דרוש מידע *מקומות לאחסון בבית שלא חשבנו עליהם- יש לכם?*

  • הוסף לסימניות
  • #62
איך אתם מאחסנים משחקים?
קליקס,מגנטים, פליימוביל,
תודה
במעמד מגירות כתר
קפלה, פליימוביל, מגנטים, קליקס, כלי בובה מטבח ועוד..., חיות אנשים ומכוניות.
כשרוצים משחק מוציאים את המגירה, וכשמסיימים אוספים לתוכה ומחזירים למקום. פרקטי מאד!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
לי יש בשירותים ארון תלוי מעל האסלה מחולק לשתי דלתות ודלת אחת גם עם מדף
צד אחד לפאה מברשת וכו - (מאוד נח לי להחליף ומיד להניח על הראש ) צד שני מגבונים טישויים נייק טואלט
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
1705267493771.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
אם אני לא צריכה את המוצר כעת ולא אצטרך אותו בחצי השנה הקרבה-אני מעיפה לפח או מעבירה הלאה, כמובן.

(לא סולם, שואב אבק או מסמכים :LOL:)

אבל, גם אם אצטרך לקנות מוצר שזרקתי, שווה לי תחושת הסדר והנקיון.
שווה לגור לידכם :) :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
ולשדרוג- לשים אותם בשקית ניילון עם אפשרות לשאוב את האויר ממנה בשואב אבק,
כך הגודל שלהם ממש מזערי.
לפני שעושים את זה - מומלץ לשאול את אלו שכבר עשו פעולה כזאת
בגלל שלפעמים אחרי ששואבים את האויר
השמיכה לא חוזרת להיות כמו פוך רגיל
אלא כמו שקית שיש בה נוצות וכדו' ולא מנופחת כמו פוך
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
לפני שעושים את זה - מומלץ לשאול את אלו שכבר עשו פעולה כזאת
בגלל שלפעמים אחרי ששואבים את האויר
השמיכה לא חוזרת להיות כמו פוך רגיל
אלא כמו שקית שיש בה נוצות וכדו' ולא מנופחת כמו פוך
קרה לכם?

כי אנחנו מאחסנים כך פוכים כבר כמה שנים טובות.
כל סוגי הפוכים (אמיתיים, איכותיים של פעם, ופשוטים של היום)
וברגע שמוציאים משקית הוואקום, ניעור קל והשמיכה תופחת למימדים המקוריים והמפנקים שלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
השמיכה חוזרת להיות כרגיל מנסיון עוד אצל ההורים שלי לפני הרבה שנים -
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
עוד משהו לאכסון יעיל בארונות:

לרוב הארונות יש עומק שאינו מנוצל
ולכן
א. קיפול של מגבות ומצעים נעשה בשיטת קיפול של חלוקת האורך (לפעמים אחרי קיפול באמצע) ל-3 חלקים. כך מתקבלות ערמות צרות וארוכות ונכנסים לי במדף 4 ערמות זה לצד זה במקום 3. זה אגב, קיפול מאד מסודר ונעים לעין!

ב. במדף אחר אני שמה סוודרים עבים מאחורה וסריגים דקים יותר קדימה.
גם בימות החורף לא תמיד צריך את הסריגים העבים וקל לזהות אותם בערימה אחורית.

ולגבי אגרנים-
לצערי עם הכרות קרובה עם טיפוסים כאלו- לפעמים זו תופעה בגדר מחלה
יש טיפולים מסייעים להפחתת העוצמה.
כדאי לטפל כי זה לא הולך ונהיה קל- לא לאגרן ולא לסביבתו. שלא לדבר על תופעות בריאותיות (כמו קרדית האבק ושאר מרעין בישין על ערמות ניירת ועוד).

