דרוש מידע האם דוח החניה מוצדק?

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום וברכה.
קיבלתי דוח חניה לפי סעיף 71 לתקנות התעבורה. מצורף תמונה של הפקח.
אשמח לדעת מכאלו שמבינים בתחום, האם הדוח מוצדק? והאם מומלץ לי להגיש בקשה להישפט ?
תודה רבה ענקית
 

קבצים מצורפים

  • צילום מסך 2023-12-16 220449.png
    צילום מסך 2023-12-16 220449.png
    KB 428.7 · צפיות: 60
  • הוסף לסימניות
  • #2
לכאורה נראה שהרכב הפריע לתנועה
מה הטענה שלך? לא היה תמרור?
הגשת ערעור לעירייה ונדחה? כי אם לא אין מה לרוץ ישר להישפט תנסה לערער בעירייה ולעורר רחמים וכו' אם לא יעזור תסתפק אם ללכת לבית משפט
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
לכאורה נראה שהרכב הפריע לתנועה
מה הטענה שלך? לא היה תמרור?
הגשת ערעור לעירייה ונדחה? כי אם לא אין מה לרוץ ישר להישפט תנסה לערער בעירייה ולעורר רחמים וכו' אם לא יעזור תסתפק אם ללכת לבית משפט
תודה רבה.
למה זה מפריע לתנועה? אין סימון כחול לבן, אז למה אני לא יכול לחנות?
ביקשתי בקשה לביטול ודחו לי אותה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מוצדק לחלוטין
אתם חוסמים נתיב נסיעה
גם לרכב נכה אסור להחנות כך.
תודה רבה.
למה זה מפריע לתנועה? אין סימון כחול לבן, אז למה אני לא יכול לחנות?
ביקשתי בקשה לביטול ודחו לי אותה.
גם להחנות לרוחב הכביש ולסגור אותו לחלוטין אין סימון מיוחד..
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
מוצדק לחלוטין
אתם חוסמים נתיב נסיעה
גם לרכב נכה אסור להחנות כך.

גם להחנות לרוחב הכביש ולסגור אותו לחלוטין אין סימון מיוחד..
מוצדק לחלוטין
אתם חוסמים נתיב נסיעה
גם לרכב נכה אסור להחנות כך.

גם להחנות לרוחב הכביש ולסגור אותו לחלוטין אין סימון מיוחד..
אתה מבין בתחום?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אתה מבין בתחום?
לא צריך להבין כלום
יש בצד ימין מפרץ חניה
2 מכוניות אמורות לעבור בכביש הזה
אתם סוגרים נתיב אחד = דו"ח

לנו בבית יש רכב עם תו נכה ובמצב הזה מקבלים קנס בקביעות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
ברחוב הוא חד סטרי, תמיד חנו משני צידי הכביש, בדיוק גמרו לשפץ את הרחוב ועשו חניה מסודרת בצד ימין.
זה אומר שאוטומטי אסור להמשיך לחנות בצד שמאל ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
ברחוב הוא חד סטרי, תמיד חנו משני צידי הכביש, בדיוק גמרו לשפץ את הרחוב ועשו חניה מסודרת בצד ימין.
זה אומר שאוטומטי אסור להמשיך לחנות בצד שמאל ?
אם זה חד סטרי ואין תמרור שאוסר אל תתייחסו לכל מה שכתבתי
יכול להיות שמותר לחנות אין לי כ"כ מושג במצב הזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
שלום וברכה.
קיבלתי דוח חניה לפי סעיף 71 לתקנות התעבורה. מצורף תמונה של הפקח.
אשמח לדעת מכאלו שמבינים בתחום, האם הדוח מוצדק? והאם מומלץ לי להגיש בקשה להישפט ?
תודה רבה ענקית
בפשטות (אא"כ הזווית מטעה) אוטובוס בטוח לא עובר שם, וספק אם משאית, זה הפרעה לתנועה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אוטובוס בטוח לא עובר שם, וספק אם משאית, זה הפרעה לתנועה.
זה לא תפקידו של הנהג למדוד אם אוטובוס או משאית יכולים לעבור
אם אסור או אדום לבן או תמרור שאוסר
אחרת בחד סטרי אין מניעה לחנות 2 צדדים
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לא מידיעה, אבל נראה כפשוטו שאם אין אדום לבן- אין כל סיבה לדוח הזה,
ומותר לחנות שם.
הבעיה היא של העיריה שלא הוסיפה אדום לבן.
אחרת, אין שוםחוק שאוסר לחנות שם.
הפרעה לתנועה- הפקח לא יכול להוכיח שיש פה הפרעה כל עוד רכבים יכולים לעבור.
אולי כדאי לבדוק עם עו"ד שמבין בענייני תעבורה,
ושישלח תביעה נגדית לעיריה שעקב רשלנותה שלא סימנה את המדרכה באיסור לחנות-
היא גורמת להפרעה לתנועה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
לא מידיעה, אבל נראה כפשוטו שאם אין אדום לבן- אין כל סיבה לדוח הזה,
ומותר לחנות שם.
הבעיה היא של העיריה שלא הוסיפה אדום לבן.
אחרת, אין שוםחוק שאוסר לחנות שם.
הפרעה לתנועה- הפקח לא יכול להוכיח שיש פה הפרעה כל עוד רכבים יכולים לעבור.
אולי כדאי לבדוק עם עו"ד שמבין בענייני תעבורה,
ושישלח תביעה נגדית לעיריה שעקב רשלנותה שלא סימנה את המדרכה באיסור לחנות-
היא גורמת להפרעה לתנועה.
יש רחובות רבים חד סיטריים עם מדרכות אפורות שאם יחנו בשתיהן (לפי הכלל שלכם) אז אפילו אופנוע לא יוכל לעבור
אבל שם אתה יכול לטעון ששתי הצדדים שווים וזה כשל של העירייה וטכנית לא ניתן לתת דו"ח כי כל אחד צודק.

כאן זה שונה, כי חניה אחת מוסדרת בצורה ברורה, מכאן אתה למד שהצד השני הוא זה שמפריע לתנועה, ו"מדרכה אפורה" יש גם בצידי כבישי סואנים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
השאלה אם החוק הולך בצורת למדנות,
או שבשביל לתת קנס צריך להוכיח על איזה חוק עבר הנהג.
ופה הפקח שיחק עם זה, ונתן קנס לפי עברה כללית.
וצריך להתחיל לדון עכשיו אם זה באמת חסם.
אם עו"ד היה מקבל כזה דוח, מניחה שהיה מעביר אותו ממנו והלאה.

גם שוטר יכול לעצור נהג בלי סיבה, הנהג יגיד שלא עשה כלום וסתם עצרו אותו,
ולתת לו קנס על הפרעה לשוטר.
יש פה חוקים, והרבה יכולת של פקחי החוק לעשות מה שהם רוצים.

בפועל, הנהג לא עבר פה על חוק אם היה מקום למשאיות לעבור,
אם לא חנה על נכה, לא על אדום לבן, לא בתח"צ, ולא בכל מקום שאסור מפורש ע"פ החוק.
אולי החוק היחיד שהוא עבר זה שהוא בלט, והפריע לפקח בעיניים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
יש רחובות רבים חד סיטריים עם מדרכות אפורות שאם יחנו בשתיהן (לפי הכלל שלכם) אז אפילו אופנוע לא יוכל לעבור
אבל שם אתה יכול לטעון ששתי הצדדים שווים וזה כשל של העירייה וטכנית לא ניתן לתת דו"ח כי כל אחד צודק.

כאן זה שונה, כי חניה אחת מוסדרת בצורה ברורה, מכאן אתה למד שהצד השני הוא זה שמפריע לתנועה, ו"מדרכה אפורה" יש גם בצידי כבישי סואנים...
זה לא משנה אם אין אדום לבן אלא אפור זה חניה
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מה נסגר בסוף כי גם לי נתנו דו"ח לאחר שנגמר הסימון אדום לבן ויש רק אפור
 

קבצים מצורפים

  • IMG_3974.JPG
    IMG_3974.JPG
    6.7 MB · צפיות: 14
  • הוסף לסימניות
  • #18
תמרור על במפר מה שכן יש תמרור לפני הפסי אדום לבן ולפני התחנה אבל זה תמרור חדש ולכן היה צריך לתלות אותו היכן שמסתיימים הסימון אדום לבן
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
זה התמרור של האין חניה צילמתי את המאוחרה שכתוב שם ש.י כלומר שנת יצור 2025 מה ששיקר עלי איזה פקח וטען לי שזה השם של החברה
 

קבצים מצורפים

  • IMG-20250601-WA0000.jpg
    IMG-20250601-WA0000.jpg
    KB 226.8 · צפיות: 12

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה