דרוש מידע לקנות דירה בבית שמש או בפסגת זאב

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #61
רמת שלמה זאת השכונה הכי "חור" בירושלים,
לא יותר מנווה יעקב ופסגת זאב
הוכחה לכך תראי שמוניות ,משלוחים ודרייבערים לוקחים תוספת תשלום לפסגה ולנווה יעקב מה שלרמת שלמה- לא לוקחים
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
העיר בית שמש בנסיעה לירושלים או למרכז היא זהה בזמן נסיעה לנסיעה מאלעד או פ”ת לירושלים אז מה יש בבית שמש?
חי בסרט
בית שמש לירושלים בכל זמן נתון יותר מהר מפ"ת ירושלים או אלעד ירושלים
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
לא יותר מנווה יעקב ופסגת זאב
הוכחה לכך תראי שמוניות ,משלוחים ודרייבערים לוקחים תוספת תשלום לפסגה ולנווה יעקב מה שלרמת שלמה- לא לוקחים
במוניות אין שום תוספת לפסגת זאב.
(והתח"צ בפסגת זאב מרכז מעולה ממש, אוטובוסים כמעט לכל שכונה בירושלים (גם אם לא מתוך השכונה - אז ממשה דיין) + רכבת קלה.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
שווה מאיזו בחינה?
היא במרחק זהה לירושלים מאלעד או פ”ת ובמחירים יקרים יותר ללא עבודות בעיר
בעניין העבודות
אכן כרגע יש מחסור בעבודות בעיר אבל כולם מבינים עם בנייתי מרכזי המשרדים בתוך בית שמש העניין יפתר
כמו כן הקרבה לקרית גת מוסיפה רבות
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
בטח שיש ולו בגלל המרחק
מניסיון ששילמתי.
לא יודעת מאיפה נסעת ועם איזה חברת מוניות
אבל אני גרה כאן, ככה שיצא לי לנסוע לכאן במונית כנראה יותר פעמים ממך, ומעולם לא ביקשו ממני תוספת תשלום. מונה (או תשלום שהיה מוסכם עלי כשאני יודעת מה אמור לצאת הסכום בערך) וזהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
בית שמש עם ציבורים הזויים שנכנסים גם לשכונות הנורמטיביות..
הסבר פרט נמק
והסבר גם למה רוסים אתיופים וכולי מפסגת זאב לא נכנסים תחת הכותרת הזאת...........
ובפסגת זאב הבניינים לא כל כך ישנים זו שכונה עם בניה ממוצעת של 25 שנה.
הממוצע בבית שמש הוא כ5 שנם באיזורים החדשים ואולי פחות
כמו כן דירה ממוצעת בפסגה הוא 70 מטר ל3 חדרים ואילו בבית שמש הוא 90
וזה עוד לפני מרפסות סוכה וכו
ולא עסקתי בכלל ברמה הרוחנית שעם כל הכבוד אין מקום תורה כמו מיר בבית שמש ואין כמות אדירה של ת”ח כמו בירושלים. אגב, זה קיים רק בירושלים ולא בשום מקום אחר לא ב”ב ובטח לא ק”ס
אכן אין מיר בבית שמש אבל אם כל אברכי בית שמש לא היו לומדים במיר היה חסר במיר ירושלים
ולפי התגובות שאני רואנה ההסעה למיר מבית שמש אינה אורכה יותר משכונות מסויימות בירושלים
(גילוי נאות אני לומד בכולל בירולים בלי הסעה ונוסע 45 דק ובכל זאת לא מרגיש שוני כל כך ממתי שנסעתי בירושלים אותו זמן עם פקקים)
קיצע’ר בית שמש לגור בכפר ענק (בלי איכות חיים של כפר) ולדמיין שהוא מרכז העולם
איכות החיים בבית שמש היא מצויינת
גינות בכל מקום
חנויות מכל הרשתות המובילות במגזר החרדי וזה עם חניונים ולא עם כל פקקי גאולה
יש אויר מצויין
(אכן מזג האויר הוא קבוע 2 מעלות מעל לירושלים אבל מתמודדים עם זה)
איכות חיים ברור שזה בית שמש
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
רמה מאיזה בחינה??
יש בפסגת זאב קהילה ברמה מאד לדעתי, יוצאי חברון - פונוביז׳ וכל הישיבות הטובות.
מבחינת ניתוק - הילדים הגדולים לומדים בנווה יעקב - מרחק של בערך רבע שעה נסיעה.
לקטנים יותר יש פה כבר מוסדות (חוץ מבית ספר, בתקווה שמהר יהיה)
מכירה כמה שגרות שם ומתחרטות על הרגע בו כף רגלם דרכה שם שכונה חילונית לחלוטין יקרה מאוד ללא שירותי דת בסיסיים ושכנים חילוניים מאוד לכו על בית שמש בלי התלבטות אפילו
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
מכירה כמה שגרות שם ומתחרטות על הרגע בו כף רגלם דרכה שם שכונה חילונית לחלוטין יקרה מאוד ללא שירותי דת בסיסיים ושכנים חילוניים מאוד לכו על בית שמש בלי התלבטות אפילו
מה זה שירותי דת בסיסיים?
בתי כנסת יש (2 ליטאיים, מלבד ע"מ שיש כמה)
מקווה יש
מה עוד נקרא שירותי דת בסיסיים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
מה זה שירותי דת בסיסיים?
בתי כנסת יש (2 ליטאיים, מלבד ע"מ שיש כמה)
מקווה יש
מה עוד נקרא שירותי דת בסיסיים?
פוליטיקה :LOL:
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
נסעתי מרמה ד בבית שמש לרמות ללא פקקים 35 דק' בדיוק כמו אלעד ירושלים ללא פקקים כל עוד לא יפתח ציר ישיר ומהיר יותר בית שמש לא קרובה במיוחד לירושלים (כמובן בכבישים לא בקו אוירי ששם בית שמש קרובה ביותר לירושלים.
לכו על פסגת זאב גיסי שם ומאד נהנה
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
בואי אני יגיד לך מה הסיבה
היא ידועה
הם רוצות לגור ב"ירושלים" ואין להם מספיק תקציב אז הלכו לפסגה
מתות לעוף משם, מתות!!! בעצמם אמרו לי כמה פעמים [לבית שמש או ביתר וכו]
מחכות למשיח ורוצות להיות כמה שיותר קרוב, אמיתי!
ואחת מהם נקרעת מתשלומי שכירות מטורפים רק בשביל לגור ליד אמא שלה [סיפור בפני עצמו]

מי שלא מזיז לו הערבים שגרים שם יש מצב שזו אופציה מצוינת עבורו ושיהיה לכולם בהצלחה!

אני הייתי קונה בפסגת זאב,
ירושלים זה ירושלים אינמה לעשות..
זה הקטע של הליטאים
שיהיה כתוב בספח של ת.ז. י-ר-ו-ש-ל-י-ם
אפילו שהקשר בין זה לירושלים זה מקרי לחלוטין
ואם כבר בית שמש היא בהרבה יותר ירושלים מכל הבחינות (ועל הדרך גם קרובה לגוש דן...)
במקרה שינתקו את פס"ז מירושלים כולם יעברו משם...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה