דרוש מידע אזרחות אמריקאית-עזרה!

שלום,

אני רוצה לשלוח בדואר שליחים(UPS וכד') למשרד SS שקרוב לליקווד.
רציתי לדעת:
1. האם עדיף לשלוח לבריק או לטומס ריבר?
2.האם עדיף לשלוח ישר למשרד או דרך קרובים בחול.
3.האם יש לימשהי שם של עורך דין שיוכל לחתום על מסמך ההתאזרחות נאמן למקור למרה וח"ו יאבד בדרך והאם בכלל עוזר לעשות כזה דבר למסמך.

תודה רבה!
 
1. האם עדיף לשלוח לבריק או לטומס ריבר?
באתר שלהם אפשר להכניס מיקוד ולראות איזה משרד מטפל
2.האם עדיף לשלוח ישר למשרד או דרך קרובים בחול.
שלחתי אל קרובים שישלחו אליהם באופן מקומי כדי שלא יופיע על המעטפה שהגיעה מישראל. לא זכור לי אם חששתי סתם או אם אמרו לי שלא כדאי.
3.האם יש לימשהי שם של עורך דין שיוכל לחתום על מסמך ההתאזרחות נאמן למקור למרה וח"ו יאבד בדרך והאם בכלל עוזר לעשות כזה דבר למסמך.
לפי מה שזכור לי, כשצריך מסמכים מקוריים לא מספיק נאמן למקור.
אבל אולי כדאי ליתר ביטחון...
 
באתר שלהם אפשר להכניס מיקוד ולראות איזה משרד מטפל

שלחתי אל קרובים שישלחו אליהם באופן מקומי כדי שלא יופיע על המעטפה שהגיעה מישראל. לא זכור לי אם חששתי סתם או אם אמרו לי שלא כדאי.

לפי מה שזכור לי, כשצריך מסמכים מקוריים לא מספיק נאמן למקור.
אבל אולי כדאי ליתר ביטחון...
תודה!
 
2.האם עדיף לשלוח ישר למשרד או דרך קרובים בחול.
מנסיון שלי, הם מטפלים במסמכים שמגיעים עם בולים מקומיים, הרבה יותר מהר מאשר במסמכים המגיעים מהארץ. לא יודעת למה, אבל שווה להתאמץ בשביל זה, ולמצוא מישהו שנוסע לארה"ב ולהביא לו המעטפה.
הכי טוב היה אם תמצאי (אולי דרך פרוג...) מישהו שנוסע עכשיו לעשות אזרחות, שיקח את זה ישירות למשרדי הSS!

מן הסתם אמרו לכם גם שכדאי מאד להביא כתובת למשלוח חוזר בארה"ב ולא בארץ! זה חשוב מאד בפרט עכשיו, שזה כבר סוף שנה, וצריך שהSS יונפק עד 15.6 שנה הבאה. גם פעולה זאת מזרזת בלי פרופורציה את הטיפול שלהם בתיק!

3.האם יש לימשהי שם של עורך דין שיוכל לחתום על מסמך ההתאזרחות נאמן למקור למרה וח"ו יאבד בדרך והאם בכלל עוזר לעשות כזה דבר למסמך.
למקרה דומה, כשצריך לשלוח דרכון בשביל ITIN, יש רשימה כאן, צריך לבחור לפי ארץ ועיר. אני לא בטוחה שזה חופף, אפשר אולי לשאול אותם, והם לוקחים כ-100$ על חתימה כזאת!! תחשבו פעמיים... חוץ מזה, מסמך התאזרחות כמעט לא צריך אותו בהמשך עד כמה שידוע לי לא השתמשנו בו, ואם כן, מספיק היה צילום.

אם המשלוח בהלוך ישיר, הסיכון פחות גדול לאובדן, אבל בהחלט קיים.

בהצלחה!!!
 
אם המשלוח בהלוך ישיר, הסיכון פחות גדול לאובדן, אבל בהחלט קיים.
המשלוח חזור הוא הבעייתי, מנסיון שלי ושל אחרים.
כי הוא בדואר רגיל בלי מספר מעקב ובלי חתימה.
 
גם אם שולחים זאת לכתובת בארה"ב?
אולי אפשר לבקש מהם שיבואו לאסוף מהם? (פרוג... תחפשו את המאזרחים הבאים)
 
גם אם שולחים זאת לכתובת בארה"ב?
כן, זה סיכון אבל קטן
למסמכים שלנו לקח המון זמן, והיינו צריכים הרבה טלפונים וכאב ראש עד שאיתרו אותם ושלחו שוב (לכתובת שונה) ובסוף ב"ה קיבלנו אותם בשלום.
אולי אפשר לבקש מהם שיבואו לאסוף מהם? (פרוג... תחפשו את המאזרחים הבאים)
אפשר לבקש מהם ללכת במקום לשלוח בדואר
הם צריכים ללכת, לחכות בתור, לגשת לפקיד ולהגיש את המסמכים
לקוות שייקחו אותם מהם (אצלינו זה עבד עם סבא ועם בן דוד, אבל שמענו מכאלו שלא עבד עם קרובים שהם לא סבא)
ואז הם מקבלים אותם חזרה במקום.
 
הם מגישים את המסמכים, מחכים ומביאים להם במקום את הכרטיסי SS? אם כן, נשמע שווה כל מאמץ! צריך רק למצוא את הצדיק שיתאמץ...
לא
הם מגישים את המסמכים, הפקיד עובר עליהם ומוודא שהכל תקין, מצלם את המסמכים ומחזיר אותם במקום.
הכרטיס עם המספר מגיע לכתובת שצוינה בטופס תוך שבוע (ואז הם שולחים לכם בטלפון או במייל את המספר לצורך ההגשה)
ולא צריך לדאוג שהמסמכים יאבדו בדרך.

כל התהליך במשרד לקח לנו שעה, כולל ההמתנה.
 
שאלה:
הבנתי שאם יש לי דרכון אמרקאי לילדים, אני לא צריכה את המסמך התאזרחות בכדי לקבל SSN.
האם נכון?
אם כן זה ממש כדאי לעשות כי אם אני ח"ו מאבדת את המסמך התאזרחות, אין לי איך לשחזר את זה... אבל דרכון כן יש.
 
לא.
צריך לשלוח/להביא למשרד SS גם דרכון של הילד, גם מסמך התאזרחות, וגם דרכון של הורה אחד אמריקאי.
תסתכלי בכתובת הזאת:

תבחרי:
ילד, כרטיס חדש, ואזרח שגר מחוץ לארצות הברית.

מצ"ב תמונה שלמה שהם כותבים שצריך להביא:
1701766382693.png

מצד שני אני רואה גם את זה:
1701766445565.png

שיכול להיות שבגלל זה צריך גם תעודת התאזרחות וגם דרכון...
אבל, יכול להיות שמספיק דרכון אמריקאי בשביל הוכחת אזרחות ודרכון ישראלי בשביל הוכחת זהות וגיל,
מה דעתך?
 
אני עוקבת בעניין אחרי השאלות והתשובות פה וממש נהנית
אני טסה עם משפחתי בקרוב להתאזרחות ומחפש כבר תקופה דירות אירוח בבורו פארק אך ללא הצלחה
האם יש למישהי כאן פרטים או טלפונים של דירות אירוח בארה''ב?
 
מפחדת לשלוח את התעודת התאזרחות.
יש מישהי שיודעת להגיד לי אם יש דרך לשחזר את זה?

תודה!
 
הכי מהר לשלוח עם UPS DHL וכדו' לקרוב משפחה שילך עבורכם
אם אין אפשרות כזו אז לשלוח למשרד עצמו, כתבתי הוראות כאן פעם. ואז להתפלל שתקבלו הכל חזרה בשלום.
בדרכים האלו מקבלים כרטיס עם מספר תוך שבוע.
כמובן שנותנים כתובת משלוח באיזור של המשרד.
וכמובן לוודא שהדרכונים חתומים.
האם יש לך נסיון עם מישהו שעשה למישהו אחר SSC כי הבנתי שזה בעיה לשלוח את הדרכונים עם מישהו אחר
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה