בקשה אחריות על עגלה

  • הוסף לסימניות
  • #1
לפני שש שנים רכשתי עגלה עם אחריות על השלדה לכל החיים הילד השתמש בה שנתיים ועכשיו בילד השני נשברה השלדה בחנות שלחו לחברה אך החברה נמכרה/ החליפה בעלות והם לא מוכנים לקחת אחריות
מה דעתכם אני אמורה לעשות לותר? להתייאש או שיש סיכוי שהם ייקחו אחריות
אציין שלא השתמשנו בעגלה לקניות וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
לפני שש שנים רכשתי עגלה עם אחריות על השלדה לכל החיים הילד השתמש בה שנתיים ועכשיו בילד השני נשברה השלדה בחנות שלחו לחברה אך החברה נמכרה/ החליפה בעלות והם לא מוכנים לקחת אחריות
מה דעתכם אני אמורה לעשות לותר? להתייאש או שיש סיכוי שהם ייקחו אחריות
אציין שלא השתמשנו בעגלה לקניות וכו'
מה עד יש לעשות? להצטער זה לא בריא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אם כתוב בהחלט מגיע לך מאוד מוזר..
ניסית לדבר עם המנהל שם שיתנו לך תשובות ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
ידוע... חברת ביבי ג'וגר?
ברגע שהתחילו לחזור אליהם עם שלדה שבורה עוד ועוד אנשים הם ביטלו את תוקף האחריות לכל החיים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
ידוע... חברת ביבי ג'וגר?
ברגע שהתחילו לחזור אליהם עם שלדה שבורה עוד ועוד אנשים הם ביטלו את תוקף האחריות לכל החיים...
הם יכולים לעשות כזה דבר?
כי קנינו את העגלה רק בגלל האחריות
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אם זה משהו שקרה להרבה אתם יכולים להתאסף ובאמת לעשות את במרוכז..
אבל זה יקח שניים ולא שווה את הכאב ראש והלב.

ממליצה מאוד על הספורט ליין, אצלי היא עברה המון כולל סחיבת קניות/ העברת דירה חח..

הרבה הליכה ברגל והיום עוד חודש היא חוגגת 4 בע"ה.
הגלגל כן משמיע רעש אבל היא לגמרי נוסעת יפה.
קשה לי להיפרד ממנה (:
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אם זה משהו שקרה להרבה אתם יכולים להתאסף ובאמת לעשות את במרוכז..
אבל זה יקח שניים ולא שווה את הכאב ראש והלב.

ממליצה מאוד על הספורט ליין, אצלי היא עברה המון כולל סחיבת קניות/ העברת דירה חח..

הרבה הליכה ברגל והיום עוד חודש היא חוגגת 4 בע"ה.
הגלגל כן משמיע רעש אבל היא לגמרי נוסעת יפה.
קשה לי להיפרד ממנה (:
יכול להיות שמספיק לשלוח להם קישור לאשכול כאן @שני 1212
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
יש כאן עוד שזה קרה להם?
מכירה כמה שקרה להם, והאופציה היחידה היתה לקנות שילדה חדשה מהחברה (בזמנו עלה 300 ש"ח)

בשביל הבריאות הנפשית שלכם, תעזבו, אין לכם יכולת להתמודד מול גופים גדולים

תבדקו באגורה וביד 2 יש כל הזמן למסירה ולמכירה במחיר מוזל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אני קניתי בייבי גוגר לפני 9 שנים, וכבר אז לא סופקה אחריות לכל החיים. (העגלה עובדת בע"ה ועדיין לגמרי בתוקף)
על עגלה שנקנתה 3 שנים קודם קבלנו אחריות, וכשנשבר ממשנו וקבלנו עגלה חדשה.
אחרי התיקון הם אמרו שעקב החלפת בעלים אין יותר אחריות לכל החיים.

(אם לפני 6 שנים הובטחה האחריות, תבדקו אם באמת האחריות הובטחה ע"י החברה או שזה כבר לא היה בתוקף)
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
מכירה את הנושא מקרוב. אין לכם עם מי להלחם. בייבי ג'וגר בישראל לא פעילה יותר. היבואן החדש הוא דוורון שמביא עוד עגלות ממותגים אחרים. אין לו אחריות לכל החיים ואפשר לקנות שלד או לחפש באגורה .(מה שעשייתי לאחרונה פורסמו שם 2-3 כאלו)
אני ממליצה להמשך עם העגלה זאת הכי טובה שהיתה לי והיו לי הכל!!
בכל מקרה מאחריות לכל החיים .(מחברת היי סטנדרט- היבואן הקודם..) אין לך איך לממש... את יכולה לבדוק חוקית אם יש לך מה לתבוע אותם אבל אני מאמינה שהם מכוסים חוקית
כמו שקונים חברה לא לוקחים את החובות....
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
מכירה כמה שקרה להם, והאופציה היחידה היתה לקנות שילדה חדשה מהחברה (בזמנו עלה 300 ש"ח)

בשביל הבריאות הנפשית שלכם, תעזבו, אין לכם יכולת להתמודד מול גופים גדולים

תבדקו באגורה וביד 2 יש כל הזמן למסירה ולמכירה במחיר מוזל.
מענין לא הציעו לי אשאל אותם
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה