דרוש מידע תולעים אצל תינוק

  • הוסף לסימניות
  • #41
לא נותנים ורמוקס לפני גיל שנה,
אבל יש תרופת סבתא להכניס שם חתיכת שום עם שמן זית ואז זה הורג אותם
צריך קצת תעוזה אבל זה עוזר פלאים!!!
הבן של אחי היה קופץ שעות כל לילה וצורח מכאבים עד שהכניס חצי שום והכל נרגע
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
חפשו אשכולות עתיקים.
מה שהמלצתי פעם, ואמליץ שוב:
שמן למריחה חיצונית על הבטן
של 'מעל הטבע'
[ולמי שתהה, לא. אין לי אחוזים.]
איפה משיגים את השמן הזה?
דחוווף!!!!
כבר נתתי פעמיים וורמוקס בחצי שנה האחרונה,
וביומיים האחרונים ישנתי חצי לילה כי הבת צרחה והתפתלה וקפצה,
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
בגלל שזה תינוק אני ממליצה להשים ווזלין או משחת החתלה שמונעת מהם לצאת
לי עזר לבת שלי ולא חזר ב"ה

נתנו כאן עצות על אמצעים שמונעים מהתולעים לצאת
אני יודעת שהתולעים בתוך המעים גם עלולות להציק

שום הורג את התולעים, לא מונע מהם לצאת
וואזלין לא מונע מהם לצאת,
אלא הם נתקעים בתוכו כשהם יוצאים ולא יכולים לחזור,
לכן שמים כמות נדיבה של ואזלין ומורידים את זה בבוקר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
בהמלצות שקיבלתי התחלתי למרוח שמן תולעים של חברת מעל הטבע,
בינתיים זה נראה שזה עוזר ויש שקט
(וזה אחרי פעמיים ורמוקס בחצי שנה האחרונה שנתתי ולא עזר)
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
בהמלצות שקיבלתי התחלתי למרוח שמן תולעים של חברת מעל הטבע,
בינתיים זה נראה שזה עוזר ויש שקט
(וזה אחרי פעמיים ורמוקס בחצי שנה האחרונה שנתתי ולא עזר)
איפה משיגים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
המקור זה משהו באשדוד שעושה משלוחים לכל הארץ,
אני קניתי בב"ב ממשפ' אורונצ'יק בנחמיה - 0504192093
טיפות שמורחים על הטבור ,
אני ניסיתי את זה מכיוון שהוורמוקס לא עזר,
וזה טיפות למריחה חיצונית באזור הטבור , וב"ה בינתיים יש שקט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
יש למישהו את המס' באשדוד לטיפות מעל הטבע?
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
תינוק בן שנה שראיתי תולעת, והרופאה אמרה לנסות בטבעי ולא ישר וורמוקס,
האם שום /שמן /חומץ מחסל את התולעים או שזה רק להרגעה,
וא"כ כמה פעמים צריך לטפל כדי למגר את התופעה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
תינוק בן שנה שראיתי תולעת, והרופאה אמרה לנסות בטבעי ולא ישר וורמוקס,
האם שום /שמן /חומץ מחסל את התולעים או שזה רק להרגעה,
וא"כ כמה פעמים צריך לטפל כדי למגר את התופעה?
סוכר באמבטיה לשבת 10 דקות
עוזר לשבוע
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
תינוק בן שנה שראיתי תולעת, והרופאה אמרה לנסות בטבעי ולא ישר וורמוקס,
האם שום /שמן /חומץ מחסל את התולעים או שזה רק להרגעה,
וא"כ כמה פעמים צריך לטפל כדי למגר את התופעה?
להוציא את התולעים שרואים,
להקפיד על היגיינה (לשטוף היטב ידיים בסבון לאחר החתלה או מגע באזור ולא לאפשר לתינוק מגע או גירוד, ואם נגע לשטוף היטב בסבון).
לאחר כמדומני שלושה שבועות התולעים מתות מעצמן ולא חוזרות בגלל ההיגיינה שמונעת מהביצים לבקוע.

יש בבית מרקחת משחה חיצונית בשם נו-ורם, אבל היא יקרה, ולא ראיתי ממנה תוצאות מפתיעות.

לניסיוני, כל השיטות הטבעיות לא ממגרות (וגם לא מספיק מרגיעות...).

אמבטיית סוכר לדעתי הכי עוזרת. ראיתי שכבר כתבו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
תינוק בן שנה שראיתי תולעת, והרופאה אמרה לנסות בטבעי ולא ישר וורמוקס,
האם שום /שמן /חומץ מחסל את התולעים או שזה רק להרגעה,
וא"כ כמה פעמים צריך לטפל כדי למגר את התופעה?
מוזר....
כי זה מאודדד מדבק!
בעיקרון צריך לכבס את הבגדים/מצעים/מגבות שהיו במגע על 60 מ' זה מדבק נורא!
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
בקיצור תשימי לו שום, חומץ ,סוכר, שמן זית, גפרור , וזאלין, משחת החתלה...
פספסתי משהו??
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
שום(אבקת שום) עשתה לתינוק שלי כוויה רצינית.
לא מומלץ
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
מה מוזר?
שהרופאה לא נתנה וורמוקס?
אולי בגלל הגיל...
מוזר כי שום לא מרפא לגמרי .... ותולעים זה מדבק נורא ולא יהיה סוף...
וורמוקס זה מנטרל לגמרי +כיבוס של כל.....
לנו נתנו לילד בן שנה כמות מופחתת..
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
הרבה לא יודעים אבל הורמוקס מסוכן לכבד זה כתוב בעלון לצרכן
אמר לי פעם רוקח מומחה שזה סכנה לתת הרבה פעמים לילד מהתרחיף
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה