דיון אוכל לטיסה ולשהות בחו"ל

  • הוסף לסימניות
  • #41
דווקא חטיפים לדעתי לא כדאי להביא,
כי במזוודה זה תופס הרבה מקום. אם הם יימעכו לא יהיה חשק לאכול אותם. והם גם לא בריאים ולא מדי משביעים... לעומת זאת, בקראון הייטס אפשר לקנות חטיפים בכלל לא יקרים. ממש באותו מחיר שקונים בארץ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
,לתשומת לב המחפשים העתידיים שייכנסו לאשכול הזה לפני נסיעה לאירופה :
אסור באיסור חמור להכניס מאכלים מן החי (בשרי, חלבי) לכל מדינות האיחוד האירופי.
אם הם תופסים אוכל במזוודה הם זורקים אותו וקונסים בקנס גבוה.
במדינות מערב אירופה האכיפה רצינית, במזרח כמה שהבנתי פחות (לא הייתי במזרח).
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
,לתשומת לב המחפשים העתידיים שייכנסו לאשכול הזה לפני נסיעה לאירופה :
אסור באיסור חמור להכניס מאכלים מן החי (בשרי, חלבי) לכל מדינות האיחוד האירופי.
אם הם תופסים אוכל במזוודה הם זורקים אותו וקונסים בקנס גבוה.
במדינות מערב אירופה האכיפה רצינית, במזרח כמה שהבנתי פחות (לא הייתי במזרח).
מניסיון? חבל להבהיל כ"כ
אנחנו נסענו ולקחנו בשר אמנם מעט וקצת הסתרנו ובכלל לא בדקו
אחרים שהיינו איתם לקחו כמויות יותר גדולות ולא קרה כלום.
משמועה בלבד- בשוויץ בודקים יותר והקנס גבוה
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
מניסיון? חבל להבהיל כ"כ
אנחנו נסענו ולקחנו בשר אמנם מעט וקצת הסתרנו ובכלל לא בדקו
אחרים שהיינו איתם לקחו כמויות יותר גדולות ולא קרה כלום.
משמועה בלבד- בשוויץ בודקים יותר והקנס גבוה
כן
מניסיון של אחרים :)
מניסיון של הרבה אנשים.
נכון, לא כולם נתפסים.
אבל מי שנתפס - זה נזק כספי גדול ואי נעימות גדולה.
(אכן בשוויץ הסיכון יותר גבוה, ומי שנתפס עלול גם לזכות ל'חותמת שחורה' בדרכון. אבל הניסיון שלי לא מדבר רק על שוויץ אלא גם על מדינות נוספות במערב אירופה).
במדינות מערב אירופה די קל להשיג אוכל כשר (בהכללה ותלוי לאן נוסעים) ככה שגם כלכלית הסיכון לא שווה את הפתרון האפשרי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
אני מדגישה שוב לא נתפסנו ולא נתפסו אחרים, אפילו לא בדקו
זה חשוב לי כי בחול בשר מהודר יקר ממש ובהרבה מקומות לא זמין
והגבלנו את עצמינו בגלל כל מיני הודעות כמו הנ"ל של כותבים מניסיון של אחרים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
,לתשומת לב המחפשים העתידיים שייכנסו לאשכול הזה לפני נסיעה לאירופה :
אסור באיסור חמור להכניס מאכלים מן החי (בשרי, חלבי) לכל מדינות האיחוד האירופי.
אם הם תופסים אוכל במזוודה הם זורקים אותו וקונסים בקנס גבוה.
במדינות מערב אירופה האכיפה רצינית, במזרח כמה שהבנתי פחות (לא הייתי במזרח).
מניסיון? חבל להבהיל כ"כ
אנחנו נסענו ולקחנו בשר אמנם מעט וקצת הסתרנו ובכלל לא בדקו
אחרים שהיינו איתם לקחו כמויות יותר גדולות ולא קרה כלום.
משמועה בלבד- בשוויץ בודקים יותר והקנס גבוה

כן
מניסיון של אחרים :)
מניסיון של הרבה אנשים.
נכון, לא כולם נתפסים.
אבל מי שנתפס - זה נזק כספי גדול ואי נעימות גדולה.
(אכן בשוויץ הסיכון יותר גבוה, ומי שנתפס עלול גם לזכות ל'חותמת שחורה' בדרכון. אבל הניסיון שלי לא מדבר רק על שוויץ אלא גם על מדינות נוספות במערב אירופה).
במדינות מערב אירופה די קל להשיג אוכל כשר (בהכללה ותלוי לאן נוסעים) ככה שגם כלכלית הסיכון לא שווה את הפתרון האפשרי.

אני מדגישה שוב לא נתפסנו ולא נתפסו אחרים, אפילו לא בדקו
זה חשוב לי כי בחול בשר מהודר יקר ממש ובהרבה מקומות לא זמין
והגבלנו את עצמינו בגלל כל מיני הודעות כמו הנ"ל של כותבים מניסיון של אחרים...
אולי כדאי לטובת הציבור שמי שמכיר מדינה שהעניין נאכף יציין כאן מניסיון כמובן וכן מי שנסע למדינות שהעניין לא נאכף יספר כאן, מאוד קשה להשליך משווייץ לסלובקיה
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
אולי כדאי לטובת הציבור שמי שמכיר מדינה שהעניין נאכף יציין כאן מניסיון כמובן וכן מי שנסע למדינות שהעניין לא נאכף יספר כאן, מאוד קשה להשליך משווייץ לסלובקיה
גם אם זו טובת הציבור, מטעמי פרטיות אני לא רואה לנכון לפרט רשימת מדינות שבהן ביקרתי :)
אפשר פחות או יותר להגיד ככלל, שכל שהמדינה יותר מקפידה על מנהל תקין, יותר מסודרת ויותר 'מודרנית' - ככה מקפידים בה יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
גם אם זו טובת הציבור, מטעמי פרטיות אני לא רואה לנכון לפרט רשימת מדינות שבהן ביקרתי :)
אפשר פחות או יותר להגיד ככלל, שכל שהמדינה יותר מקפידה על מנהל תקין, יותר מסודרת ויותר 'מודרנית' - ככה מקפידים בה יותר.
אכן, אני מאמין שיהיו מתנדבים שישמחו לשטף מנסיונם לטוב ולמוטב
אני אישית הייתי מס' פעמים בפולין ולא נתקלתי בבעיה בבין הזמנים משפחות סחבו אוכל לשהייה ממושכת ולא שמענו שהיו בעיות https://www.prog.co.il/threads/זקופנה-והסביבה-ננשמח-לכל-מידע-והמלצות.851131/ באשכול אנשים מספרים ע"כ
כמובן מעדכנים מנסיון בלי נטילת אחריות
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
אכן, אני מאמין שיהיו מתנדבים שישמחו לשטף מנסיונם לטוב ולמוטב
אני אישית הייתי מס' פעמים בפולין ולא נתקלתי בבעיה בבין הזמנים משפחות סחבו אוכל לשהייה ממושכת ולא שמענו שהיו בעיות https://www.prog.co.il/threads/זקופנה-והסביבה-ננשמח-לכל-מידע-והמלצות.851131/ באשכול אנשים מספרים ע"כ
כמובן מעדכנים מנסיון בלי נטילת אחריות
פולין זה מזרח אירופה. ציינתי את ההבדל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
אני נוסע הרבה למזרח אירופה, לא הייתי מעולם במערב אירופה.
1. מעולם לא בדקו לי תיקים במכס במזרח אירופה.
2. לא שמעתי על כאלה שהחרימו להם פירות וירקות בשר וכו'.
3. למי שצריך אפשר להשיג באומן בשר של העדה"ח ביותר זול מבא"י. (עופות יותר יקר מבארץ).
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
חזרתי עכשיו מגיאורגיה בקושי בדקו את המזוודה
רק הטיסה לישראל עברה כן בידוק בחזור- עם שאלות מי ארז את המזוודה וכו'
ופתק שכתוב עליו שעברנו בידוק
בארץ צריך את הפתק בנחיתה.
הבאנו איתנו בהלוך מוצרי חלב ולא היה בעיה.
חזור הבאנו לארץ פירות וגם כן לא נתקלנו בבעיות.
גיאורגיה לא חברה באיחוד האירופי.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה