דרוש מידע יבלות ויראליות שב''ה נופלות אך השאירו צלקות

  • הוסף לסימניות
  • #1
לבני בן ה-4 יש יבלות רבות בסנטר
מה לא ניסיתי
בסוף הפיתרון היה לכתוש שום לשים מעט על פלסטר להצמיד ליבלת עם דבק נוסף שלא יפול
בבוקר היבלת מתחילה למות עד שהיא משחירה ונופלת

העניו הוא שכעת יש יבלות קטנטנות חדשות, כבר התייאשתי זה לא נגמר....
ויש צלקות ורודות
אני מורחת לו משחת אסתר
ובלילה שופכת לו שמן נבט חיטה
אשמח לשמוע מניסיון מה מעלים צלקות ורודות טריות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
מקפיצה..
הגעתם לאילו שהם מסקנות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מקפיצה..
הגעתם לאילו שהם מסקנות?
כן!!!!!!!!!!!!!!!

הצלקות נעלמו כלא היו,
כעת יש לו 3 יבלות, אחת הרגתי
2 יצאו בשפתיים אז אני אובדת עיצות איך להגיע אליהם.. (כנ''ל לגבי יבלות בעיניים אין לי ניסיון הייתי חוששת להתקרב..)
אבל השום פשוט פלאים!!!! והמשכתי לשים משחת אסתר, מידי פעם שמן נבט חיטה- אין צלקות.
מה שכן שהיבלת בשלבי גסיסה היא ממש מוגלתית אני שמה מעל משחת עיניים אינטיביוטית זה משפיע מיד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
זה לא כואב להם לבן שלי בכל הפרצוף יש יבלות ואמרו לי שאין מה לעשות כבר שנה שלמה אני עובדת עצות
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
כן!!!!!!!!!!!!!!!

הצלקות נעלמו כלא היו,
כעת יש לו 3 יבלות, אחת הרגתי
2 יצאו בשפתיים אז אני אובדת עיצות איך להגיע אליהם.. (כנ''ל לגבי יבלות בעיניים אין לי ניסיון הייתי חוששת להתקרב..)
אבל השום פשוט פלאים!!!! והמשכתי לשים משחת אסתר, מידי פעם שמן נבט חיטה- אין צלקות.
מה שכן שהיבלת בשלבי גסיסה היא ממש מוגלתית אני שמה מעל משחת עיניים אינטיביוטית זה משפיע מיד!
לא הבנתי כלום :(
מה פשוט פלאים? שום? מה עושים איתו?
מה זה משחת אסתר?
על יבלת מוגלתית לשים סינטומיצין?
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לשים קליפה של בננה,
הצד הפנימי של הקליפה לכיוון היבלת
הבן שלי שם- 3 לילות ועבר לגמרי
בהתחלה נשאר מכתש (היתה יבלת גדולה מאוד)
לאט לאט עבר לגמרי
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לא הבנתי כלום :(
מה פשוט פלאים? שום? מה עושים איתו?
מה זה משחת אסתר?
על יבלת מוגלתית לשים סינטומיצין?
תודה!
בסוף הפיתרון היה לכתוש שום לשים מעט על פלסטר להצמיד ליבלת עם דבק נוסף שלא יפול
בבוקר היבלת מתחילה למות עד שהיא משחירה ונופלת
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
ננסה הבעיה שבן שזה לא מסוכן כי יש לו בכל אזור עין כולל עפפים ממש קוב לעניים אז עושים זאת
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
זה לא כואב להם לבן שלי בכל הפרצוף יש יבלות ואמרו לי שאין מה לעשות כבר שנה שלמה אני עובדת עצות
לא כואב לו אם אני לא נוגעת, פשוט מתחיל תהליך של שבועיים אולי 3 שבו היבלת מתנפחת וניהיית אדומה ומוגלתית
ואחר כך שחורה, עד שנופלת.
לפעמים באמבטיה הייתי עם המים מנסה לגעת בה לזרז שתיפול, הוא התנגד, וכנראה זה כאב לו.
בגדול 0 תלונות!
תנסו את השום!
לכתוש לשים מעט ממש 2 גרגירים על הפלסטר לדאוג שיהיה צמוד ליבלת ללילה שלם- זה עובד!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לא כואב לו אם אני לא נוגעת, פשוט מתחיל תהליך של שבועיים אולי 3 שבו היבלת מתנפחת וניהיית אדומה ומוגלתית
ואחר כך שחורה, עד שנופלת.
לפעמים באמבטיה הייתי עם המים מנסה לגעת בה לזרז שתיפול, הוא התנגד, וכנראה זה כאב לו.
בגדול 0 תלונות!
תנסו את השום!
לכתוש לשים מעט ממש 2 גרגירים על הפלסטר לדאוג שיהיה צמוד ליבלת ללילה שלם- זה עובד!!!!!!
חתכת את השום עם ברזל? (יש אגדה שברזל מאבד את סגולת השם)
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
תודה רבה לכל העונות ננסה לעשות את הסגולה של השום נקווה שיעזור רק בטוח זה לא מסוכן ליד העניים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה