דרוש מידע כמה עולה חשמל לזוג עם ילד?

  • הוסף לסימניות
  • #41
כן
עריכה- חצי מזה זה רק תשלום על הצריכה, אח"כ עם התוספות זה אותו סכום בערך שאתם שילמתם.
שלמתם באמצע החורף 190 ש”ח חשבון חשמל לחודשיים?
א”כ אתם כנראה לא מחממים לא את הבית ולא את המים בחשמל, מכבסים בנהר ומבשלים בגז.
גם כשהיינו זוג צעיר לפני עשור פלוס לא שלמנו בחיים כזה סכום על שימוש שוטף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
שלמתם באמצע החורף 190 ש”ח חשבון חשמל לחודשיים?
א”כ אתם כנראה לא מחממים לא את הבית ולא את המים בחשמל, מכבסים בנהר ומבשלים בגז.
גם כשהיינו זוג צעיר לפני עשור פלוס לא שלמנו בחיים כזה סכום על שימוש שוטף.
מחממים ברדיאטור, מכבסים במכונה, מדליקים בוילר, מבשלים בגז ואופים בתנור
וכו'....
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
מחממים ברדיאטור, מכבסים במכונה, מדליקים בוילר, מבשלים בגז ואופים בתנור
וכו'....
זה משהו קבוע ועיקבי אצלכם?
אולי קיבלתם חשבון לפי הערכה?
או לחילופין אולי בחשבון הקודם היה בהערכה וגבו יותר מידי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
מה אפשר לעשות כדי שלא יבהלו שזה הסכום שיצא?(עדיין לא עודכנו), ואיך אפשר להסביר זאת שיבינו שככה זה ולא "גונבים" אותם למרות הנתונים? (חישוב לפי קריאת מונה).
בעלי הדירה/יחידה עורכים להם את החישוב בעצמם כל פעם.
אצלינו גם פעם היה קפיצה גדולה בחשבון החשמל של השוכרים ביחידה- הם באמת חשבו ש"גנבנו" אותם
לאחר בדיקה התברר שהם קנו מכשיר תמי4 וזה זולל להם חשמל בכמויות
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
משהו פה ממש אבל ממש לא הגיוני, תבדקי שוב.
סתם לסבר לך את האוזן עלות רדיאטור עולה ממוצע של 1.3 לשעה נגיד הדלקתם את זה 5 שעות ביום כפול 60 יום אנחנו כבר 300 ש"ח לבד רק רדיאטור.
בוילר עולה עוד 1.5 לשעה נגיד הדלקתם רק שעה ביום אנחנו כבר בעוד 90 ש"ח לחודשיים
אני מדברת על תקופה מקבילה, חורף, גשם צריך לחמם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
משהו פה ממש אבל ממש לא הגיוני, תבדקי שוב.
סתם לסבר לך את האוזן עלות רדיאטור עולה ממוצע של 1.3 לשעה נגיד הדלקתם את זה 5 שעות ביום כפול 60 יום אנחנו כבר 300 ש"ח לבד רק רדיאטור.
בוילר עולה עוד 1.5 לשעה נגיד הדלקתם רק שעה ביום אנחנו כבר בעוד 90 ש"ח לחודשיים
אני מדברת על תקופה מקבילה, חורף, גשם צריך לחמם.
את של שנה שעברה אין לי עכשיו כח ללכת לבדוק שוב אבל של השנה, החודשים האחרונים חשבונית ל116 יום (שזה כמעט 4 חודשים)
יצא לנו 270 בלי התוספות.
בוילר כמעט כל יום, רדאטור כמעט כל יום בוקר+לילה, מקרר תנורי אפיה, מכונת כביסה, מחשב דלוק כל הזמן וכו'.
דירת 3 חדרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
תודה לכל העונים!
הזוג עודכן וב"ה קיבל זאת כמובן מאליו, היו מודעים לכמות צריכת החשמל שלהם...
אגב, אכן מדובר ביחידה עם מונה פנימי פרטי בלבד
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
זוג צעיר + ילד בדירה (לא יחידה)
רק כיריים גז כל השאר חשמל
חודשים ממוזגים 750 לחודשיים לא ממוזגים 390 לחודשיים
הגיוני?
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
אנחנו משלמים 200 ש"ח לחודש ממוצע
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
.
בוילר כמעט כל יום, רדאטור כמעט כל יום בוקר+לילה, מקרר תנורי אפיה, מכונת כביסה, מחשב דלוק כל הזמן וכו'.
דירת 3 חדרים.
לפי זה אין צל של ספק שהמונה שלכם תקול (במקרה הטוב - ותהנו) או שמישהו אחר משלם את זה (בלבול טכני בקריאת המונים, או שאתם צורכים חשמל משכן אחר בטעות)
שווה בדיקה שלא תופתעו יום אחד
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
מאותו יום שכתבתי באשכול דומה כמה חשמל אני משלם
החשבוניות הכפילו ושילשו את עצמם..:rolleyes:
יש כאן נציג של חברת חשמל שאוסף נתונים?
:LOL::p:ROFLMAO:אנו מבקשים מאותו משתמש זדוני להחליף את שמו ל"חברת חשמל"... שימו לב שימוש בנתונים מ"פרוג" לצרכים עסקיים באופן לא קונבנציונלי אסור בהחלט!:LOL::ROFLMAO:
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
אפשר לשלם על חשמל לעוד ספקים חוץ מחברת החשמל, היה על זה מאמר בפרוג לפני תקופה.
זה גם יכול להיות גורם לפערים במחיר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
יש פה פערים בלתי נתפסים
הסכומים שלנו כפולים ויותר , לכיוון האלף פלוס פלוס
עם אותו מס' נפשות ובלי מכשירים מיוחדים
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
אפשר לשלם על חשמל לעוד ספקים חוץ מחברת החשמל, היה על זה מאמר בפרוג לפני תקופה.
זה גם יכול להיות גורם לפערים במחיר.
מדובר בפערים של 10% מקסימום, לא פערים של 100%-50%
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה