התייעצות איזה לימודים קשים יותר?

  • הוסף לסימניות
  • #21
אנחנו לומדות מתמטיקה כדי לשפשף את השכל.
בגדול -
לומדים שפות תכנות - איך לכתוב קוד.
לומדים להכיר את המחשב 'מבפנים'.
לומדים אתרים - לכתוב קוד שעושה איך האתר יראה, וגם לכתוב פקודות כדי שאתר יעבוד.
לומדים בסיסי נתונים - טבלאות שבהם מאוחסנים נתונים, ולומדים איך להשתמש בנתונים.
כנראה שלא כ"כ הבנת מה אמרתי לך, אבל גם אני לא הבנתי לפני זה מה זה.
צריך הרבה חשיבה לוגית.

אגב, אם עשית טיל, את יכולה לראות לפני הציונים בכל תחום מה יותר מתאים לך.
עשיתי תיל אבל לא כתוב שם איזה מקצועות מתאימים לי
כתוב רק במה יצא לי ציון גבוה
אם תוכלי לכוון אותי לפי מה רואים שם אני אשמח מאוד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
אני גם לומדת כרגע תכנות.
מה שלי הכי קשה זה העומס, מלא שיעורי בית פרויקטים ומבחנים.
אני אומרת לך את זה כי אם אני הייתי יודעת מראש את כמות העומס היה לי יותר קל.
צריך לתכנות ראש ראלי.

ממה שאני רואה את חברות שלי באדריכלות נראה לי שביומיום אולי קצת יותר רגוע להם מבחינת שיעורי בית
אבל לפני פרויקטים הם עובדות לילות... וגם צריך להכין הרבה פעמים מודלים שזה דורש יצירתיות והתעסקות עם סוגי חומרים וכו'
לאדריכלות צריך ראש יותר הומאני ויצירתיות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
לאדריכלות צריך ראש יותר הומאני ויצירתיות.
פחות הייתי אומרת הומניות...
מה שצריך זה תפיסה צורנית ויצירתיות.
מה שלי הכי קשה זה העומס, מלא שיעורי בית פרויקטים ומבחנים.
מעניין -
דווקא אותי הזהירו שעמוס בטירוף, עד לא מזמן לא הרגשתי ככה.
בתקופה של החוץ במתמטיקה, באמת היה עמוס אבל עכשיו, די ירד העומס.

כתוב רק במה יצא לי ציון גבוה
אם תוכלי לכוון אותי לפי מה רואים שם אני אשמח מאוד!
כמדומני שיש 9 תחומים שבהם יש ציון (ממוצע, גבוה מהממוצע, נמוך וכו')
ליד כל תחום כתוב לאיזה מקצועות נדרש התחום הזה.
כמו כן, כתוב בדף האחרון את התחומים שיצא שאת הכי מתאימה להם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
@סופגנית
מבינה את הרצון לשאול ולהתייעץ.
אולי תלכי ליועצת תעסוקה?
עשיתי תיל אבל לא כתוב שם איזה מקצועות מתאימים לי
כתוב רק במה יצא לי ציון גבוה
אם תוכלי לכוון אותי לפי מה רואים שם אני אשמח מאוד!
ככה היא תוכל לכוון אותך באופן מקצועי יותר.
את לא יכולה לדעת מי עומד מאחורי המקלדת.
בהצלחה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
@סופגנית
מבינה את הרצון לשאול ולהתייעץ.
אולי תלכי ליועצת תעסוקה?

ככה היא תוכל לכוון אותך באופן מקצועי יותר.
את לא יכולה לדעת מי עומד מאחורי המקלדת.
בהצלחה רבה!
צודקת.
אבל עדיין אין חכם כבעל הנסיון
אני רוצה לשמוע מבנות שבפנים הן הרי מכירות ויודעות הכי טוב
מקווה שהבנת אותי
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אני גם לומדת כרגע תכנות.
מה שלי הכי קשה זה העומס, מלא שיעורי בית פרויקטים ומבחנים.
אני אומרת לך את זה כי אם אני הייתי יודעת מראש את כמות העומס היה לי יותר קל.
צריך לתכנות ראש ראלי.

ממה שאני רואה את חברות שלי באדריכלות נראה לי שביומיום אולי קצת יותר רגוע להם מבחינת שיעורי בית
אבל לפני פרויקטים הם עובדות לילות... וגם צריך להכין הרבה פעמים מודלים שזה דורש יצירתיות והתעסקות עם סוגי חומרים וכו'
לאדריכלות צריך ראש יותר הומאני ויצירתיות.
לשתיהם צריך מחשב?
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
פחות הייתי אומרת הומניות...
מה שצריך זה תפיסה צורנית ויצירתיות.

מעניין -
דווקא אותי הזהירו שעמוס בטירוף, עד לא מזמן לא הרגשתי ככה.
בתקופה של החוץ במתמטיקה, באמת היה עמוס אבל עכשיו, די ירד העומס.


כמדומני שיש 9 תחומים שבהם יש ציון (ממוצע, גבוה מהממוצע, נמוך וכו')
ליד כל תחום כתוב לאיזה מקצועות נדרש התחום הזה.
כמו כן, כתוב בדף האחרון את התחומים שיצא שאת הכי מתאימה להם.
אז זהו, שאצלי לא כתוב איזה מקצועות
כתוב רק איזה תחום אבל בכל תחום יש מלא מקצועות
למשל יצא לי גבוה בטכנולוגיה ומחשבים
זה יכול ללכת למלא כיוונים
מצד אחד אני יכולה ללכת לתכנות
ומצד שני אני יכולה ללכת לגרפיקה
מבינה?
 
  • תודה
Reactions: LO
  • הוסף לסימניות
  • #34
אבל כמה זמן בערך זה ישיבה על המחשב?
זה משתנה מיום ליום.
כל השיעורים הם מול מחשב חוץ ממתמטיקה, אנגלים ומערכות ספרתיות.
בחישוב מהיר בערך 12 ש"ש של שיעורים מול מחשב+ שיעורי בית ולימוד למבחנים(שזה משתנה...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
לא שיש לי בעיה עם זה...
אבל כמה זמן בערך זה ישיבה על המחשב?
באדריכלות בשנה הראשונה בערך עד חנוכה זה בלי מחשב (אולי יותר מאוחר? לא זוכרת כבר)
במבחנים עצמם משרטטים ידנית, פרויקט גמר ופרויקטים לימודיים זה ממוחשב
ואח"כ בעבודה זה רק מחשב. (אלא אם את עצמאית ואוהבת את הסקיצות לעשות ביד)
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
זה משתנה מיום ליום.
כל השיעורים הם מול מחשב חוץ ממתמטיקה, אנגלים ומערכות ספרתיות.
בחישוב מהיר בערך 12 ש"ש של שיעורים מול מחשב+ שיעורי בית ולימוד למבחנים(שזה משתנה...)
התכוונתי ישיבה על המחשב בשיעורי בית, פרוקייטים וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
אבל את מסכימה איתי שאין לי מה לסמוך על גרפולוגית?
לגמרי.
אני אישית לא הלכתי ליועצת.
היו לי חברות שזה רק בלבל אותם ולקצת זה כן סידר ת'ראש.

אני חושבת שהכי עוזר זה לשאול נשים שכבר עובדות בזה או כאלו שלקראת סיום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
באדריכלות בשנה הראשונה בערך עד חנוכה זה בלי מחשב (אולי יותר מאוחר? לא זוכרת כבר)
במבחנים עצמם משרטטים ידנית, פרויקט גמר ופרויקטים לימודיים זה ממוחשב
ואח"כ בעבודה זה רק מחשב. (אלא אם את עצמאית ואוהבת את הסקיצות לעשות ביד)
כמה זמן זה לימודים?
כמה ימים בשבוע?
כמה שעות כל יום?
 
  • תודה
Reactions: LO

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה