דרוש מידע *מקומות לאחסון בבית שלא חשבנו עליהם- יש לכם?*

איפה אתם תולים לוח שנה?
על מתלה נדק בצד של הארון
עוד יותר דחוף, איפה שמים את הנטלות בכיורים? אני הייתי רגילה לשתי כיורים צמודים שבאמצע יש מחיצת שיש ועל זה הייתי תולה ככה לא מתבלגן, כנ"ל הסמרטוט והספוג עמוד בפינה צמוד, סודר ואז השיש נקי וריק בעינים, עכשיו (דירה חדשה) יש לי כיורים כל אחד בשיש אחר, ומניחים ליד, כל הזמן זה מתבלגן ונראה מטבח מבולגן, מה אתם עושים??
הספוג בתוך עמדה קטנה ליד הכיור, והספל מאחורי הכיור..ברגע שנשאר רק סםפל מתרגלים להניח אותו בצורה מסודרת בפינה האחורית של /מאחורי הכיור.

משהו נמוך שיכנס בגובה נמוך
בסגנון של מדף?
 

קבצים מצורפים

  • מתלה לקשתות.jpg
    מתלה לקשתות.jpg
    KB 70.5 · צפיות: 99
הנה קישור מוצלח לסלי כביסה מבד מהממים מנסיון מאלי אקספרס
הוא מתקפל
משלוח מהיר מאוד!!
צפה בקובץ המצורף 1552442
ואם אין לך מספיק מקום יש גם בודד אבל אין לי נסיון איתו...
מוכרים כזה בשרוף בירושלים, 60 שקל
 
איפה קונים דבר כזה?
בהסטוק יש אתזה אפילו יותר גבוה ממה שיש בתמונה, קניתי אתזה שם בזול ממש, אבל אני מאמינה שבכל חנות לבית יש משהו ברעיון הזה
אצלי זה נמצא ליד המכונת כביסה ואני מאחסנת שם את כל החומרים של המכונה כמו ג'ל, אבקה, מרכך כביסה
כפפות, חומר רצפה וכדומה, מאוד נוח!! וכמובן שזה יכול להיות לכל מיני שימושים
 
יש למישהו נסיון עם ארון מתחת לכיורים שכמעט ואין בו מקום איכסון כי יש 2 טוחני אשפה ומסנן מים ויציאה למדיח. תכלס כל המטבח מגירות וזה הארון היחיד שנכנס בו: מגשים, חומרי ניקוי זמינים למטבח, מגבוני ניקוי ואשפתונים, מלאי סמרטוטים וסקוצ'ים חדשים. הארון הכי מבולגן במטבח הקטן (והמאובזר להפליא) משהו נמוך שיכנס בגובה נמוך ולא יתקע בטוחני אשפה?
(תכלס יש למישהו נסיון להוציא ברז של מים מסוננים? מה עושים עם החור בשיש? יש סיבה להשאיר אותו?)
והפליאו לעשות כמיטב המקובל בעת העיצוב יש 2 חורים לסבון עם משאבה- לא נח בכלל וגם תקוע על השיש... הייתי מחליפה כבר שיש אלמלא הקיר בין השיש לארונות מחופה באותו שיש וזה כבר הוצאה להחליף גם חיפוי
צפה בקובץ המצורף 1552335
יש לקנות בטמבור "סותם לשיש" חלק מתכתי בגודל החור שנשאר בשיש.
ואז פשוט תבריגי החוצה את ה"ברזים" לאמה. (נראה שיש לך כבר אחד כזה בין הכיורים)


לקשתות, עשיתי כמו סוכריה (גליל וחצי נייר מגבת, מצופה בלבד תואם לצבע החדר) מושחל על חבל ועליה מולבשות כל הקשתות.
 