אחד הדברים שהכי עוזרים רגשית לאגרנים- ומעשית לסביבה שלו-:
להעביר את החפצים המיותרים לשימוש של אחרים.
אם אתם בני זוג לכאלו- תנסו למצוא כאלו שיסכימו לקבל ולו באופן זמני
(הם לא חייבים לדעת אם השתמשו בזה או לא..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
גם אני בעד כמה שיותר לזרוק. כלים מיותרים, משחקים שחוזרים על עצמם...
לגבי בגדי ילדים, אני מוסרת אותם בסוף העונה למשהו שאני יודעת שילביש וככה אין לי מצפון שזה נזרק.
לא שומרת כלום! חוץ מ-פיג'מות, גופיות חורף, קצת בסיסים ומעילים של בנים. (מעילי בנות זה אופנה ואין סיכוי לשרוד יותר מ-3 שנים באופנה).
רעיונות לאחסון: קופסאות איקאה נערמות למשחקים- מעולות ולא נשברות.
שקיות איקאה עם הרוכסן הכתום- נקראות תיבת אחסון (עכשיו ב-9 שח בסייל) לאחסון תחפושות, קישוטי סוכה, משחקי תינוקות וכו'. מעולה ממש.
ארגזי מיטות בחדר שינה- מחסן לגמרי.
גם ארגזי מצעים בחדרי הילדים יש להם עומק שאפשר לאחסן בהם דברים נוספים למטה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
עוד משהו לאכסון יעיל בארונות:

לרוב הארונות יש עומק שאינו מנוצל
ולכן
א. קיפול של מגבות ומצעים נעשה בשיטת קיפול של חלוקת האורך (לפעמים אחרי קיפול באמצע) ל-3 חלקים. כך מתקבלות ערמות צרות וארוכות ונכנסים לי במדף 4 ערמות זה לצד זה במקום 3. זה אגב, קיפול מאד מסודר ונעים לעין!
אפשר תמונה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
...

והטיפ הכי גדול:
כמה שפחות ארונות ומדפים בבית!!
עדיף להיפטר מציוד מאשר לרכוש לו ארון נוסף לאכסון.
ככל שיגדלו מרחבי האכסון בבית תגדל כמות הציוד המאוכסנת ותגדל הצפיפות!
זה נכון, כל עוד יש לכל הדברים שכן נחוצים מקום עם גישה קלה ולא שצריך להגיע לשים אחד על השני או אחד לפנים מהשני
שהרי אחד הכללים לשמירת סדר זה שיהיה שפע מקום בארונות שזה גורם לגישה קלה להוציא ולהכניס חזרה דברים לארונות

ובכלל הייתי ממליץ לעשות ארון ללא השוליים התחתונים לכיסאות כתר וכדו' שאתה חייב אותם בבית ואין לך אפשרות לזרוק אותם (למי שכן יכול לזרוק או שיש לו מחסן, אדרבא. זה רק לדוגמא)
זה הכלל כמה שפחות להשאיר דברים על הרצפה
הרצפה מיועדת רק לאנשים, ריהוט דהיינו שלחן וכסאות במטבח והסלון ארונות ומיטות זהו (עכ"פ בשעות הסדר אחרי שהילדים גמרו לשחק ומסדרים את הבית)
שאר הדברים צריך שיהיה לו מקום קבוע כדלהלן:
שימוש יומיומי בארון עם גישה קלה
שימוש שבועי בארונות יותר למעלה
שימוש מפעם לפעם בבוידם

אני זרקתי את כל סוגי הכיסאות "שרפרפים' וכדו' יש לי רק 2 סוגים נפוצים ודווקא מהסוגים שנערמים אחד על השני את העיגול והאלו עם המשענת כמו של כתר (קיים חברה יותר טובה מכתר לא זוכר את השם) ורק אותו סוג שנכנסים אחד לתוך השני
חלק מהכסאות חתכתי כחצי מהרגלית עם דיסק וכך באותה הערימה יש לי גם כסאות רגילות וגם כסאות נמוכים ונוחים בתור שרפרף או לתשעה באב (אם משיח לא יגיע עדיין)

לפני שעושים את זה - מומלץ לשאול את אלו שכבר עשו פעולה כזאת
בגלל שלפעמים אחרי ששואבים את האויר
השמיכה לא חוזרת להיות כמו פוך רגיל
אלא כמו שקית שיש בה נוצות וכדו' ולא מנופחת כמו פוך
מניסיון בנסיעות לחגים וכדו' בפוך טבעי ואיכותי לא סינטטי הכל חוזר למצב הרגיל
אפשר קצת לנער את הכריות מ2 הצדדים שיתנפח חזרה יותר טוב
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה