- הוסף לסימניות
- #121
השאלה אם המטרה היא להשביע, או לתת בסיס תזונתי איכותי. ילדים צריכים חלבונים ושומנים טובים כדי לגדול ולמצות פוטנציאל. פחמימות ריקות כמו לחם, פסטה ותפוחי אדמה הן, ובכן, ריקות. אם אי אפשר לתת קלוריות מדברים אחרים אז בלית ברירה מנפחים בלחם ולא חושבים על העתיד, העיקר שהילד יהיה שבע הרגע. אבל אם יש ברירה, הפחמימות האלה אמורות להיות חלק קטן מהתזונה, לא העיקר שלה.אצל בעלי (משפחה ברוכה בע''ה) חינכו שקודם מתמלאים מלחם ורק אח''כ הארוחה המבושלת.
עד היום האוכל המבושל זה 'מנה אחרונה' אצלו.
בהתחלה זה היה נראה לי מוזר אבל לפעמים גם אני מוסיפה לחם לארוחה ואז שבעים ליותר זמן.
מבחינתי אם ילד אוכל עוף ומרק ירקות, שלא יגע באורז או פסטה. ארוחת ערב של חביתה, גבינה וירקות היא מושלמת ולא צריך בה לחם. יש מספיק פחמימות גם במזונות הלא פחמימתיים.
הנושאים החמים


Reactions: ilan p ו-בעיקר להודות2 //