איפה אוכל למצוא סל כביסה גמיש-מבד?
אני לא רוצה מפלסטיק,
זה מכער והורס לי את הקיר .
אין לי מספיק מקום,
החדר מאוד קטן.
יש לי כזה נחמד משיין: בצבע אחר
אמנם לבובות אבל זה בהחלט סל כביסה קטן וגמיש
יש פה ממש יפים ולא יקרים אבל ממליצה לחפש אתר אחר לא אנטישמי
 
ליחידת הורים שלא צריך הרבה מקום בסל כביסה קניתי את זה
1705512125776.png

לא יקר ונכנס בגדים של יומיים בערך ,
הכיף שהוא לא תופס מקום כמעט מוסיף יופי ונח להזזה ממקום למקום

אגב יעילות נוספת הוספתי מתחת לפח במטבח גלגלים קטנים וממש נח...
לשנע ליד השולחן כשמנקים אותו, ליד הכיורים כששוטפים כלים ליד הגז כשמבשלים
ובסוף חוזר לנקודת העגינה הקבועה.. ממש מומלץ
 
איפה אתם תולים לוח שנה?
אנחנו דווקא משתמשים הרבה בלוח.
מגנטנו אותו למקרר (רצועת מגנט מאחורה) ואת הדפים שכבר העברנו- ניתן לחתוך.
אנחנו לא חותכים אלא עם מגנט נוסף חזק מצמידים למעלה.
 
עדיין לא עברתי על כל השרשור אבל נראה לי שאף אחד עדיין לא הציע את הרעיון איך לסדר כ"מ חפצים בפחות מקום ע"י ניצול גובה המדף ועוד ישמר הסדר
ואם כבר כן הציעו את זה שיסלחו לי
אין לנו עדיין הרבה ארונות במטבח
בארון מתחת לכיור אנחנו מחזיקים גם את בקבוקי השתייה, מיץ ענבים, יין, סבון כלים וכדו' אבל רצינו להחזיק שם גם את כל השקיות אוכל, מזון, אשפה, סקוטש ברייט, צמר פלדה וכו'
הלכתי לחנות של מוצרי משרד וקניתי מחלק לדפים איכותי (יש כאלו שאפשר להגביה שורות או להוריד ולהוסיף שורות)
וכך במדף אחד יש את שקיות האשפה (הרזרבי, מה שבשימוש כרגע מכניסים למגירה אבל רק אחד במגירה)
בשני שקיות אוכל, הקפאה
בשלישי כ"מ סקוטש ברייט ספוג הפלא וכדו'
וכן הלאה
רעיון מטורף שומר על סדר
וחוסך המון מקום בגובה
אפשר להשתמש ברעיון הנ"ל לכ"מ דברים שרוצים להכניס במדף גבוה ומצד אחד לנצל את הגובה ומצד שני ישמר הסדר

להלן דוגמא שמצאתי בחיפוש בגוגל (יש לציין שזה לא בדיוק אותו אחד שקניתי, אני קניתי קצת ביוקר בארץ לפני כמה שנים בחנות של מוצרי משרד באזור מגדלי קונקורד (בסר) בבני ברק, היה שווה כל שקל)

[URL
unfurl="true"]https://www.temu.com/il/ארגונית-שולחנית-a4-מגש-אחסון-קבצים-אופנה-ארגונית-קבצים-מדף-קבצים-ארגונית-שקוף-g-601099524358431.html?top_gallery_url=https://img.kwcdn.com/product/open/2023-08-24/1692865340966-c33a9e3937c14bfc992a4d78dda34f24-goods.jpeg&spec_gallery_id=4027810282&refer_page_sn=10032&refer_source=10016&freesia_scene=11&_oak_freesia_scene=11&_oak_rec_ext_1=MzYzNg&refer_page_el_sn=200444&refer_page_name=goods&refer_page_id=10032_1705801642554_i4slm0ymdv&_x_sessn_id=6g6w0i3sl7&_x_vst_scene=adg&_x_ads_sub_channel=shopping&_x_ns_prz_type=-1&_x_ns_sku_id=17592242195151&_x_ads_channel=google&_x_gmc_account=5089574704&_x_login_type=Google&_x_ads_account=4833500095&_x_ads_set=20858384785&_x_ads_id=158291643804&_x_ads_creative_id=684306745142&_x_ns_source=g&_x_ns_gclid=Cj0KCQiA-62tBhDSARIsAO7twbYMz-aOOJChwIpenO9HCQv6NWv1ahYPAWuFYux6m_zMdFdmc6sd_BoaAm7GEALw_wcB&_x_ns_placement=&_x_ns_match_type=&_x_ns_ad_position=&_x_ns_product_id=5089574704-he-17592242195151&_x_ns_target=&_x_ns_devicemodel=&_x_ns_wbraid=CjkKCQiA-62tBhDwARIoAI4OA48hi85h__KZfd-u4-X7hSKm6eB5EpJ0mPVnjJWYweeULvwe9xoCPWM&_x_ns_gbraid=0AAAAAo4mICEbuBi2ILb5GgHsuhNFmmqpR&_x_ns_targetid=pla-2089367118716[/URL]


top_gallery_url=https%3A%2F%2Fimg.kwcdn.com%2Fproduct%2FFancyalgo%2FVirtualModelMatting%2F491ecef440d15da2ea037d8d72cb297e.jpg&spec_gallery_id=4022454968&refer_page_sn=10032&refer_source=10016&freesia_scene=11&_oak_freesia_scene=11&_oak_rec_ext_1=OTU0OA&refer_page_el_sn=200444&refer_page_name=goods&refer_page_id=10032_1705802334827_ttjmi60jp9&_x_sessn_id=ohn06astvx&_x_vst_scene=adg&_x_ads_sub_channel=shopping&_x_ns_prz_type=-1&_x_ns_sku_id=17592242195158&_x_ads_channel=google&_x_gmc_account=5089574704&_x_login_type=Google&_x_ads_account=4833500095&_x_ads_set=20858384785&_x_ads_id=158291643804&_x_ads_creative_id=684306745142&_x_ns_source=g&_x_ns_gclid=Cj0KCQiA-62tBhDSARIsAO7twbZovsCO4OJNep5ZVRd9ILghEwPDtW4-QmKqIqWtxmilM6Tj0Vj5S5oaAltbEALw_wcB&_x_ns_placement=&_x_ns_match_type=&_x_ns_ad_position=&_x_ns_product_id=5089574704-he-17592242195158&_x_ns_target=&_x_ns_devicemodel=&_x_ns_wbraid=CjkKCQiA-62tBhDwARIoAI4OA48hi85h__KZfd-u4-X7hSKm6eB5EpJ0mPVnjJWYweeULvwe9xoCPWM&_x_ns_gbraid=0AAAAAo4mICEbuBi2ILb5GgHsuhNFmmqpR&_x_ns_targetid=pla-2089367118716






1705802311630.png



1705801797879.png


1705801956391.png


בהצלחה
 

קבצים מצורפים

  • 1705802806202.png
    1705802806202.png
    KB 20.6 · צפיות: 33
נערך לאחרונה ב:
רעיון פשוט, גם להיפטר מבלאגן מיותר וגם לחסוך מקום על השייש במטבח.
מתלה שתולים (מדביקים, הדבק חזק מספיק בשביל זה) מתחת לארונות מטבח שמעל השייש - לשים את הגליל של הנייר סופג.
אצלנו, שנים שהנייר סופג היה מסתובב על השייש, על השולחן, מתלכלך וכו'. זה עשה לזה סוף, המלצה לאחר כשנתיים ניסיון, פשוט מעולה!!:
ק.ש.
Sd3c21bd2b9184e9bb9fcc01fcadd124aP.jpg
 
איפה אתם תולים לוח שנה?
עוד יותר דחוף, איפה שמים את הנטלות בכיורים? אני הייתי רגילה לשתי כיורים צמודים שבאמצע יש מחיצת שיש ועל זה הייתי תולה ככה לא מתבלגן, כנ"ל הסמרטוט והספוג עמוד בפינה צמוד, סודר ואז השיש נקי וריק בעינים, עכשיו (דירה חדשה) יש לי כיורים כל אחד בשיש אחר, ומניחים ליד, כל הזמן זה מתבלגן ונראה מטבח מבולגן, מה אתם עושים??

אצל ההורים שלי המזוודות בארון חשמל בחוץ ככה מוציאים את זה בלי לעשות בלגן בבית.
אבל לי אין ואני גם מחפשת רעיון
תיקי טיולים זה בארונות של החדרים למעלה, כנ"ל בגדי ים בתוך שקית אחת למעלה עם התיקים.
1706531628813.jpeg
 
איפה אתם תולים לוח שנה?
השחלתי חוט ותליתי על מתלה מגבות (מהסוג שנראה כמו סימן שאלה לא עבה) אפשר גם אזיקון או תופסן משרדי חזק. יש לוחות שמגיעים עם ספירלה שבאמצע היא יותר מוגבהת, ואז לא צריך עזרים נוספים וזה עצמו נתלה יפה על מתלה מגבות
לסקוצ' של הכלים מצאתי כזה בחנות סטוק, יש כל מיני סוגים בחנויות / אינטרנט. אהבתי את המחיר ואת זה שזה לא על השיש
 

קבצים מצורפים

  • WhatsApp Image 2024-01-29 at 20.29.21.jpeg
    WhatsApp Image 2024-01-29 at 20.29.21.jpeg
    KB 114.8 · צפיות: 110
נערך לאחרונה ב:
רעיון פשוט, גם להיפטר מבלאגן מיותר וגם לחסוך מקום על השייש במטבח.
מתלה שתולים (מדביקים, הדבק חזק מספיק בשביל זה) מתחת לארונות מטבח שמעל השייש - לשים את הגליל של הנייר סופג.
אצלנו, שנים שהנייר סופג היה מסתובב על השייש, על השולחן, מתלכלך וכו'. זה עשה לזה סוף, המלצה לאחר כשנתיים ניסיון, פשוט מעולה!!:
תודה רבה!
הזמנתי בזכותך

אשמח גם לרעיון למחזיק לכוסות חד"פ שלא יתקע לי על השיש
ניסיתי לחפש בעלי אבל כנראה יש לו משהו נגדי אני תמיד מחפשת משהו אחד והוא מביא לי תוצאות לא קשורות
אשמח לרעיונות ולקישורים
 
וואו.
תודה ענקית לפותחת האשכול,
ולכל הרעיונות והפתרונות!!!
אשמח למי שיש רעיון כיצד ניתן לנצל שטח של מדפים מאוד גבוהים עמוקים ורחבים.
ראיתי את הרעיון של ההפרדה, אבל הוא מדי קטן...
כי המדפים שלי בעומק 55+ ס"מ...
אשמח אם יש רעיונות,
אולי גם לפיצול בגובה,
כמו כזה מן מדף.
אבל יותר אסתטי ממה שהעלו פה...
וכן צורות קיפול חסכוניות.
ובכללי טיפים לשמירת הסדר וניצול מקומות אחסון.
עוד משהו,
יש לי במטבח מן מדף "משולש" (פינתי)
שמאוד מאוד קשה סדר אותו בצורה נורמלית.
למי שיש ארון כזה,
אשמח שתשתף אותי בפתרונות ארגון ואחסון.
תודה ענקית
 
וואו.
תודה ענקית לפותחת האשכול,
ולכל הרעיונות והפתרונות!!!
אשמח למי שיש רעיון כיצד ניתן לנצל שטח של מדפים מאוד גבוהים עמוקים ורחבים.
ראיתי את הרעיון של ההפרדה, אבל הוא מדי קטן...
כי המדפים שלי בעומק 55+ ס"מ...
אשמח אם יש רעיונות,
אולי גם לפיצול בגובה,
כמו כזה מן מדף.
אבל יותר אסתטי ממה שהעלו פה...
אפשר לקנות מדפים רגילים בחנות ריהוט/ אצל נגר
או ליצור לבד...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה