצ׳ ממש לא מומלץ - הוא הופך את המסך לרגיש ושביר מאוד!!)
מה שעשיתי קניתי מחשב נחמד של hp (שיש להם אחריות ל3 שנים - שזה ממש חשוב! בשונה מasus לדוג׳)
והוא i5 ועשיתי לו הרחבה ל16gb ול512gb (שזה עולה גרושים - יוצא באזור ה200-300 ש״ח ההרחבה)
וזהו... יש לי מחשב מצוין שעלה באזור ה2500 ש״ח
בהצלחה!
יכולה לומר איזה דגם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אני לומדת תכנות
משתמשת על מחשב i5 ממש לא צריך יותר מזה
חבל על הכסף
התוכנות של תכנות בכלל לא כאלה כבידות
לא בכיוון בכלל של תוכנות גרפיקה
יש לי גם נייד i3, חלק מהתכנות התקנתי גם עליו, והוא ממשיך לעבוד פצצה
באופן כללי, ממליצה על מחשב טוב, i5, לא מסך מגע(שביר ורגיש מאוד), ואין צורך להיסחף כלל.
מה שצריך זה בעיקר מייל וגוגל......
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אני לומדת תכנות
משתמשת על מחשב i5 ממש לא צריך יותר מזה
חבל על הכסף
התוכנות של תכנות בכלל לא כאלה כבידות
לא בכיוון בכלל של תוכנות גרפיקה
יש לי גם נייד i3, חלק מהתכנות התקנתי גם עליו, והוא ממשיך לעבוד פצצה
באופן כללי, ממליצה על מחשב טוב, i5, לא מסך מגע(שביר ורגיש מאוד), ואין צורך להיסחף כלל.
מה שצריך זה בעיקר מייל וגוגל......
אם ככה אז מספיק באמת i3 לא צריך דווקא i5 לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
למה לא f16?
1700465205443.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
אם ככה אז מספיק באמת i3 לא צריך דווקא i5 לא?
לא מדויק
כי אם יעמיסו עליו, מהר מאוד הוא יתחיל לעבוד לאט
ועל זה אני לא ממליצה...
אפשר קצת תוכנות של תכנות, ואז הוא מצוין
בואו נאמר ככה:
אם אין ברירה, אז גם i3 יעבוד טוב, ואפשר ממש לעבוד איתו
אבל i5 אפשר לסמוך עליו שיעשה את העבודה כמו שצריך
i7 בעיני, בשביל תכנות זה מיותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
נראה לי שזה קצת קשור לכאן
מחפשת מחשב נייד יד שניה חייב להיות: מעבד i5 ומעלה, 16G רם, סוללה חזקה מינימום 8 שעות עבודה ללא טעינה.
מוכנה להתפשר : על מחשב בלי וואי פאיי, בלי מצלמה, בלי רמקולים וכו'.
מי שמעוניין אשמח שיצור קשר
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
מי שמתכוין לרכוש מחשב בקרוב ומוכן להוציא קבלה על שם מישהו אחר.
יוכל לקבל זכות כספית של 150 ש"ח לרכישה
לפרטים bybyzrhh שטרודל גימייל
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
אם ככה אז מספיק באמת i3 לא צריך דווקא i5 לא?
לי יש i3 (זמנית כמובן), והמצב נורא.
ממחשב מהיר ונחמד שהיה בשימוש לאופיס וכו',
אחרי התקנות (נראה לי יחסית רבות) של תוכנות וכלים של תכנות, הוא הפך למחשב איטי וכבד נוראות.
כל פתיחת פרויקט ב VS תוקעת את המחשב, ומי מדבר על זמן הקימפול והריצה.
פשוט סיוט לעבוד ולתכנת איתו.
בקיצור - אם מישהו חשב על הכיוון - אז לא מומלץ, אפילו לא זמנית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נראה לי שזה קצת קשור לכאן
מחפשת מחשב נייד יד שניה חייב להיות: מעבד i5 ומעלה, 16G רם, סוללה חזקה מינימום 8 שעות עבודה ללא טעינה.
מוכנה להתפשר : על מחשב בלי וואי פאיי, בלי מצלמה, בלי רמקולים וכו'.
מי שמעוניין אשמח שיצור קשר
יש למישהו רעיון למשהו כזה במחיר טוב?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה