דרוש מידע אזרחות אמריקאית-עזרה!

שאלה בענין,
בת (קטינה) לאבא יליד ארה"ב שלא התגורר בה
מה דינה לענין קבלת אזרחות?
באיזה גיל הוא עלה לארץ?
האם האמא אזרחית ארה"ב?

את מי אפשר לשאול בענינים הללו? משהו מוסמך?
יש הרבה שעוסקים בנושא האזרחות
יש הרבה המלצות באשכול
 
ההורים אזרחים
ועלה לארץ כתינוק,
זה שהוא נולד שם משנה משהו לגבי אזרחות לילדיו?
התכוונתי האם אשתו אזרחית
אם כן, יש מצב שיצליחו.
מהכרות אישית עם מישהו שעלה לארץ בגיל 6 שבועות והעביר לילדיו אזרחות כאן.
 
אז ככל הנראה אי אפשר להעביר את האזרחות לילדים, אלא אם רוצים לתת להם אזרחות מכוח הסבא, שזה אפשרי רק בארה"ב, ובתשלום מכובד.
(אם במקרה האבא היה תקופות בארה"ב, ניתן לצבור אותן לסך השנים הדרוש)
 
הייתי מנסה להשיג דרך להתקשר
להרבה אנשים יש מספר וירטואלי אמריקאי
ואולי שווה גם ממספר ישראלי (אלא אם אמרו לכם שבודקים את זה)
הי,

לא קיבלתי את המסמכים.
ולא את הכרטיסים.
התקשרתי למשרד ואמרו לי שהם לא שומרים את הטפסים ואין להם דרך לדעת מה קורה עם הבקשה.
וכנראה שהמסמכים נאבדו בדרך חזור.

מה אני עושה???????? אשמח לכל מידע ועזרה?
 
הי,

לא קיבלתי את המסמכים.
ולא את הכרטיסים.
התקשרתי למשרד ואמרו לי שהם לא שומרים את הטפסים ואין להם דרך לדעת מה קורה עם הבקשה.
וכנראה שהמסמכים נאבדו בדרך חזור.

מה אני עושה???????? אשמח לכל מידע ועזרה?
תתקשרי שוב ויענה לך מישהו אחר
תתעקשי שיבדקו האם קיבלו את החבילה והונפק כרטיס
ואם כן אז יש להם במחשבים מספר מעקב לדואר שנשלח מהם
לפי מספר ss שלך חייב להיות להם אפשרות לבדוק.

אבל אם לא התקבל אפילו הכרטיס יותר הגיוני שלא טיפלו בכלל
תדרשי לדעת אם קיבלו והנפיקו מספר
 
חייב להיות להם אפשרות לבדוק.

תתקשרי שוב ויענה לך מישהו אחר
תתעקשי שיבדקו האם קיבלו את החבילה והונפק כרטיס
ואם כן אז יש להם במחשבים מספר מעקב לדואר שנשלח מהם
לפי מספר ss שלך חייב להיות להם אפשרות לבדוק.

אבל אם לא התקבל אפילו הכרטיס יותר הגיוני שלא טיפלו בכלל
תדרשי לדעת אם קיבלו והנפיקו מספר
הי,
התקשרתי מאז פעמיים.
כל פקידה אומרת לי משהו אחר.
קודם כל אין את הבקשות שלי במערכת שלהם אז או שהם לא קיבלו את המסמכים או שהם לא טיפלו בזה
אתמול הפקידה שאלה אותי איפה אני גרה אז אמרתי לה שבארץ אבל יש לי גם כתובת בליקווד.

ואז היא שאלה אותי אם שלחתי את זה דרך קרובים אז לא הייתי מסוגלת לשקר ואמרתי לה שכן.
אז היא אמרה לי שבכאלו מקרים הם שולחים את המסמכים ישר בחזרה
ולא מטפלים והיא לא הייתה מוכנה לתת לי עוד מידע...

היום התקשרתי שוב, ענתה לי פקידה קצת יותר נחמדה שאלה אותי אם שלחתי את זה מאמריקה אמרתי לה שכן.
ואז היא שאלה אותי אם אני יכולה לבוא למשרד אמרתי לה שלא, אז היא אמרה שאני ישלח לה בדואר הוכחה ששלחתי את המסמכים ואז הם יוכלו לבדוק...
ושאלתי אותה אין לך דרך לבדוק אם המסמכים הגיעו היא אמרה שלא, ושאין להם מספרי מעקב על המסמכים שהם שלחו כי הם שולחים בדואר רגיל...

אני כבר לא רוצה לסבך יותר את הקרובים שלי, השאלה אם לשלוח את ההוכחה מהארץ, האם יתיחסו אלי?

אין לי מושג מה לעשות!!
כל יום אני מתקשרת... וכל יום תשובה אחרת, מה עושים???
 
הי,
התקשרתי מאז פעמיים.
כל פקידה אומרת לי משהו אחר.
קודם כל אין את הבקשות שלי במערכת שלהם אז או שהם לא קיבלו את המסמכים או שהם לא טיפלו בזה
אתמול הפקידה שאלה אותי איפה אני גרה אז אמרתי לה שבארץ אבל יש לי גם כתובת בליקווד.

ואז היא שאלה אותי אם שלחתי את זה דרך קרובים אז לא הייתי מסוגלת לשקר ואמרתי לה שכן.
אז היא אמרה לי שבכאלו מקרים הם שולחים את המסמכים ישר בחזרה
ולא מטפלים והיא לא הייתה מוכנה לתת לי עוד מידע...

היום התקשרתי שוב, ענתה לי פקידה קצת יותר נחמדה שאלה אותי אם שלחתי את זה מאמריקה אמרתי לה שכן.
ואז היא שאלה אותי אם אני יכולה לבוא למשרד אמרתי לה שלא, אז היא אמרה שאני ישלח לה בדואר הוכחה ששלחתי את המסמכים ואז הם יוכלו לבדוק...
ושאלתי אותה אין לך דרך לבדוק אם המסמכים הגיעו היא אמרה שלא, ושאין להם מספרי מעקב על המסמכים שהם שלחו כי הם שולחים בדואר רגיל...

אני כבר לא רוצה לסבך יותר את הקרובים שלי, השאלה אם לשלוח את ההוכחה מהארץ, האם יתיחסו אלי?

אין לי מושג מה לעשות!!
כל יום אני מתקשרת... וכל יום תשובה אחרת, מה עושים???
מה עם חברת השילוח ששלחת איתה?
אולי אפשר לדרוש מהם הוכחת מסירה?

ולא נראה לי שהקרובים יסתבכו
 
הי,
התקשרתי מאז פעמיים.
כל פקידה אומרת לי משהו אחר.
קודם כל אין את הבקשות שלי במערכת שלהם אז או שהם לא קיבלו את המסמכים או שהם לא טיפלו בזה
אתמול הפקידה שאלה אותי איפה אני גרה אז אמרתי לה שבארץ אבל יש לי גם כתובת בליקווד.

ואז היא שאלה אותי אם שלחתי את זה דרך קרובים אז לא הייתי מסוגלת לשקר ואמרתי לה שכן.
אז היא אמרה לי שבכאלו מקרים הם שולחים את המסמכים ישר בחזרה
ולא מטפלים והיא לא הייתה מוכנה לתת לי עוד מידע...

היום התקשרתי שוב, ענתה לי פקידה קצת יותר נחמדה שאלה אותי אם שלחתי את זה מאמריקה אמרתי לה שכן.
ואז היא שאלה אותי אם אני יכולה לבוא למשרד אמרתי לה שלא, אז היא אמרה שאני ישלח לה בדואר הוכחה ששלחתי את המסמכים ואז הם יוכלו לבדוק...
ושאלתי אותה אין לך דרך לבדוק אם המסמכים הגיעו היא אמרה שלא, ושאין להם מספרי מעקב על המסמכים שהם ש
מה עם חברת השילוח ששלחת איתה?
אולי אפשר לדרוש מהם הוכחת מסירה?

ולא נראה לי שהקרובים יסתבכו
יש לי הוכת מסירה הם שלחו את זה דרך FEDEX משום מה כתוב לי שיש ויתור על חתימה.
מה זה אומר? הייתי מצרפת את זה רק שאני לא רוצה לצרף מסמך אישי בפורום.
אפשר לבקש מהם משהו יותר מזה?
 
יש לי הוכת מסירה הם שלחו את זה דרך FEDEX משום מה כתוב לי שיש ויתור על חתימה.
מה זה אומר? הייתי מצרפת את זה רק שאני לא רוצה לצרף מסמך אישי בפורום.
אפשר לבקש מהם משהו יותר מזה?
אני לא מבינה בזה. רק מנסה לעזור
אפשר לשאול את פדקס למה אין חתימה ואת דורשת את החבילה מהם בגלל שהיא לא נמסרה
(או שיוכיחו שהיא נמסרה)
ואת ההוכחה שיש לך אפשר להראות למשרד, אבל אם זה מישראל אז כנראה לא ישושו לעזור לך...
 
אני לא מבינה בזה. רק מנסה לעזור
אפשר לשאול את פדקס למה אין חתימה ואת דורשת את החבילה מהם בגלל שהיא לא נמסרה
(או שיוכיחו שהיא נמסרה)
ואת ההוכחה שיש לך אפשר להראות למשרד, אבל אם זה מישראל אז כנראה לא ישושו לעזור לך...
שלום,

הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו!
אחרי חוחדש וחצי קיבלתי גם את הכרטיסים וגם את המסמים המקרויים!
לא ברור אם זה הגיע אליהם רק עכשיו, כי קרובת משפחה שלי פתחה כמה תלונות לחברת משלוחים שהמסמכים לא הגיעו...

עכשיו לשאלה הבאה, יש למישהי ניסיון עם פתיחת חשבון וירטואולי בארה"ב בכדאי לקבל את ההחזרים?
כי אני בנתיים הצלחתי לפתוח רק דרך payoneer כי זה החברה היחידה ששולחת הוד' קוליות ויש לי פלאפון כשר, האם יש למישהי נסיון איתם? תודה!
 
עכשיו לשאלה הבאה, יש למישהי ניסיון עם פתיחת חשבון וירטואולי בארה"ב בכדאי לקבל את ההחזרים?
אפשר לנסות בבנק Capital One לפתוח חשבון רגיל אונליין. לפעמים עובד לפעמים לא.
צריך למצוא מישהו בארה"ב שיקבל עבורך SMS לפתיחת החשבון
וכן כתובת בארה"ב שיחשב הכתובת שלך ולשם גם ישלחו פנקס צ'קים, כרטיס אשראי וכו'

אפשר גם לקבל את ההחזר בצ'ק כמובן ואז לא צריך חשבון.
 
קיבלתי מייל מחברה שעושה אזרחות - שמעתם גם?????



שלום וברכה

ובשורות טובות!



מצרפת לכם כאן עדכון חשוב ומשמח:



ב2023 הסכום עבור כל ילד עמד על עד 1600 דולר לשנה,

תלוי בגובה ההכנסות

(זאת יודע כל מי שמקבל את הצ'ק מדוד סם בכל שנה...)



כרגע יש חוק חדש שעבר בקונגרס האמריקאי

שאמור להשפיע לטובה

ולפנק את הצ'ק השנתי שלנו בעוד כמה מאות או אלפי דולרים לשנה....



החוק כבר עבר בקונגרס, אבל עוד לא עבר ב"סנאט"

כך שהתוספת עוד לא סופית



הבשורה היא

שגם משפחה עם הכנסה נמוכה

תקבל תוספת משמעותית עבור כל ילד לשנה

כך לדוגמא

משפחת סופר שהכנסתה השנתית היא 22500 דולר

היתה אמורה לקבל עבור 5 ילדיה

סך הכל 3000 דולר בשנה

ואילו אם החוק יאושר

היא תקבל בעז"ה 9000 ! דולר לשנה

הכפלה של פי 3!!!

נחמד, לא?



חשוב לנו לעדכן אתכם,

לקוחות יקרים



שכיוון שהחוק מתעכב

ולא ידוע מתי הוא יצא לפועל

החלטנו לא להתעכב עם הגשת דוחות 2023 שלכם,

ולהגיש אותם מהר ובזמן

כיוון שהIRS הודיעו

שאם החוק אכן יאושר

הם ישלמו לכל אחד את הפער והתוספת המגיע לו .
 
מי יודע - כשאני עושה אזרחות לילדים מהסב - כשאני מעלה מסמכים מבקשים ממני:
Child's Proof Of Lawful Admission And Maintenance Of Lawful Status
ורושמים שזה טופס I-94.
מישהו יודע מה זה הטופס הזה?

תודה מראש.
 
מי יודע - כשאני עושה אזרחות לילדים מהסב - כשאני מעלה מסמכים מבקשים ממני:
Child's Proof Of Lawful Admission And Maintenance Of Lawful Status
ורושמים שזה טופס I-94.
מישהו יודע מה זה הטופס הזה?

תודה מראש.
וואו
כבוד וכל הכבוד שאתם מנסים לעשות זאת לבד בלי ליפרד ממלא כסף למתווכים...
 
הבעיה שפה נתקעתי ואין לי מושג מה זה...

זה משהו שקשור לויזות ולכניסה ויציאה מארה"ב אבל לא הבנתי מה בדיוק.
 
הבעיה שפה נתקעתי ואין לי מושג מה זה...

זה משהו שקשור לויזות ולכניסה ויציאה מארה"ב אבל לא הבנתי מה בדיוק.
כאחד שעשה את זה לבד פעמיים- אני ממש ממליץ להגיש לבד ואז לפנות למשרד שיארגן לך פגישה מהירה [צריך לדבר איתם מראש כדי להבין איזה משרד הם עובדים איתו] לשני ילדים חיכיתי יותר משנתיים, ולשלישי המשרד סידר לי תוך כמה חודשים [הם גבו לי 600 שח לסדר את התור בלבד]
לגופה של שאלה- להתעלם מזה, במהלך הפגישה תצטרכו להוכיח שנכנסתם באופן חוקי לארה"ב ולחתום על מסמך שהפקיד ידפיס לכם שם, זהו המסמך המדובר.
ההוכחה שתצטרכו זה ויזה או חותמת esta [לא האישור המודפס אלא החותמת שהחתימו בכניסה לארה"ב]
בקיצור- כרגע לא מעניין אתכם הסעיף ההוא
 
מי יודע - כשאני עושה אזרחות לילדים מהסב - כשאני מעלה מסמכים מבקשים ממני:
Child's Proof Of Lawful Admission And Maintenance Of Lawful Status
ורושמים שזה טופס I-94.
מישהו יודע מה זה הטופס הזה?

תודה מראש.
תתעלמו מזה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה