התייעצות מיטת תינוק לגיל שנה וחצי

  • הוסף לסימניות
  • #1
עד היום ישנה בעריסה
רוצה להעביר אותה למיטה
איזה מיטה הכי כדאי לקנות?
אני רוצה משו שישמש להרבה זמן
יש מיטות תינוק שנהפכות למיטה וכו'
אשמח לשמוע המלצות
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
עד היום ישנה בעריסה
רוצה להעביר אותה למיטה
איזה מיטה הכי כדאי לקנות?
אני רוצה משו שישמש להרבה זמן
יש מיטות תינוק שנהפכות למיטה וכו'
אשמח לשמוע המלצות
מיטת תינוק (כמו של סגל) - איכותי ונח.
אני משאירה שם עד שילד נגמל בלילה וצריך לצאת לבד
(כמעט בטוחה שאפשר להוריד דופן אחת כדך שהופך למיטת מעבר אבל לא ניסתי)

וגם ילדה יותר גדולה, בת 3.5 , לפעמים כשמתקשה להרדם אני משכיבה שם
זה מספיק גדול בשביל שיהיה נח, והקירות של המיטה כנראה נותנים תחושה נעימה שעוזרת להרדם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אפשר לשמוע מחירים? ואיפה הכי כדאי לקנות בירושלים?
ראיתי שיש הרבה סוגי מיטות וחברות
אשמח לשמוע המלצה על חברה מסוימת
וכן חנות זולה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אפשר לשמוע מחירים? ואיפה הכי כדאי לקנות בירושלים?
ראיתי שיש הרבה סוגי מיטות וחברות
אשמח לשמוע המלצה על חברה מסוימת
וכן חנות זולה
אני מאד מרוצה מ"סגל".
יש לי עוד אחת של חברה אחרת גם טובה. קניתי ביד 2 אז לא יודעת מחיר מקורי
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני רוצה לקנות חדש
ולפי מה שאני שומעת "סגל" הכי הרבה המלצות
האם באמת זה משו ששווה את המחיר או שסתם מותג ומשלמים על השם...
לא דחוף לי משו מותגי
יותר דחוף לי שיהיה איכותי ותווי תקן ויחזיק להרבה שנים
אשמח לשמע כיוויני מחירים
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני רוצה לקנות חדש
ולפי מה שאני שומעת "סגל" הכי הרבה המלצות
האם באמת זה משו ששווה את המחיר או שסתם מותג ומשלמים על השם...
לא דחוף לי משו מותגי
יותר דחוף לי שיהיה איכותי ותווי תקן ויחזיק להרבה שנים
אשמח לשמע כיוויני מחירים
מאד איכותית! היא משמשת אצלי 7 שנים ברצף ב"ה. כמו חדשה ממש. ואני לא טיפוס שמאד שומר. אבל כן מתלוננת מהר על בעיות...
להערכתי שוה את המחיר.

ונראה לי שאין לי משהו להוסיף :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אפשר לשמוע מחירים? ואיפה הכי כדאי לקנות בירושלים?
ראיתי שיש הרבה סוגי מיטות וחברות
אשמח לשמוע המלצה על חברה מסוימת
וכן חנות זולה
050-4129313 יוסף פרל
סוכן של מיטות "סגל".
קנינו ממנו לפני חודש, ומאוד מרוצים מהשירות ובעיקר מהמחיר.
פער משמעותי מהחנויות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
המחירים של סגל מאד יקרים בעיקרון, כי זה איכותי ומחזיק ..
אנחנו קנינו במודיעין עילית בחנות תינוקי מיטה עודפים של סגל, שזה אומר שהיא הייתה בתצוגה או פגם קטנטן ( 3 שריטות שרואים רק מקרוב...) היא עלתה לנו 800 ש''ח כמדומני.
מחירה המקורי באתר של סגל הוא 2200 ש''ח...
והיא גם הופכת למיטת מעבר...

מיטה נוחה מדהימה חזקה ורחבה! זה היה לנו חשוב בשביל הילדה
הוא אמר לנו שעד הנכדים היא תחזיק...
נחיה ונראה
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
קנינו אתמול של סגל
בחנות הום בייבי
גם היה מחיר מצוין וגם שירות מעולה!! וגם כיף לראות בתצוגה יפה ולא רק באתר
בקיצור ממליצה בחום
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
רציתי להציע כיוון נוסף-
אני שמה את התינוק כשהוא גדול מדי לעריסה במיטת מטר,
עד גיל שנתים וחצי בערך, שאז עובר למיטת נוער.
אין לנו מקום בבית למיטת שלישיה,
פלוס מיטת מעבר, ולפעמים כשהילד במיטת מעבר כבר התינוק הבא צריך את המיטה...
ראיתי שלי זה יותר התאים:
מבחינת גודל החדר
מבחינת פרקטיקה
ומבנה המשפחה.

תעשו את השיקול שלכם.
מיטת מטר היא זולה בהרבה ממיטת תינוק ועדין יכולה להיות חזקה ומעוצבת.

לעיון בכדאיות מיטת מטר ע"פ מיטת תינוק:, כולל קישורים-


נ.ב. אין לי שום אינטרסים לכאן או לכאן, והקישור שלפתי מגורגל:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
המיטות של איקאה קטנות יותר מהסטנדרט זה בין מיטת מטר לגדולה של סגל. אין לי נסיון איתם.
אישית קניתי עם פגם קל מיטה יפיפיה של סגל מחנות קינג בייבי משהו קלאסי מודרני (אם תרצי אחפש דגם)
לכל המיטות של סגל ניתן להוריד דופן קדמית ולקנות את החלק שסוגר חצי למיטת מעבר (אגב יש אפשרות גם לקנות מגירות מתחת למיטה למשקיענים)
מנסיון שלי עם סגל הם מצוינות. (המיטה הראשונה קניתי יד שניה ושרדה 5 ילדים ועברה הלאה במצב מצוין- גיסתי קנתה איתי את העריסה התואמת -של התאום והיא ב"ה כבר ילד שמיני עם אותה מיטה חזקה ואיכותית)
ממליצה להשקיע במזרון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
מה עושים אחרי עריסה?
הבן שלי(5 חודשים) בעריסה מתחברת, ומתעורר לינוק בלילה,
לא רואה אותי עוברת למשהו אחר שאצטרך כל לילה לקום להרים אותו....
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה