מידע שימושי שו"ת בנושא מענק עבודה 2024 - עבור שנת 2023

יש לי כמה שאלות כי זה פעם ראשונה שעושה את זה אשמח שיענו לי בביאור
1) אם האשה עוד לא בת 21 והיא נהיית בהמשך השנה האם כשמגישים אז זה נחשב כבת 21
2) אם הילד נולד בסוף 2023 נחשב כיש ילד?
3)אם כבר הגישו פעם אחת ולא התקבל בגלל שהיא עוד לא 21 אפשר להגיש שוב?
תודה מראש לכל העונים
 
יש לי כמה שאלות כי זה פעם ראשונה שעושה את זה אשמח שיענו לי בביאור
1) אם האשה עוד לא בת 21 והיא נהיית בהמשך השנה האם כשמגישים אז זה נחשב כבת 21
2) אם הילד נולד בסוף 2023 נחשב כיש ילד?
3)אם כבר הגישו פעם אחת ולא התקבל בגלל שהיא עוד לא 21 אפשר להגיש שוב?
תודה מראש לכל העונים
צריך שבתאריך 31.12.23 העובד יהיה בן 21 + ילד
אין מה להגיש שוב אם העובד לא היה בגיל המתאים בתאריך הקובע
 
הבנתי ממישהי שדיברה עם רשות המיסים שלרוב האנשים רשום שלא דווח וכו'
ועד ה15/07 זה אמור להתעדכן
לנו כבר ביום שישי היתה תשובה
 
אשמח למידע מהמבינים:

אין זכאות למענק עבודה בגלל: חוסר דיווחי 126,

יצויין שמדובר במשפחתון - עצמאיים,
יצויין ב' - שמדובר ב''אויבער חוכעם'' שהגיש דו''ח שנתי לבד.....
כנראה 126 של בן זוג (הוא עובד?)
לא קשור לדוח השנתי
 
כנראה 126 של בן זוג (הוא עובד?)
לא קשור לדוח השנתי
הבן זוג הוא עצמאי והגיש את הגו''ח השנתי ביחד עם אשתו כדיווח של זוג עצמאים השותפים באותה העסק,

התשובה קשורה בבעיה הכוללת של כל מי שקיבל את ההודעה שלא התקבלו דיווחי מעסיק (126) -
ויתאפשר להגיש הצהרה (או שיתוקן לבד) עד ה-15 לחודש,

כך אמרה לי היום פקידה
 
אשמח מאוד אם מישהו יודע לתת לי מידע
אם אני יצאתי לחופש לידה בשנת המס 06.12.2022
מבחינת מס האם נחשב לי החופשת לידה גם לחודש 12
או לחודשים של 2023 כלומר 1,2,3, וחצי מחודש רביעי?
תודה
 
מה זה אומר לשכיר
מצב זכאות
חוסר דיווחי 126
תודה
 
עונה שוב,
התשובה "'חוסר דיווחי 126'' (או חוסר דיווחי מעסיק ב''ז) היא תשובה אוטומטית ולא נכונה שאנשים רבים קיבלו -
ומי שאינו מאמין לי - שיתקשר לרשות המיסים*4954 - וישמע פעמיים בתקליט (פעם אחת בהתחלה - ופעם שניה לפני הגעה למענה אנושי בנושא מענק עבודה) שניתן לפנות אליהם בנושא זה החל מ-15 ביולי....

בשנה שעברה ''מס' נכסים לא מזכה'' היה השעיר לעזאזל שלהם...
 
אשמח מאוד אם מישהו יודע לתת לי מידע
אם אני יצאתי לחופש לידה בשנת המס 06.12.2022
מבחינת מס האם נחשב לי החופשת לידה גם לחודש 12
או לחודשים של 2023 כלומר 1,2,3, וחצי מחודש רביעי?
תודה
מתי הגשת את הבקשה של הדמי לידה?
ומתי קיבלת את הכסף
את יכולה לבדוק באתר של ביטוח לאומי באישור שנתי למס הכנסה האם זה נכנס ב2023 או ב2024
גם אני ילדתי ב12.22 אבל ביקשתי את הכסף רק בתחילת 2023 בכדי שלא יכנס ויחושב לי כל הסכום על 2022
 
מתי הגשת את הבקשה של הדמי לידה?
ומתי קיבלת את הכסף
את יכולה לבדוק באתר של ביטוח לאומי באישור שנתי למס הכנסה האם זה נכנס ב2023 או ב2024
גם אני ילדתי ב12.22 אבל ביקשתי את הכסף רק בתחילת 2023 בכדי שלא יכנס ויחושב לי כל הסכום על 2022
איזה חוסר הגיון אם הכסף נכנס לי ב2022
אז הכסף מחושב לי שבכל 2022 הרווחתי כפי החופשת לידה?
 
מישהו עכשיו הגיש על שנת 2022 וגם כתב לו חוסר דיווחי 126
לנסות עוד כמה ימים או לבדוק עם המעסיק?
 
איזה חוסר הגיון אם הכסף נכנס לי ב2022
אז הכסף מחושב לי שבכל 2022 הרווחתי כפי החופשת לידה?
שמעתי (לא מנסיון) שאפשר לשלוח להם פני הולכתוב להם שזה בגלל חל"S ושיפרסו חלק ל2023
אפשר לנסות לשלוח מייל ל
maanak :) taxes.gov.il
 
מישהו עכשיו הגיש על שנת 2022 וגם כתב לו חוסר דיווחי 126
לנסות עוד כמה ימים או לבדוק עם המעסיק?
לשלוח 106 למייל של מס הכנסה
maanak :) taxes.gov.il
 
אם חודש אחד עבדתי אצל קרוב משפחה ושאר השנה אצל אדם שאינו קרוב משפחה
האם אני זכאית?
ואיך אני מדווחת שחודש אחד היה אצל קרוב משפחה, בבקשה יש רק הצהרה שהעבודה לא התבצעה אצל קרוב משפחה.
תודה
 
מישהו עכשיו הגיש על שנת 2022 וגם כתב לו חוסר דיווחי 126
לנסות עוד כמה ימים או לבדוק עם המעסיק?
השגיאה באמת היתה סתם. עכשיו הסתדר ומראה על זכאות
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה