- הוסף לסימניות
- #21
"דמי שימוש" – יובהר כי ההטבה בכלל המסלולים אינה כוללת הנחה בדמי השימוש אלא בצריכה בלבד. ידוע כי דמי השימוש הכוללים עומדים על סך של 35 ₪ בחודש כולל מע"מ. (29.90 ₪ לפני מע"מ)
אני יודע לפחות על עוד חברה שלוקחים את 29.9 והיא חברת סלקום אנרג'י(אגב מבדיקה שעשיתי פזגז הם היחידים מכל החברות שגובים את זה )
אוקיי, ועדיין... אם כרגע משלמים עוד כמה שקלים יותר מבזק ורק אומרים שזה אמור להתבטל עוד כמה שבועות (אף אחד לא יתחחיב לי, נכון?) אז למה להצטרף לפזגז ולא לבזק?כנראה לא הבנת טוב את הנציגה
אני נמצא בפזגז כבר חצי שמה ואני משלם 29.9
וכמו שאמרתי בחחח"י זה 25 בערך ובפזגז זה 29.9 כמה שקלים יותר
בזק רק עכשיו נכנסו לשוק, עדיין לא ראינו יציבות ולא חייב להיות שהם יתמידו בהנחה יש חברות כמו פפיא שהתחילו בהנחה ובהמשך הורידו את זה בחודשים מסויימיםאוקיי, ועדיין... אם כרגע משלמים עוד כמה שקלים יותר מבזק ורק אומרים שזה אמור להתבטל עוד כמה שבועות (אף אחד לא יתחחיב לי, נכון?) אז למה להצטרף לפזגז ולא לבזק?
מניידם את החשבון בהליך קצר ומהיר ויבואו לקרוא את המונים שלךאיך אפשר לקבל הנחה בפזגז בלי מונה חכם?
מעברר למה שכבר כתבתי לעיל שזה כבר לא רלוונטיהנחה של 7% על חשמל בפזגז? לא בדיוק
פזגז נותנת את ההנחה הקבועה הכי גבוהה על חשבון החשמל - 7%, אבל במקביל היא גובה כמה שקלים יותר על רכיב התשלום הקבוע בחשבון החשמל שמגיע ל-29.9 שקל, בעוד שרוב הצרכנים משלמים פחות מכך לחברת החשמל. בכך ההנחה של פזגז על כלל החשבון מצטמקת - בעיקר לצרכני חד פאזי ל-6%-0.5%. פזגז: "ההנחה היא הגבוהה והמשתלמת ביותר בשוק"
הטריק של פזגז בחשמל: חברת פזגז הצליחה להציע הנחה עמוקה יותר לצרכני החשמל - אבל במקביל, כך מתברר, היא גובה מחלקם הגדול תשלום קבוע גבוה שהופך את ההנחה לפחות משתלמת, בעיקר כשמדובר בלקוחות עם חיבור חד פאזי שמהווים כמחצית מצרכני החשמל בישראל.
פזגז היא היחידה מבין חברות החשמל החדשות שמציעה 7% הנחה קבועה על צריכת החשמל מהחשבון הראשון, בעוד שהאחרות מציעות הנחה של 5% ו-6.5% בשנה הראשונה. אך אף אחת מהחברות לא מציעה הנחה על התשלום הקבוע בחשבון החשמל שנע בין 19 שקל לחודש לכ-30 שקל לחודש, לא כולל מע"מ.
התשלום הקבוע מועבר לחברת החשמל והוא מורכב מהספק (KVA), הולכה ואספקה. הוא משתנה מחודש לחודש לפי מספר ימים בחודש והוא גבוה יותר אצל לקוחות חיבור תלת פאזי (30-25 שקל לחודש), לעומת לקוחות בחיבור חד פאזי (25-21 שקל לחודש).
מבדיקה בחשבון החשמל שפזגז שולחת ללקוחות, מתברר שהחברה המציאה "תשלום קבוע" משלה בחשבון החשמל – שהוא גבוה יותר מהתשלום הקבוע אצל לפחות חצי מהלקוחות: 29.90 שקל לחודש. עקב כך ההנחה שהיא מציעה על צריכת חשבון החשמל מצטמקת יותר מאשר אצל המתחרות שלה.
התשלום הקבוע משתנה – אבל לא בפזגז
ברגע שפזגז החליטה שהיא גובה 29.9 שקל היא בעצם מגלגלת את ההפרש לכיסה, אם הצרכן אמור היה לשלם פחות.
לפני נתוני חברת החשמל ורשות החשמל, חצי מהצרכנים הפרטיים בישראל מחוברים בחיבור חד פאזי. עבורם 29.90 שקל תשלום קבוע זה תשלום גבוה מדי. אלה שכן מחוברים בחיבור תלת פאזי – גם עבורם 29.90 שקל זה תשלום גבוה מדי ברוב המקרים שאנחנו בדקנו.
לדוגמה: בחשבון חשמל של צרכנית שגרה בדירה שמחוברת בחיבור חד פאזי לתקופה של 65 ימים, מטעם חברת החשמל, התשלום הקבוע היה 48.8 שקל (45.14 שקל על הולכה והובלה ו-3.66 שקלים הספק). כלומר כ-24 שקל לחודש. בגין צריכה הלקוחה שילמה 174.89 שקל. סך הכל: 223.69 שקל ללא מע"מ.
בפזגז התשלום הקבוע מתייקר ל-59.8 שקל לחודשיים וניתנת הנחה של 7% על הצריכה. סך הכל: 222.44 שקל, הנחה של 1.24 שקלים שמגלמת הוזלה של 0.5%. לשם השוואה באמישראגז היא הייתה משלמת 212.32 שקל – הנחה של 5%. כלומר גם אצל אמישראגז התשלום הקבוע מוריד את ההנחה, אבל בפזגז כיוון שהוא גבוה לבעלי חיבור חד פאזי הוא הופך את ההנחה לכמעט לא קיימת.
עוד דוגמה: חשבון תלת פאזי ללקוחה אחרת של חברת החשמל, לתקופה של 64 ימים הסתכם ב-836.64 שקל עלות צריכת חשמל. התשלום הקבוע הסתכם ב-58.08 שקל (47.28 שקל על הולכה והובלה ו-10.8 שקל על הספק). סך הכל 894.72 שקל ללא מע"מ. לו היא הייתה לקוחה של פז גז הייתה משלמת 59.8 שקל לחודשיים תשלום קבוע ומקבלת הנחה של 7% על הצריכה, סך הכל: 837.87 שקל. פה כבר יש ללקוחת פזגז הנחה של 56.84 שקל ובכל זאת זאת לא הנחה של 7%, אלא של 6.3%. לשם השוואה, באמישראגז ההנחה תהיה 6%.
אני ממש ממש מופתעתמעברר למה שכבר כתבתי לעיל שזה כבר לא רלוונטי
מעניין מי דאג להוציא את זעמו על פזגז חשמל ששברו את השוק ראשונים בהנחה הגבוהה ולא הזכיר את החברות השונות שגם הם גובים את העלות של 29.9
העניין שהוא שיש את זה בכמה חברות ואף אחד לא כותב את זה באתר ולכן מעניין למה נפלו עליהם,אין לי מושג מי עומד מאחורי הכתבה,
תראה בתגובה של icepop תבין שזה מסובך כי לדוג' היא הבינה שיש גביה שלא היה בחברת חשמל בעוד שגם בחברת חשמל היה גביה של תשלום קבוע שזה פשוט לא נכוןאבל היא לא כל כך מסובכת
להטעות את הציבור זה להביא כתבה שכבר אמרתי לך שזה לא רוונטי כי עומדים להוריד את העלות הנוספתמה שברור שבפזגז יש הנחה של בערך 6% ואין ענין להטעות את הציבור
בפזגז אני אומרתי בזמנו לכל לקוח שיש את העלות הזאת לפני הניוד (כמובן עכשיו אני כבר לא אומר את זה כי זה עומד לרדת, ולכן זה לא רלוונטי)זה מריח לא טוב שמציגים נתונים לא לגמרי נכונים ואמיתיים
ובלי גילוי נאות של קישורים שיווקים...
השאלה מתי התניידת האם זה קרה בשבועיים האחרונים הוא לא אמר לך כלום כי זה לא יהיה רלוונטי כאשר תנוייד בחשבון שלכם בפועלאני ממש ממש מופתעת
התניידתי לפזגז ושאלתי את הנציג כמה פעמים בטלפון האם יש שינוי כל שהוא בתשלום או שהכל אותו הדבר, והוא ענה לי בביטחון מוחלט שאין שום שינוי. ולפי מה שכתוב כאן הוא פשוט שיקר!!!
גם אם עדיין פזגז הכי משתלמת וגם אם היא עתידה להוריד את התוספת, עדיין יש כאן שינוי ממה שהיינו רגילים אליו בחברת החשמל, זאת אומרת יש כאן גביה שפזגז גובה שלא קיימת בחבר חשמל!
מה גם שהנאמר בכתבה לעיל הוא מאד פשוט לקריאה והמסקנא היא שיתכן שאין כמעט ריוח בלעבור חברה.
האמת.. שוקלת לבטל את ההתנידות, לא רק בגלל שאין כמעט ענין אלא בעיקר בגלל חוסר האימון שנוצר כאן
כמו שכבר כתבתי זה לא כל כך מורכב (באמת שאני לא מבינה איך אפשר להסתבך במספרים כך כך פשוטים).תראה בתגובה של @icepop תבין שזה מסובך כי לדוג' היא הבינה שיש גביה שלא היה בחברת חשמל בעוד שגם בחברת חשמל היה גביה של תשלום קבוע שזה פשוט לא נכון
אם ככה אז בסדר, השאלה היא מי ערב על כך, והאם ניק בפרוג מחייב את החברה?השאלה מתי התניידת האם זה קרה בשבועיים האחרונים הוא לא אמר לך כלום כי זה לא יהיה רלוונטי כאשר תנוייד בחשבון שלכם בפועל
לפי כמה ימים? בחח"י התשלום הוא לפי ימים ואצלינו לפי חודש גם כשיש 31 יום, ואגב לגבי מי שיש לו תלת פאזי יש חודשים שיוצא יוצא אפילו יותר זולעד היום שילמתי לחברת החשמל תשלום של 10.35 עבור הולכה ו14.43 עבור אספקה כולל מע"מ,
אף אחד לא ערב וכמובן ניק בפרוג לא מחייב את החברה אני אמרתי את מה מתוכנן, וממילא מסביר למה הנציג לא שיקר מבחינתוהשאלה היא מי ערב על כך, והאם ניק בפרוג מחייב את החברה?
באמת!!! מה לא מובן????אני אמרתי את מה מתוכנן, וממילא מסביר למה הנציג לא שיקר מבחינתו
אבל את מסכימה איתי שהפקיד שהוא כן יודע שהולכים להוריד את החיוב אינו אומר שקר, נכון?בנוסף הפקיד לא ציין זאת כיון שהם מתכננים לבטל את החיוב, אבל הם לא מתחייבים, אז למה לא לעדכן שלפי המצב הקיים היום חברת פזגז -בהרבה מהמקרים- איננה זולה ב7 אחוז מחברת חשמל??
מה שכן שלומר בהרבה מהקרים זה כבר גובל בשקר או הטעיההיום חברת פזגז -בהרבה מהמקרים- איננה זולה ב7 אחוז מחברת חשמל??
מה זאת אומרת? התשלום הוא רק לפז גז. אחרי שמתניידים אין עוד תשלום לחברת חשמל.וזה תשלום שנוסף על חברת חשמל!
אין תשלום לחברת חשמל החשבוניות יגיעו רק מפזגזמה זאת אומרת? התשלום הוא רק לפז גז. אחרי שמתניידים אין עוד תשלום לחברת חשמל.
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים