דרוש מידע *מקומות לאחסון בבית שלא חשבנו עליהם- יש לכם?*

יש קישור לזה?
 
אולי יש רעיון לארגון קשתות של ילדות?
לקחתי גליל ריק של מפות שולחן (של 10 ק"ג), אפשר גם צינור פלסטיק שקונים בטמבור,
ציפיתי בבד שהיה בבית, השחלתי שרוך/חבל לתוך הצינור וזה תולה בתוך ארון הבגדים של הילדות.
 
במחסן!
כולה בשימוש חודשיים בשנה.

ובכללי, החיים דינאמיים
שימו לב לשינויים שהתרחשו אצלכם (כבר אין זוחלים, אפשר להניח נמוך וכו')
היו עירניים ואל תהיו מקובעים למה שהורגלתם.

את נייר הכסף הייתי מניחה שנים בארון התחתון. למה? ככה אמא עשתה!
עד שלמדתי להעלות אותו למגירה הכי עליונה של הסכו"ם, במקום להתכופף
וכן על זו הדרך..
 
מישהו התנסה בבניית בוידם?
איך עושים את זה?
 
זה נראה בעיניי מוצלח יותר:
יש לי את זה שנים ואני סופר מרוצה.
זה מכיל כמות של מכונה, עוזר בלדעת מתי כבר צריך לכבס
והילדים בני 5 ומעלה מצליחים להכניס לבד את הבגדים - גם בגובה של 4 אחד על השני. יש לזה גם פתח רחב ונח. וזול..
 
מושלם!! חצי התעסקות עם הכביסה, ממוינת לפי צבעים,
יש לי חברה שונה לא הקישור שצירפת, צריך לבדוק בחנות אם חזק מספיק, כי אחרת זה סבל אחד נופל על השני..
גם לנו יש מאד מוצלח,
בתחילה באמת הסלים היו נופלים, אם הסל התחתון היה ריק,
בעלי קנה קרש, חיבר לו גלגלים,
ומעל הבריג את הסלים כלומר כל סל לידיות של הסל שמתחתיו
ומאז בא הסדר בחדר הכביסה,
גם מתנייד בקלות, הכביסה ממוינת חוסך זמן מקום ובלאגן
 
במחסן!
כולה בשימוש חודשיים בשנה.
אופטימית... לא לכולנו יש מחסן. לצערנו הבית הוא המחסן שלנו... בקושי במרפסת של 3 מ"ר אני דוחפת סולם וכסאות כתר וארונית קטנה לכלי עבודה...
מחפשת נואשות את המחסן...הבוידעם הוא המחסן שלי אבל לא יכולה לאכסן בו בגדי ים כי זה משהו שלפעמים צריך באמצע החורף... חולמת על מחסן רק בשביל לקנות מדיח לפסח... חח
 
לא לכולנו יש מחסן. לצערנו הבית הוא המחסן שלנו... בקושי במרפסת של 3 מ"ר אני דוחפת סולם וכסאות כתר וארונית קטנה לכלי עבודה...
יש מחסנים מברזל/פלסטיק [של כתר וכדו'] שאפשר לבנות במרפסת, כדאי לבדוק אם זה רלוונטי, זה יתן לכם עוד שטח אחסון..
 
אופטימית... לא לכולנו יש מחסן. לצערנו הבית הוא המחסן שלנו... בקושי במרפסת של 3 מ"ר אני דוחפת סולם וכסאות כתר וארונית קטנה לכלי עבודה...
מחפשת נואשות את המחסן...הבוידעם הוא המחסן שלי אבל לא יכולה לאכסן בו בגדי ים כי זה משהו שלפעמים צריך באמצע החורף... חולמת על מחסן רק בשביל לקנות מדיח לפסח... חח
אל תעופי על המחסן שלי..הוא של כתר ,מהרחוב..ובכל אופן מציל
 
גם לנו יש מאד מוצלח,
בתחילה באמת הסלים היו נופלים, אם הסל התחתון היה ריק,
בעלי קנה קרש, חיבר לו גלגלים,
ומעל הבריג את הסלים כלומר כל סל לידיות של הסל שמתחתיו
ומאז בא הסדר בחדר הכביסה,
גם מתנייד בקלות, הכביסה ממוינת חוסך זמן מקום ובלאגן
אין לי מקום ליד המכונת כביסה לסל, זה נמצא בחדר אחר וכל פעם לוקחת סל אחד מלא למכונה.
את הסל התחתון קנינו גדול כך יש גלגלים, שנשברו די מהר.
 
אנחנו עשינו מעל הפרוזדור. אורך 5 מטר. גובה אולי 60 ס"מ (משערת...) הפתח באמצע הפרוזדור 80*80
יש תאורה בפנים. מאד נח לאיחסון כל כלי הפסח וסוכות, מזוודות ועוד
עשוי מעץ ומחופה גבס ולדים לכל האורך
מומלץ מאד!
כמה עלה?
 
איפה אתם תולים לוח שנה?
עוד יותר דחוף, איפה שמים את הנטלות בכיורים? אני הייתי רגילה לשתי כיורים צמודים שבאמצע יש מחיצת שיש ועל זה הייתי תולה ככה לא מתבלגן, כנ"ל הסמרטוט והספוג עמוד בפינה צמוד, סודר ואז השיש נקי וריק בעינים, עכשיו (דירה חדשה) יש לי כיורים כל אחד בשיש אחר, ומניחים ליד, כל הזמן זה מתבלגן ונראה מטבח מבולגן, מה אתם עושים??
אגב אצלנו המזוודות אחת בתוך השניה מתחת למיטה בחדר שינה. איפה אתם מאכסנים מזוודה?
איפה את תיקי הטיולים והבגדי ים? אצלי זה תופס מדף נכבד בארון אמבטיה ומחפשת לאן להעיף...
אצל ההורים שלי המזוודות בארון חשמל בחוץ ככה מוציאים את זה בלי לעשות בלגן בבית.
אבל לי אין ואני גם מחפשת רעיון
תיקי טיולים זה בארונות של החדרים למעלה, כנ"ל בגדי ים בתוך שקית אחת למעלה עם התיקים.
 
לקנות סלסלאות יפות עם מכסה ולאחסן בהם מעל הארונות בחדרי השינה
 
מושלם!! חצי התעסקות עם הכביסה, ממוינת לפי צבעים,
יש לי חברה שונה לא הקישור שצירפת, צריך לבדוק בחנות אם חזק מספיק, כי אחרת זה סבל אחד נופל על השני..
גם לי יש כזה וזהה ממש טוב ואיכותי
לוידת כמה שנים כבר אחד גדול ואז מעליו 3 קטנים זה ממש שומר על הסדר, זה יציב ומכיל הרבה
 
איפה אתם תולים לוח שנה?
עוד יותר דחוף, איפה שמים את הנטלות בכיורים? אני הייתי רגילה לשתי כיורים צמודים שבאמצע יש מחיצת שיש ועל זה הייתי תולה ככה לא מתבלגן, כנ"ל הסמרטוט והספוג עמוד בפינה צמוד, סודר ואז השיש נקי וריק בעינים, עכשיו (דירה חדשה) יש לי כיורים כל אחד בשיש אחר, ומניחים ליד, כל הזמן זה מתבלגן ונראה מטבח מבולגן, מה אתם עושים??
אצלי הנטלה והספוג - נמצא במתקן ליבוש כלים בתוך הארון
(אין סמרטוט משומש, מנגבים עם נייר מגבת או סמרטוט נקי, ומיד לכביסה)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה