מייבש כביסה שלוש שעות לייבוש מכונה?! מייבש של Zanussi (זנוסי)

  • הוסף לסימניות
  • #1
למישהו יש מייבש כביסה של חברת Zanussi (זנוסי) דגם ZDPB274B (7 ק״ג)?
בינתיים נראה שלוקח לו בערך שלוש שעות לייבש מכונה!
האם יש משהו שצריך לדעת בענין תוכניות ההפעלה כדי שזה לא ייקח כזה הרבה זמן?
משהו פה לא נראה הגיוני בכלל!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
למישהו יש מייבש כביסה של חברת Zanussi (זנוסי) דגם ZDPB274B (7 ק״ג)?
בינתיים נראה שלוקח לו בערך שלוש שעות לייבש מכונה!
האם יש משהו שצריך לדעת בענין תוכניות ההפעלה כדי שזה לא ייקח כזה הרבה זמן?
משהו פה לא נראה הגיוני בכלל!

תפתחי מתחת למכונה-יש סוג של דלת, ובפנים יש מעבה שקולט את הסיבים....
תוציאי אותו, תעשי לו אמבטיה, עד שיתנקה לגמרי,
תחזירי למכונה,תנקי מסביב מה שאפשר ויעבוד כמו חדש:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
זה לוקח את כמות הזמן הזו מההתחלה, בהיותה מכונה חדשה לגמרי בלי הסיבים הנ״ל. וכמו״כ כאשר הכביסה סחוטה היטב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
זה לוקח את כמות הזמן הזו מההתחלה, בהיותה מכונה חדשה לגמרי בלי הסיבים הנ״ל. וכמו״כ כאשר הכביסה סחוטה היטב.
הרשת נקיה?
היה לי מייבש של זנוסי דגם אחר
לא לקח 3 שעות
יותר בכיוון של שעה- שעה וחצי
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לאחרונה למדתי פה בפרוג טיפ לשים ביחד עם הבגדים הרטובים מגבת יבשה.
זה אכן מקצר במידה מסוימת את משך זמן הייבוש.
וזה לא מעביר סיבים מהמגבת לבגדים? (פעם עשיתי את זה, והתוצאות לא היו מרנינות כלל…)
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
יש צינור? אם אין צינור, הזמן עלול להיות מוכפל.
אגב,
אצלי לוקח 7 שעות
(מדובר במכונת כביסה משולבת עם מייבש, כשהמכונה יכולה לקחת 4 שעות והייבוש 4-7 שעות)
צריך להתרגל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
גם לי יש זנוסי וזה אכן כך

אני חושב שבגלל שאין צינור זה קורה,

מה שאני עושה (בפרט עם אין הרבה בגדים) אני פותח באמצע ומנער את הבגדים מכל האדים (עוזר למעבה) וממשיך את היבוש (לפעמים גם לא צריך להמשיך ליבש) מניסיון זה עובד

אגב, לפעמים בפרט כשאין הרבה כביסה המכונה עוצרת אוטומטית עוד לפני שהכול התייבש ולכן כדאי לשים על טיימר (וכמובן לא יותר מידיי זמן שלא ישרף)

בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אצלי היתה תקלה כלשהי במייבש והוא התחיל לצפצף כמה דקות אחרי תחילת הפעילות
וגיליתי קסם-
להוציא את המעבה לגמרי
ולתת למייבש לעבוד בלעדיו
מקצר את זמן היבוש לחצי.
מאז ככה מייבשת את כל הכביסה במהירות וביעילות

המייבש שלי מסוג אחר אבל כנראה נכון לכל החברות

נ.ב. למי שמפריע קצת לחות באויר שלא תעשה את זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אצלי היתה תקלה כלשהי במייבש והוא התחיל לצפצף כמה דקות אחרי תחילת הפעילות
וגיליתי קסם-
להוציא את המעבה לגמרי
ולתת למייבש לעבוד בלעדיו
מקצר את זמן היבוש לחצי.
מאז ככה מייבשת את כל הכביסה במהירות וביעילות

המייבש שלי מסוג אחר אבל כנראה נכון לכל החברות

נ.ב. למי שמפריע קצת לחות באויר שלא תעשה את זה
בשביל זה לא צריך לשלם הרבה על מיבש ללא צינור, התוצאה היא בדיוק כמו עם צינור
(תפקידו של המעבה הוא להפוך את האדים למים ואז יהיה אפשר להוציא אותם, מטבע הדברים זה מאריך יותר את זמן הפעולה, באם תוציאו את המעבה המייבש יחזור להיות כמו עם צינור)
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
בשביל זה לא צריך לשלם הרבה על מיבש ללא צינור, התוצאה היא בדיוק כמו עם צינור
היום רוב המייבשים הם בלי צינור. זה לא יותר יקר.
והאופן הזה שיש מעבה והוא בחוץ הרבה יותר מהיר וחסכוני ממייבש עם צינור שמתפתל ועד שהלחות יוצאת מהכביסה זה דורש המון אנרגיה
כאן הכל נפלט החוצה במהירות
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אפשר הסבר איך מוציאים את ה"מעבה"?
יש לי מייבש של זנוסי עם צינור, ולדעתי גם המעבה עובד סתם
יש שם אפשרות להוציא את הצינור, אבל אני לא רוצה שזה יעשה לחות בחדר
אגב, זה לא רק לחות זה גם סיבים שיוצאים מהמייבש ומאבקים את החדר
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
למישהו יש מייבש כביסה של חברת Zanussi (זנוסי) דגם ZDPB274B (7 ק״ג)?
בינתיים נראה שלוקח לו בערך שלוש שעות לייבש מכונה!
האם יש משהו שצריך לדעת בענין תוכניות ההפעלה כדי שזה לא ייקח כזה הרבה זמן?
משהו פה לא נראה הגיוני בכלל!
יש לך חיישנים?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה