עזרה לתשומת לב הבחורים העובדים...

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #1
מיכאל שמש בפרסום ראשון ב׳כאן 11׳: צה״ל החל לאסוף נתונים ממס הכנסה על צעירים חרדים בגיל גיוס שעובדים ומונפק להם תלוש שכר. בצבא מתכננים בשלב הראשון לשלוח צווי גיוס לצעירים החרדים הללו. בצה״ל ינסו לעמוד ביעד הראשוני של גיוס 3,000 חרדים השנה מבלי לייצר עימות חזיתי מול הישיבות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מיכאל שמש בפרסום ראשון ב׳כאן 11׳: צה״ל החל לאסוף נתונים ממס הכנסה על צעירים חרדים בגיל גיוס שעובדים ומונפק להם תלוש שכר. בצבא מתכננים בשלב הראשון לשלוח צווי גיוס לצעירים החרדים הללו. בצה״ל ינסו לעמוד ביעד הראשוני של גיוס 3,000 חרדים השנה מבלי לייצר עימות חזיתי מול הישיבות.
כלומר? בחורים שלא רשומים בכלל בישיבה?
כך הם עשו עד היום, הדיחוי היה רק למי שהוא בן ישיבה.
אז מה התחדש?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מיכאל שמש בפרסום ראשון ב׳כאן 11׳: צה״ל החל לאסוף נתונים ממס הכנסה על צעירים חרדים בגיל גיוס שעובדים ומונפק להם תלוש שכר. בצבא מתכננים בשלב הראשון לשלוח צווי גיוס לצעירים החרדים הללו. בצה״ל ינסו לעמוד ביעד הראשוני של גיוס 3,000 חרדים השנה מבלי לייצר עימות חזיתי מול הישיבות.
תעבירו את זה לחברים בישיבות
כלומר? בחורים שלא רשומים בכלל בישיבה?
כך הם עשו עד היום, הדיחוי היה רק למי שהוא בן ישיבה.
אז מה התחדש?
יש הרבה בחורים שלומדים בישיבה אבל ב"בין הסדרים" הם עובדים
רובם עובדים בשחור יש כאלה שגם בלבן
והכוונה היא גם לאברכי כולל ובחורים שיש להם תלוש כדי לחסוך ביטוח לאומי
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אברך בגיל 30 בוודאות יש לו פטור או שצריך לבדוק את זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
בטופס של ועד הישיבות חותמים שלא עובדים,
מי שהימר על כך כדי להרוויח כמה פרוטות בביטוח לאומי (גם כן לא חוקי) הוא בסיכון,
אבל המיינסטרים החרדי לא יוכל להגן על המהמרים האלו.
המיינסטרים החרדי חייב להגן על המהמרים האלו, כל עוד בפועל הם לא הזהירו אף אחד לא לעשות זאת [והם לא הזהירו], גם אם על איזה מסמך כתוב את זה,זה לא פוטר אותם מאחריות!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
השאלה היא אם הם יפסיקו את התלוש עכשיו זה יעזור משהו?
הרי הם לכאורה בודקים את התלושים של החודשים האחרונים לא?
או שאפשר להגיד שעכשיו נכנסתי לישיבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
גיוס 3,000 חרדים השנה מבלי לייצר עימות חזיתי מול הישיבות.
נשמע קצת מצחיק,
נראה להם שאם הם יתפסו בחור שיש לו תלוש משכורת והוא בחור ישיבה לא יהיו הפגנות?
לא נראה לי שיש מה לחשוש לאברכים שבאמת עושים השתדלות לפרנסה,
ובחורים אולי עדיף לא להתחיל איתם,
אך הצבא לא באמת יצליח,
יהיו בעז"ה ובהכוונת מרנן ורבנן שליט"א מספיק הפגנות שאם לא ירצו לפתוח חזית נוספת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נראה להם שאם הם יתפסו בחור שיש לו תלוש משכורת והוא בחור ישיבה לא יהיו הפגנות?
אם יש יותר מ3000 בחורים שיש להם תלוש משכורת יוכלו להתחיל להציק ולחפש כל אחד בציציות האם הוא בחור ישיבה או לא
ואחרי כל הסינונים יתכן וימצאו 3000 בחורים שלא לומדים יום שלם בישיבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נשמע קצת מצחיק,
נראה להם שאם הם יתפסו בחור שיש לו תלוש משכורת והוא בחור ישיבה לא יהיו הפגנות?
לא נראה לי שיש מה לחשוש לאברכים שבאמת עושים השתדלות לפרנסה,
ובחורים אולי עדיף לא להתחיל איתם,
אך הצבא לא באמת יצליח,
יהיו בעז"ה ובהכוונת מרנן ורבנן שליט"א מספיק הפגנות שאם לא ירצו לפתוח חזית נוספת...
נראה להם שאולי הבחור הזה יסכים להתגייס מרצון כדי לא להפוך לעריק
ענין של גישה איך להשיג את החוליות החלשות
נראה להם בהיגיון שלהם שבין העובדים ימצאו יותר כאלו.
[אגב, ההגיון הגיוני אם לא שהיה מדובר הרבה פעמים בטריקים לביטו"ל]

זה לא שהם חוששים מהפגנות
הם פשוט מחפשים מתגייסים לצבא ולא עצירים לכלא.

אנחנו בכל מקרה חוששים מהכלא הצבאי במידה שווה לצבא עצמו - בשתיהם אותם תנאים רוחניים גרועים.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה