התייעצות האממ... סליחה, הבית שלכם מסודר או מבולגן?

זה יכול להיות עניין של אירגון שונה במזוודה.
לא נראה לי שיש מה לארגן יותר
אולי תחכימי אותי?

יש הרבה שקיות אחסון כאלו:
1710944920169.png

שמסודרות אחת ליד השניה
 
זה יותר מדאי
נו אז מה להוריד?
צד אחד של המזוודה נתפס על ידי 2 חליפות + טלית + ג'קט
צד שני על ידי 2 זוגות נעלי בית + שקית עם מגבת ופיג'מות + שקית עם הלבשה אישית + שקית עם תכשירי הגיינה
+ שקית עם תיק איפור, מנורת לילה, קופסת תכשיטים + שקית עם פריטים משלימים (חגורות וכו' וחולצה רזרבית)

זהו!
מה אני יכולה להוריד כבר?
 
לא נראה לי שיש מה לארגן יותר
אולי תחכימי אותי?

יש הרבה שקיות אחסון כאלו:
צפה בקובץ המצורף 1605802
שמסודרות אחת ליד השניה
אולי להחליף צורת אחסון? או לשנות מיקומים במזוודה? את צריכה לשחק עם המיקומים של הדברים שלכם.
99 אחוז זה אפשרי לצמצם את המזוודה שלכם בלי להוריד דברים שאתם לוקחים.
 
אולי להחליף צורת אחסון? או לשנות מיקומים במזוודה? את צריכה לשחק עם המיקומים של הדברים שלכם.
99 אחוז זה אפשרי לצמצם את המזוודה שלכם בלי להוריד דברים שאתם לוקחים.
ננסה...
 
ף!
אני אורזת תמיד המון ועדיין לא צריכה מזוודה גדולה (ואני לוקחת תמיד ספיר לספיר וכל פריט שאולי יצטרכו ליתר ביטחון) אורזת לנו פלוס 3 קטנים במזוודה בינונית.
אולי את מחלקת ליותר מידי שקיות ? או לא מכניסה בצורה טובה למזוודה?
אם תרצי אני אפרט לך איך ומה אני מכניסה[/QUOTE]
 
אני הייתי שמה את הג'קט עלי, חבל על המקום במזוודה.
תיק איפור בתוך התיק של הפאה, אני מכניסה לשם גם את שקית הנעליים והפאה על הראש...
אני לא לוקחת תיק פאה בכלל חח
ג'קט לא תמיד מספיק קר בשביל להיסחב איתו..
2חליפה מגבת מנורת לילה חגורה ללבוש לשבת מה שצריך
את זה להוריד? ומה בעלי ילבש? (מדובר בחליפה השבתית של בעלי, האמת שרק אחת בתוך המזוודה, השניה עליו)
מנורת לילה - חובה אצלי...
ואיך בדיוק אני אוריד חגורה אם הבגד הולך עם חגורה?
אם תרצי אני אפרט לך איך ומה אני מכניסה
אשמח לשמוע!
 
ללבוש את מה שאפשר כולל חגורה למהצריך 2 חליפות ומנורה אפשר לד קטן העיקרון כמה שפחות .חפרתי?סליחה!:sick:
 
אני לא לוקחת תיק פאה בכלל חח
ג'קט לא תמיד מספיק קר בשביל להיסחב איתו..

את זה להוריד? ומה בעלי ילבש? (מדובר בחליפה השבתית של בעלי, האמת שרק אחת בתוך המזוודה, השניה עליו)
מנורת לילה - חובה אצלי...
ואיך בדיוק אני אוריד חגורה אם הבגד הולך עם חגורה?

אשמח לשמוע!
אני חושבת שהרבה תלוי באיך מסדרים וכמה דוחפים אבל אולי לא כדאי לך לקרוא טיפים ממני איך לסדר אלא טיפים איך לקחת פחות.....

מזוודה בינונית אני מתחילה למטה מהבגדים. שלנו בערמות ושל הילדים בשורות כמו בשיטת קון מרי זה גם עוזר לי שהמזוודה לא תתבלגן כשמגיעים
צד אחד בגדים שלי חלוק וכותנת לבעלי גופיות חולצות מכנסיים פגמה טלית מגבת ידיים
צד שני בגדים של הילדים בשורות כלפי מעלה בצורה צפופה- 2 סטים שבת 2 פגמות עבה ודק גופיות טיטולים לתינוק 6 סטים של בגדים(גופיה מכנס ובגד עליון מתוכם 2 שבת 2 עבה ו2 דק) מעל הכל שמה שקית עם נעלי בית לי קרוקסים ונעלי שבת לילדים תיק איפור ותיק עם חפצים אישיים... ברשת הלבשה תחתונה גרביים וכו
בתא החיצוני מנורת לילה
סוודרים אם צריך נכנס לי גם
חליפה בעלי לובש עליו
לפעמים אם אין מקום כשממש חורף והבגדים עבים לוקחת אלי מראש סוודר שבתי - כנל הילדים ונועלים מראש נעלי שבת. לפעמים מוותרת על המגבת
 
מעניין לעניין..
כמה סטים ליום חול ולשבת יש לכן לכל ילד?
 
אני חושבת שהרבה תלוי באיך מסדרים וכמה דוחפים אבל אולי לא כדאי לך לקרוא טיפים ממני איך לסדר אלא טיפים איך לקחת פחות.....

מזוודה בינונית אני מתחילה למטה מהבגדים. שלנו בערמות ושל הילדים בשורות כמו בשיטת קון מרי זה גם עוזר לי שהמזוודה לא תתבלגן כשמגיעים
צד אחד בגדים שלי חלוק וכותנת לבעלי גופיות חולצות מכנסיים פגמה טלית מגבת ידיים
צד שני בגדים של הילדים בשורות כלפי מעלה בצורה צפופה- 2 סטים שבת 2 פגמות עבה ודק גופיות טיטולים לתינוק 6 סטים של בגדים(גופיה מכנס ובגד עליון מתוכם 2 שבת 2 עבה ו2 דק) מעל הכל שמה שקית עם נעלי בית לי קרוקסים ונעלי שבת לילדים תיק איפור ותיק עם חפצים אישיים... ברשת הלבשה תחתונה גרביים וכו
בתא החיצוני מנורת לילה
סוודרים אם צריך נכנס לי גם
חליפה בעלי לובש עליו
לפעמים אם אין מקום כשממש חורף והבגדים עבים לוקחת אלי מראש סוודר שבתי - כנל הילדים ונועלים מראש נעלי שבת. לפעמים מוותרת על המגבת
אני עובדת ממש באותו האופן,
אולי אני צריכה ללמו דלקחת פחות דברים באמת
אבל מה?
 
בתור זוג צעיר נסעתי עם תיק גב שהיה חצי ריק.
היו בו טלית, פיג'מות דקות, החלפה של בגדים תחתונים, תמיסה לעדשות וזהו פחות או יותר.

מגיעים כמובן לבושים לשבת ויוצאים ברגע האחרון לנסיעה בתוך העיר.

ברור שלא לכל אחד זה מתאים אבל שיהיו לכם פרופורציות לשאלה מה אפשר להוריד.

עם תינוקת אחת התיק עוד הספיק. אח"כ הוספתי עוד תיק גב וככה אנחנו יוצאים היום, עם שתי תיקי גב (לא עמוסים מדי).
 
אני עובדת ממש באותו האופן,
אולי אני צריכה ללמו דלקחת פחות דברים באמת
אבל מה?
תבדקי את עצמך אחרי שבת מה את לא היית צריכה ובמה פחות השתמשת
ככה עשיתי וראיתי שבאמת בחצי מהדברים לא השתמשתי או השתמשתי קצת שלא שווה את הסחיבה
 
אני לוקחת בקיץ מזוודה אחת גדולה למשפחה של 10+ נפשות וקולב תליה לחולצות שלא יתקמט
בחורף מוסיפה תיק אחד כי תופש יותר מקום

כמובן כשזה נסיעה להורים
מגבות /מנורת לילה/טיטולים יש שם
גם קצת החלפות יש שם

תכשיטים עלי, איפור כבר התאפרנו אז לא לוקחת בכלל
נעלי בית רק לנו לא לילדים(מקסימום גרבים עבות בחורף)

כשנוסעים לשמחה/חופשה או סתם מקום אחר זה את כל הבית:)
 
אולי,
צד אחד של המזוודה נתפס על ידי 2 חליפות + טלית + ג'קט
צד שני על ידי 2 זוגות נעלי בית + שקית עם מגבת ופיג'מות + שקית עם הלבשה אישית + שקית עם תכשירי הגיינה
+ שקית עם תיק איפור, מנורת לילה, קופסת תכשיטים + שקית עם פריטים משלימים (חגורות וכו' וחולצה רזרבית)

זהו!
מה אני יכולה להוריד כבר?
2 חליפות לא הבנתי למה צריך - בעלי לובש את החליפה עליו וזהו
מגבת - אין איפה שאתם מתארחים?!
איפור - אני מתאפרת בדכ לפני שאני יוצאת ולא לוקחת איתי..
מנורת לילה - תקנו פעם אחת מתנה לאמא \ שויגער שיהיה לה בבית וחסל סדר הסחיבה.. (רעיון למתנה לפורים..)
בקצור - אני מאלה עם 3 ילדים עם מזודה בינונית..
 
2 חליפות לא הבנתי למה צריך - בעלי לובש את החליפה עליו וזהו
אצל חסידים יש 2 חליפות לשבת אחת "חלק" ואחת "פרחוני", כך שאחת על בעלי ואחת במזוודה. (כשנוסעים להורים אין לנו קושי לסחוב 2 חליפות, אבל כשנסענו לחופש, באמת ויתרנו על חליפה אחת)
ודרך אגב, טיפ לחסידים שחוששים לשכוח את השטריימל, לנו יש מזוודה ענקית שנכנס שם השטריימל, וזה מצוין.
 
בלת"ק חלקי
בעניין המזוודות..
אני אורזת בתוך שקיות של מכולת (בדווקא הן) סט של בגדים לכולם:
שקית של כלל הפיגמות, ואז עושה 'וואקום' עצמי מוחצת חזק וסוגרת
כנ"ל בגדים לליל שבת לכוולם בשקיתאחת.
מקל במיוחד כשנוסעים לכמה ימים, חוה"מ..סט בכל שקית.
בנוסף ישנה שקית לרזרבות ועוד שקית לבגדים אישיים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה