התייעצות ג'נוס2 בזול בגרמניה - משלוח ב- 200 ש"ח

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום לכולם
מי שמעוניין יש חנות - המיקום בגרמניה שמוכר את האורגן החדש יצא לפני חודש - ג'נוס2 של ימאהה
בכ- 4200 אירו (כ- 17,000 ש"ח)
עושים משלוח בכ- 200 ש"ח לישראל
המיסים עולה לפי 17,000 ש"ח קצת פחות מ3,000 ש"ח
ס"ה 20,000 ש"ח
המחיר הכי זול כרגע בארץ למוצר זה היא כ- 26,000 ש"ח

הזמנתם? הגיע? תעדכנו!
כדי שגם אחרים יוכלו להנות......

רק כדי להיזהר מעקיצות.................

קישור למוצר בחנות - thomann


באתר יש אפשרות ליצירת קשר בצ'אט למי שמעוניין
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
גם אני בדקתי עכשיו, לא נותן. אגב , למי שלא מכיר מדובר באחד האתרים הגדולים בתחום.
אני הזמנתי משם והייתי מרוצה קיבלתי שרות מצוין (גם מנציג שלהם בארץ)
1703168875080.png
 

קבצים מצורפים

  • 1703168630701.png
    1703168630701.png
    KB 14 · צפיות: 43
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #8
  • הוסף לסימניות
  • #9
עד כמה שאני יודע המשלוח לדברים גדולים לא עולה 200 שקל אלא הרבה יותר ותוסיף לזה מע"מ
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אני נכנסתי ליצירת קשר ואוטומטי עולה לי אי קשר מהארץ (כנראה שנותן לך לפי המיקום שאתה נמצא)
ניסיתי ליצור קשר איתם אבל - כנראה שמדובר בנציג שממונה על ישראל - הם עונים גם במייל וגם בפלפון רק באנגלית.....
עד כמה שאני יודע המשלוח לדברים גדולים לא עולה 200 שקל אלא הרבה יותר ותוסיף לזה מע"מ
אני הזמנתי קייס למיקסר כולל עלות משלוח וכולל מיסים יצא לי יותר זול מהארץ...........
הם לא סתם דופקים מחירים (במשלוח) כמה שהבנתי שזה חנות אמינה
יכול להיות שאת הג'נוס הם לא שולחים לארץ ונותנים לך מחיר משלוח מקומי..........

****
אני קניתי ג'נוס 2 ממישהו שהביא לבד ב- 19,750 ש"ח ורמקולים ב-1500 ש"ח
ואני ממש מרוצה מהם.........
רק בשביל להשוות ש'כלי זמר' לוקחים על הג'נוס2 28,000 ש"ח (הפרש של 8,250 ש"ח:eek:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
סליחה להקפצה.

לתועלת הרבים
יש ב'יד 2' מישהו מוכר ג'נוס 2 ב18,500 ש"ח - אני קניתי אצלו -(גם רמקולים ב1,500 ש"ח) מאוד מרוצה מהשירות
ממליץ בחום
ג'נוס 2 ב- 18,500

.......
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
שימו לב
מי שמביא לארץ כלי נגינה של ימאה
שלא דרך "כלי זמר"
שהם היבואן הרישמי
שיקח בחשבון שאם חלילה יש לו תקלה
אין מי שיתקן לו את הכלי!!
כלי זמר היחידים בארץ שיש להם מעבדה לתקן את זה
אבל אם לא קנית אצלם הם לא יתקנו לך.

תחפשו ברשת יש סיפורים של אנשים שנדפקו מזה מאוד
למשל שהגיע להם אורגן שהמסך שלו שבור
כלי זמר לא מסכימים לתקן
ומי שמכר להם מאשים אותם שהם שברו את המסך
כי אין לו שום אפשרות לתקן את זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
איפה הוא משיג?
לא יודע - אבל אדם נחמד - כמו שאמרתי - שקניתי אצלו ומאוד נהנה.........
שימו לב
מי שמביא לארץ כלי נגינה של ימאה
שלא דרך "כלי זמר"
שהם היבואן הרישמי
שיקח בחשבון שאם חלילה יש לו תקלה
אין מי שיתקן לו את הכלי!!
כלי זמר היחידים בארץ שיש להם מעבדה לתקן את זה
אבל אם לא קנית אצלם הם לא יתקנו לך.

תחפשו ברשת יש סיפורים של אנשים שנדפקו מזה מאוד
למשל שהגיע להם אורגן שהמסך שלו שבור
כלי זמר לא מסכימים לתקן
ומי שמכר להם מאשים אותם שהם שברו את המסך
כי אין לו שום אפשרות לתקן את זה.
רק שניקח בחשבון האם כדאי לשלם 10,000 ש"ח עבור אחריות!?!?!?!?!
הדרך היחידה שהמחירים של ימאהה ירדו - זה לא לקנות ביבואן רשמי
למה בארץ עולה כ- 14,000 ש"ח יותר מבריטניה
ששם אתה מקבל גם שירות טוב יותר (הייתי שם בחנות גדולה והשירות שאתה מקבל עבור קניית מוצר של 20 פאונד - לא תקבל בארץ עבור קניית מוצר של 20,000 ש"ח)

בכל מקרה שכל אחד יעשה את החישובים שלו...........
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לא יודע - אבל אדם נחמד - כמו שאמרתי - שקניתי אצלו ומאוד נהנה.........
מצוין, אני לא רוצה לקנות אני רוצה לייבא ולמכור, עשיתי זאת בעבר מטומן רק שעכשיו הם לא מוכרים לארץ כפי שפורט בשרשור.
אין מי שיתקן לו את הכלי!!
בעבר הייתי בקשר עם טכנאים פרטיים שבהחלט עובדים עם ימאהה
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
שלום. מישהו הזמין בThomann?
איך זה עובד מבחינת מיסים?
האם עלות המשלוח נכללת ב150$ ללא מס או שבנפרד?
הבנתי מאתר 'כל זכות' שזה תלוי אם חברה מפצלת את זה או עושה מחיר כולל
אשמח אם מישהו יודע, אני מנסה לחפש תשובה ודאית הרבה זמן
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה