דרוש מידע איזה עם יותר שמח . ישראלים /אמריקאים

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #3
אנחנו באמצע וויכוח אם האמריקאים יותר שמחים או הישראלים ?
בגדול האמריקאים יותר שמחים.
אמריקאי חרדי חי יותר רגוע מישראלי חרדי כי אין לו ניואנסים שהוא מחויב אליהם. עושה ולובש כמעט מה שהוא רוצה, פחות לחץ חברתי, מותר להיות שמן.
חברה שאחותה הלכה לגור באמריקה טוענת ששם גידול הילדים הוא פחות עם לחץ. (יסביר הקהל) אם אני זוכרת טוב היא התכוונה לחץ של כסף, עבודה וכד'
נ.ב
האמריקאים נראים לי יותר מתנדנדים עם הרגשות שלהם. אולי יותר שמחים אבל גם יותר עם תסבוכים ודכאונות .
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
וויכוח מוזר, ולדעתי מיותר
זו השוואה של פלח אוכלוסייה גדול פי מאה, כך שזה גובל בדמגוגיה.
אפשר להתווכח על קבוצה ספציפית בעלת מאפיינים זהים, כמו, אברך אמריקאי, או ישראלי, מנקה רחובות אמריקאי, או ישראלי, וגם אז, יש שם מגוון גדול כל כך, שתמיד תהיו יותר ממישהו, ופחות ממישהו אחר.
אולי תתווכחו על אמריקאי או אסייתי?
לא מסתדר לכם, נכון? כי אתם לא רואים עצמכם כחלק מכל מדינות אסייה,
אז זכרו, יש באמריקה 50 ומשהו מדינות.
בכל מקרה, זה נשמע וויכוח לשם וויכוח.
אז לדעתי, מי שינצח, הוא זה שיהיה שמח יותר....
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
וויכוח מוזר, ולדעתי מיותר
זו השוואה של פלח אוכלוסייה גדול פי מאה, כך שזה גובל בדמגוגיה.
אפשר להתווכח על קבוצה ספציפית בעלת מאפיינים זהים, כמו, אברך אמריקאי, או ישראלי, מנקה רחובות אמריקאי, או ישראלי, וגם אז, יש שם מגוון גדול כל כך, שתמיד תהיו יותר ממישהו, ופחות ממישהו אחר.
אולי תתווכחו על אמריקאי או אסייתי?
לא מסתדר לכם, נכון? כי אתם לא רואים עצמכם כחלק מכל מדינות אסייה,
אז זכרו, יש באמריקה 50 ומשהו מדינות.
בכל מקרה, זה נשמע וויכוח לשם וויכוח.
אז לדעתי, מי שינצח, הוא זה שיהיה שמח יותר....​
אני אגיד לכם מה אוכל עושה את הבן אדם מאווושר ואמריקאים אוכלים הרבה אז יוצא שאמריקאים יותר שמחים
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אני אגיד לכם מה אוכל עושה את הבן אדם מאווושר ואמריקאים אוכלים הרבה אז יוצא שאמריקאים יותר שמחים
הרב פינקוס זצ''ל אמר, ששני העבודות זרות של ארה''ב הם, אוכל ו.... דיאטות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
זה תלוי באדם
כמה עבודה הוא עשה עם עצמו בחיים שלו
לא בארץ מוצא שלו
השאלה, שאתה צודק שהיא מוזרה ביותר, היא אם כן, איפה נמצא ריכוז גבוע יותר של אנשים שעבדו על עצמם
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אני לא יודעת מי יותר מי פחות
אבל כמו שסיגלית אמרה
אמריקאים באמת יותר מחצינים תרגשות שלהם...
והוכחה לכך שישראלים הם עם שמח - זה כמות הבדיחות שלא נגמרת גם ממצבים קשים
הומר שחור זה צד דומיננטי אצלינו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
וויכוח מוזר, ולדעתי מיותר
זו השוואה של פלח אוכלוסייה גדול פי מאה, כך שזה גובל בדמגוגיה.
אפשר להתווכח על קבוצה ספציפית בעלת מאפיינים זהים, כמו, אברך אמריקאי, או ישראלי, מנקה רחובות אמריקאי, או ישראלי, וגם אז, יש שם מגוון גדול כל כך, שתמיד תהיו יותר ממישהו, ופחות ממישהו אחר.
אולי תתווכחו על אמריקאי או אסייתי?
לא מסתדר לכם, נכון? כי אתם לא רואים עצמכם כחלק מכל מדינות אסייה,
אז זכרו, יש באמריקה 50 ומשהו מדינות.
בכל מקרה, זה נשמע וויכוח לשם וויכוח.
אז לדעתי, מי שינצח, הוא זה שיהיה שמח יותר....
חחח:)
אל ויכוח לא שואלים שאלות... רק שואלים שאלות:)
והדבר הכי חשוב - בויכוח אין מנצחים
אפפם לא זכיתי להיות בויכוח שהיה שם צד מנצח 🤔
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אני לא יודעת מי יותר מי פחות
אבל כמו שסיגלית אמרה
אמריקאים באמת יותר מחצינים תרגשות שלהם...
והוכחה לכך שישראלים הם עם שמח - זה כמות הבדיחות שלא נגמרת גם ממצבים קשים
הומר שחור זה צד דומיננטי אצלינו...
אין ספק שיש פה ניתוח מענין של המצב מה שצריך לבדוק אם הם שמחים גם בבית עם הילדים או רק שרואים אותם
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לדעתי, אמריקאים פשוט יותר מחצינים רגשות...
לכן זה נראה שהם יותר שמחים.
(אבל אני כן חושבת שאמריקאים בחו"ל יותר שמחים:giggle:)
אפשר לשאול גם מי יותר שמח ליטאי או חסיד איזה חינוך יותר טוב לחיים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה