דרוש מידע *מקומות לאחסון בבית שלא חשבנו עליהם- יש לכם?*

זה הקישור ממנו קניתי
הקישור השני הוא שלח לי לשלם שם עוד 4 דולר
לא מוצאת את ההיתכתבות איתו יש מצב שהוא מחק?

נראה שלאותו מוכר יש כמה חנויות, איך את מנסה לחפש?
תיכנסי לקישור השני, משם להודעה למוכר
 
זה מגיע עם מתלה?
אם כן, הוא וואקום?
אני מחפשת משהו בלי קידוח..
אפשר לקנות מאלי מתלי דבק, אם תרצי אחפש לך


זה כולל דבק:
 
הי,
אין לי כזה ארון
יש לי כוורות של איקאה והזמנתי קפסאות באלי
כי רציתי עמידות ויפות יותר
אבל גם זה נראה מאוד נח
מה שכיף בזה שהמגירה היא הקופסא
הילדים מוציאים שופכים הכל על הרצפה
כשגומרים לשחק אוספים וישר לארון
וכן זה עושה ממש מראה מסודר ולא ערימות של קופסאות
ולגבי בובות - אני שמה את את כל סוגי המשחקים שם חוץ ממשחקי קופסא...
אשמח לקישורים לקופסאות מאלי
 
תוך כדי ראיתי את זה:
1713525822596.png


[זה בעצם 4 מתלי דבק]
מה אומרים? זה יחזיק לי קרש חיתוך מזכוכית? נמאס לי שהוא על השיש!!
 
לסכום חד"פ פיתרון שראיתי אצל חברים וזה מוווווצלח
מגירונים קטנים כל מגירה משהו אחר סכינים מזלגות וכו
מצרף קישור לדוגמא (בארץ יותר זול)
 
H01b1772ff5f04db1a5a057afb00254d1C.jpg



צפה בקובץ המצורף 1632554


במבוק

צפה בקובץ המצורף 1632556


יש גם הדבקה...

צפה בקובץ המצורף 1632555

רומי
תודה על העזרה באמתלא יפ
במחשבה שלישית, למה לא בעצם לפתוח מחלוקת על הקישור ה"מיוחד"?
עברה שנה+
 
אשמח לרעיון איך להפוך מגירה אחת עמוקה
לשתי קומות של מגירות
תודה רבה!
 
אשמח לרעיון איך להפוך מגירה אחת עמוקה
לשתי קומות של מגירות
תודה רבה!
מה שאני חולמת כבר זמן רב.
העיקרון הוא שמכניסים מסילות באמצע המגירה התחתונה ומקצרים את הדופן האחורית. מעל המסילות בונים את המגירה והיא נפתחת אחורה כשהמגירה קדימה. כלומר כשפותחים את המגירה רואים את העליון ובשביל התחתון מעבירים אחורה. חשבתי מזמן להתעסק עם זה אבל אני רוצה מסילות איכותיות של בלום אז זה נתקע בשלב זה...
 
העיקרון הוא שמכניסים מסילות באמצע המגירה התחתונה ומקצרים את הדופן האחורית. מעל המסילות בונים את המגירה והיא נפתחת אחורה כשהמגירה קדימה. כלומר כשפותחים את המגירה רואים את העליון ובשביל התחתון מעבירים אחורה. חשבתי מזמן להתעסק עם זה אבל אני רוצה מסילות איכותיות של בלום אז זה נתקע בשלב זה...
בהגיון הקיצוץ האחורי הכרחי כדי שזה יעבוד
השאלה אם יש פתרון קיים קצת יותר פשוט מלהתחיל להתקין מסילות..
 
בהגיון הקיצוץ האחורי הכרחי כדי שזה יעבוד
השאלה אם יש פתרון קיים קצת יותר פשוט מלהתחיל להתקין מסילות..
כמו שהביאו פה בקישור הגבהה פשוטה עושה עבודה של ניצול שטח בגובה
 
מה שאני חולמת כבר זמן רב.
העיקרון הוא שמכניסים מסילות באמצע המגירה התחתונה ומקצרים את הדופן האחורית. מעל המסילות בונים את המגירה והיא נפתחת אחורה כשהמגירה קדימה. כלומר כשפותחים את המגירה רואים את העליון ובשביל התחתון מעבירים אחורה. חשבתי מזמן להתעסק עם זה אבל אני רוצה מסילות איכותיות של בלום אז זה נתקע בשלב זה...
נשמע מסובך... אני אפילו באליאקספרס לא מצאתי חוצצים גבוהים [למגירת מטבח שאין לי מושג למה ממשיכים לייצר אותה כ"כ גבוהה עם דפנות נמוכות...]

אני חושבת לקנות פשוט קופסאות גבוהות או סלסילות.

בגלל שזה יקר יש מצב שאלך על פלסטיק ח"פ.

עריכה: דוגמה למוצר שנועד לשימוש אחר, ועולה יותר זול:
אני חושבת שזה גודל שיכול להשליט סדר במגירה גבוהה
הוספתי לסל, נחשוב על זה ;)
1713688698322.png
 
נערך לאחרונה ב:
זה הרבה יותר יקר מהקופסאות של איקאה!
התשלום הוא בין השאר על המשלוח, זה מוצר גדול ממדים...
גם רואים את האיכות.

מי שרוצה דווקא זול יש הרבה פשוטים:

 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה