דרוש מידע שכנים תלו דגל חמאס, זה חוקי?? מה עושים??

  • הוסף לסימניות
  • #21
אנחנו גרים בשכונה מעורבת.
בניין לידי יש ערבי, היום אני עוברת ליד הבניין שלו ורואה שהוא תלה דגל של החמאס.
זה חוקי??
יש מה לפנות למשטרה על דבר כזה??
היא תתייחס לזה??
איזה פחד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אם זה חוקי אז גם לתלוש את הדגל זה חוקי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
ודאי שאת יכולה לפנות למשטרה.
כמובן שלא להגיד לשכן שאת פנית למשטרה...
זה עוד יותר מסוכן.
זה יעזור רק להוריד את הדגל - לא לבן אדם בעצמו...

אגב, מעניין מה בסוף קרה?
האם אמרת למשטרה? והאם הם באמת הורידו?
מקווה שתשני טוב בלילה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
לא מלחיץ לגור ליד ערבי ועוד בניין לידם?
והם מניפים דגל פלסטיני
אני אישית הייתי בורחת כל עוד נפשי בקרבי
עדיף לשלם עוד קצת הרבה כסף ולשמור על החיים
דרך אגב,
אין פה עניין של ונשמרתם?
במיוחד בתקופה של מלחמה והתאסלמות בכל אזור בארץ
לא יודעת מה השיקולים של מי שגר שם
אבל אולי כדאי לחשב מסלול מחדש
קצת הגזמה!
אנחנו חיים במדינת ישראל, זאת לא מדינה שיש בה רק יהודים ואנחנו נתקלים בערבים בכל מקום לצערנו, יש מלא אנשים שגרים בערים מעורבות וזה שהשכן החליט לתלות דגל כדי לעצבן או לא משנה מה לא אמור להבריח אותה מהבית.
לא אומרת שזה נעים בכלל, אבל לא חושבת ברמה של ונשמרתם.
גם בירושלים בכל מקום שתלכו יש ערבים, אז איפה תחיו? רק בבית? בלי לצאת לרחוב?
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
בניין לידי יש ערבי, היום אני עוברת ליד הבניין שלו ורואה שהוא תלה דגל של החמאס.
בלת"ק אני מניח שזה לא דגל חמאס, אלא דגל פלסטין (משותף לכל הפלגים, גם לפתח).
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אם הכוונה לדגל בצבעי ירוק אדום שחור לבן, זה לא דגל חמאס אלא דגל פלסטין, שההתיחסות לזה מקלה יותר כדלקמן, אם לא מדובר בזה אלא בדגל חמאס (ירוק עם כיתוב בערבית), תזמינו משטרה מיד, הם יורידו ואולי גם יפתחו חקירה נגדו.

אם מדובר (וכנראה בזה מדובר) בדגל פלסטין,

א. ציטוט מויקיפדיה:
לאחר החתימה על הסכמי אוסלו בשנת 1993, האיסור לא נאכף באופן גורף,[7] ובמקרה אחד הבהיר בית המשפט שהנפת הדגל אינה מהווה עבירה.[8] על פי הנחיות מותר למשטרה להסיר דגלי פלסטין "באותם מקרים בהם מתעורר חשד ממשי לפיו הנפת הדגל מהווה עבירה של הזדהות עם ארגון טרור או גילוי אהדה אליו, או במקרים בהם ישנו חשש ברמת הסתברות גבוהה שהנפת הדגל תוביל להפרה חמורה של שלום הציבור"[9][10][11].

ב. מניסיון:
תתקשרו למשטרה, הם אמורים לבוא להוריד, אין מה לפחד כי אין לו שום דרך לדעת מי התלונן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אנחנו גרים בשכונה מעורבת.
בניין לידי יש ערבי, היום אני עוברת ליד הבניין שלו ורואה שהוא תלה דגל של החמאס.
זה חוקי??
יש מה לפנות למשטרה על דבר כזה??
היא תתייחס לזה??
איזה פחד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וודאי לפנות למשטרה והם אמורים לטפל בזה מיד.
אם זה דגל חמאס כלומר ירוק עם כיתוב בערבית - זה יכול להגיע למעצר על סעיף הנפת דגל וסמל אויב.
וגם אם זה ”רק” דגל פלסטין - המשטרה אמורה להוריד את זה אם לא על סעיף דגל אויב, אז לפחות על סעיף הפחדה והפרעה לציבור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
קצת הגזמה!
אנחנו חיים במדינת ישראל, זאת לא מדינה שיש בה רק יהודים ואנחנו נתקלים בערבים בכל מקום לצערנו, יש מלא אנשים שגרים בערים מעורבות וזה שהשכן החליט לתלות דגל כדי לעצבן או לא משנה מה לא אמור להבריח אותה מהבית.
לא אומרת שזה נעים בכלל, אבל לא חושבת ברמה של ונשמרתם.
גם בירושלים בכל מקום שתלכו יש ערבים, אז איפה תחיו? רק בבית? בלי לצאת לרחוב?
לא יודעת למה כולם התכוונו פה
אני בסך הכל אמרתי שאני אישית מאד מאד פחדנית
וכן בגלל זה עזבתי את ירושלים
למה להתרגז????
לא באתי בטענות לאף אחד
אמרתי מה אני הייתי עושה בתמימות ולא כדי להטיף למשהו מוסר
והתגובה שלי היתה לגבי ערבי שגר בבניין לידי לא מעניין אותי מניף או לא מניף
אותי זה מלחיץ
אם מדובר בשמאלני זה כבר סיפור אחר לגמרי
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
לא יודעת למה כולם התכוונו פה
אני בסך הכל אמרתי שאני אישית מאד מאד פחדנית
וכן בגלל זה עזבתי את ירושלים
למה להתרגז????
לא באתי בטענות לאף אחד
אמרתי מה אני הייתי עושה בתמימות ולא כדי להטיף למשהו מוסר
והתגובה שלי היתה לגבי ערבי שגר בבניין לידי לא מעניין אותי מניף או לא מניף
אותי זה מלחיץ
אם מדובר בשמאלני זה כבר סיפור אחר לגמרי
לא כעסו, נראה לי פשוט בלי שהתכוונת יצא ששפטת את אלו שגרים במקומות כאלו, שזה בעיה שלהם ולא משנה מה ובאיזה מחיר שיעברו למקום אחר. ולא תמיד זה כזה פשוט או אפשרי, לפעמים זה לא אפשרי ואין שום אופציה, ואז זאת זרית מלח על פצעים...
ככה זה התפרשן, לא כעסו עליך אישית :) את צודקת בעצם החשש כמובן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
להיפך, הם נגד המלחמה ועזה והחמאס.
אם הם באמת נגד חמאס,
יתכן שזה לא דגל חמאס, אלא סתם דגל ירוק (צבע "קדוש" לאיסלאם) עם "פסוקי" קוראן בכתיב ערבי מעוטר, לכבוד הראמדן ועיד אל פיטר.
אבל אם זה אכן דגל חמאס, זה לא חוקי ומהשטרה יכולה לטפל בהם, וכדאי להתלונן כדי שזה יגמר כאן ולא במשהו גדול יותר...
בלת"ק אני מניח שזה לא דגל חמאס, אלא דגל פלסטין (משותף לכל הפלגים, גם לפתח).
שלא טוב יותר מהחמאס.
אממה, הוא לא מוגדר כדגל אוייב...אבל המשטרה לפעמים מורידה גם אותו
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
יכול להיות שזה דגל סעודיה (ערב הסעודית)
מאוד דומה לדגל החמאס - והמשטרה לא יכולה להוריד - זה חוקי לתלות כזה דגל.....

סעודיה:
1712259706633.png



וזה חמאס:
1712259731310.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
סליחה מכולם !!!!!!!!!!!
הלכתי עם בעלי לטקס צילום הדגל...
ובעלי מתחיל לצחוק...
קודם כל זה דגל פלסטין ולא חמאס...
וגם שזה לא ממש דגל פלסטין אלא עם שינויים קטנטנים ולכן זה כנראה לא נחשב...
ממש מתנצלת בשביל כל מי שמדי נלחץ בשבילי...
אותי זה בכל אופן מלחיץ...
סורי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
  • הוסף לסימניות
  • #39
סליחה מכולם !!!!!!!!!!!
הלכתי עם בעלי לטקס צילום הדגל...
ובעלי מתחיל לצחוק...
קודם כל זה דגל פלסטין ולא חמאס...
וגם שזה לא ממש דגל פלסטין אלא עם שינויים קטנטנים ולכן זה כנראה לא נחשב...
ממש מתנצלת בשביל כל מי שמדי נלחץ בשבילי...
אותי זה בכל אופן מלחיץ...
סורי.
את עדיין יכולה להזמין משטרה, והם יחליטו מה נחשב שינויים.
אם זה מפריע לך, אין מה להפסיד....
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
לא מלחיץ לגור ליד ערבי ועוד בניין לידם?
והם מניפים דגל פלסטיני
אני אישית הייתי בורחת כל עוד נפשי בקרבי
עדיף לשלם עוד קצת הרבה כסף ולשמור על החיים
דרך אגב,
אין פה עניין של ונשמרתם?
במיוחד בתקופה של מלחמה והתאסלמות בכל אזור בארץ
לא יודעת מה השיקולים של מי שגר שם
אבל אולי כדאי לחשב מסלול מחדש
קבלו את התנצלותי אם הבנתם אותי לא נכון
חלילה לי לגרום לכם לפיק ברכיים
סתם אמרתי את החששות שלי באופן אישי רק לגבי
ואת השאלה של זה ששאלתי על "ונשמרתם" באמת שאלתי בשיא התמימות סתם לדעת מה אומרים במצב כזה מה
באמת צריך לעשות - לא באתי לעקוץ משהו אם ככה זה היה נשמע
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה