התייעצות איזה לימודים קשים יותר?

  • הוסף לסימניות
  • #61
בתור הנדסאית אדריכלות שכירה כבר כחמש שנים אני יכולה לשתף אותך בשוק העבודה.

המשכורות בתחום יכולות להיות נחמדות (אבל לפי מה שאני שומעת מחברותיי המתכנתות לא מתקרבות...)
כמובן שבשנים הראשונות המשכורת היא קרובה למינימום (מאמינה שככה גם בתכנות)

מה שבעיקר שונה בין התחומים שהמעסיקים האדריכלים הם אנשים פרטיים לעומת הייטק שם זה חברות
ולכן באדריכלות, אין תנאים. רב הצעות העבודה הם כוללות רק את הזכויות המגיעות עפ"י חוק (כמובן שיש חריגים)

אין תנאים ופינוקים שאני שומעת שקיימים בהייטק...

נקודה נוספת-
העבודה היא בד"כ במשרדים יותר קטנים (לטוב ולמוטב, יש כאלו שאוהבות את זה ויש כאלו שממש מפריע להם )

לגבי ההומניות של המקצוע- רב הבנות ממש מתאכבזות כשהם יוצאות לעבודה, החלק ההומני קטן מאד ביחס למה שצריך לעשות בפרויקט הכולל בריקוטריה מרובה, שרטוט, תיקונים מתישים - דברים שצריך לקחת בחשבון (לדוגמא לעשות נספח ממדים- לא כיף גדול...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
בתור הנדסאית אדריכלות שכירה כבר כחמש שנים אני יכולה לשתף אותך בשוק העבודה.

המשכורות בתחום יכולות להיות נחמדות (אבל לפי מה שאני שומעת מחברותיי המתכנתות לא מתקרבות...)
כמובן שבשנים הראשונות המשכורת היא קרובה למינימום (מאמינה שככה גם בתכנות)

מה שבעיקר שונה בין התחומים שהמעסיקים האדריכלים הם אנשים פרטיים לעומת הייטק שם זה חברות
ולכן באדריכלות, אין תנאים. רב הצעות העבודה הם כוללות רק את הזכויות המגיעות עפ"י חוק (כמובן שיש חריגים)

אין תנאים ופינוקים שאני שומעת שקיימים בהייטק...

נקודה נוספת-
העבודה היא בד"כ במשרדים יותר קטנים (לטוב ולמוטב, יש כאלו שאוהבות את זה ויש כאלו שממש מפריע להם )

לגבי ההומניות של המקצוע- רב הבנות ממש מתאכבזות כשהם יוצאות לעבודה, החלק ההומני קטן מאד ביחס למה שצריך לעשות בפרויקט הכולל בריקוטריה מרובה, שרטוט, תיקונים מתישים - דברים שצריך לקחת בחשבון (לדוגמא לעשות נספח ממדים- לא כיף גדול...)
את עובדת רק עם נשים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
מה קשה יותר ללמוד, תכנות או אדריכלות?
ומה יותר מומלץ היום ללמוד לפי השוק?
והאם זה בכלל מקצועות שווים?
אני לומדת תכנות, וחייבת להגיד שאחרי כל מה ששמעתי על העומס המטורף שיש אני לא באמת מרגישה כך, כמובן שאינדבדואלי לכל בת. בנוסף זה משתנה מאוד בין סוגי המסלולים מכון לב, קמאטק וכו'.
אצלנו נראה שאדריכלות יותר עמוסות וצריכות הרבה פעמים לשבת על פרויקטים, הדמיות..

בכל אופן תלכי רק למסלול שאת אוהבת ונהנית בו, אחרת הכל מרגיש יותר עמוס ומסורבל, בהצלחה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
אני לומדת תכנות, וחייבת להגיד שאחרי כל מה ששמעתי על העומס המטורף שיש אני לא באמת מרגישה כך, כמובן שאינדבדואלי לכל בת. בנוסף זה משתנה מאוד בין סוגי המסלולים מכון לב, קמאטק וכו'.
אצלנו נראה שאדריכלות יותר עמוסות וצריכות הרבה פעמים לשבת על פרויקטים, הדמיות..

בכל אופן תלכי רק למסלול שאת אוהבת ונהנית בו, אחרת הכל מרגיש יותר עמוס ומסורבל, בהצלחה!!
איפה את לומדת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
אני כרגע שנה א' באדריכלות
עומס- בינתיים יותר ממחשבים (זה תלוי גם שבבים או פולסטאק.... פולסטאק הרבה יותר רגוע)
שנה ב' הרבה יותר עמוסה, אומרים שאין הרבה סיכוי להתחתן תוך כדי אבל יש בנות שעושות את זה אבל זה לא קל.
צריך הרבה יצירתיות בלימודים, אבל גם ריאליות לכל הסטטיקה ותקנים המשעממים....
אני אישית נהנית כרגע ושמחה שלא הלכתי לתכנות:)
אבל כל הזמן המורות מדגישות לנו שכל אחת יכולה למצוא את עצמה בכל נישה שמתאימה לה, אם היא ריאלית אז תוכל לעסוק ברישוי וכזה ואם היא הומאנית היא תוכל לשלב הום סטיילינג ועיצוב פנים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
א
אני כרגע שנה א' באדריכלות
עומס- בינתיים יותר ממחשבים (זה תלוי גם שבבים או פולסטאק.... פולסטאק הרבה יותר רגוע)
שנה ב' הרבה יותר עמוסה, אומרים שאין הרבה סיכוי להתחתן תוך כדי אבל יש בנות שעושות את זה אבל זה לא קל.
צריך הרבה יצירתיות בלימודים, אבל גם ריאליות לכל הסטטיקה ותקנים המשעממים....
אני אישית נהנית כרגע ושמחה שלא הלכתי לתכנות:)
אבל כל הזמן המורות מדגישות לנו שכל אחת יכולה למצוא את עצמה בכל נישה שמתאימה לה, אם היא ריאלית אז תוכל לעסוק ברישוי וכזה ואם היא הומאנית היא תוכל לשלב הום סטיילינג ועיצוב פנים.
איפה את לומדת?
בסמינר?
מכללה חרדית?
כמה ימים בשבוע?
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
  • הוסף לסימניות
  • #76
@סופגנית ה.אדריכלות זה בערך אותו דבר (ואותן מורות) בכל הסמינרים לפחות בירושלים
ומבחינת העבודה אני נהנית מאוד, כמובן שיש גם את החלקים הפחות כיפים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
תקשיבי,
תתכוננני שלהיכנס להייטק בלי נסיון זה ממש קריעת ים סוף..
אני מכירה מלאא בנות שסיימו לפני שנה וחצי ועדיין בחיפושים
חלקן עובדות בחינם במשרד ש"הסכים" לקבל אותן כדי לצבור נסיון..
אז בהחלט צריך הרבה סבלנות בסוף הלימודים
מצד שני כשכירה הפער במשכורות הוא פעם של 200 אחוז בכיף..
אבל מה שאת הכי צריכה לחשוב זה במה יותר תהני
בסוף את תבלי שליש מהיממה שלך בזה....
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
תקשיבי,
תתכוננני שלהיכנס להייטק בלי נסיון זה ממש קריעת ים סוף..
אני מכירה מלאא בנות שסיימו לפני שנה וחצי ועדיין בחיפושים
חלקן עובדות בחינם במשרד ש"הסכים" לקבל אותן כדי לצבור נסיון..
אז בהחלט צריך הרבה סבלנות בסוף הלימודים
מצד שני כשכירה הפער במשכורות הוא פעם של 200 אחוז בכיף..
אבל מה שאת הכי צריכה לחשוב זה במה יותר תהני
בסוף את תבלי שליש מהיממה שלך בזה....
את ממש צודקת!
אני למדתי תכנות למהט עכשיו אמצע שנה ג
רק 4 בנות מהקבוצה שלי מצאו עבודה!!
וגם הן בשכר מינמום...
אין עבודות!!!ומה שיש זה עם ניסיון
לא יודעת מה יהיה עוד שנתיים,אבל אם יש עכשיו מאות בנות שסיימו לימודים ולא מצאו עבודה אז קחי בחשבון
כי זה מאוד מתסכל ללמוד משהו שלוש שנים ולא למצוא עבודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
תקשיבי,
תתכוננני שלהיכנס להייטק בלי נסיון זה ממש קריעת ים סוף..
אני מכירה מלאא בנות שסיימו לפני שנה וחצי ועדיין בחיפושים
חלקן עובדות בחינם במשרד ש"הסכים" לקבל אותן כדי לצבור נסיון..
אז בהחלט צריך הרבה סבלנות בסוף הלימודים
מצד שני כשכירה הפער במשכורות הוא פעם של 200 אחוז בכיף..
אבל מה שאת הכי צריכה לחשוב זה במה יותר תהני
בסוף את תבלי שליש מהיממה שלך בזה....
ממש מעודד!!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה