התייעצות חצאיות תלבושת לסמינר

  • הוסף לסימניות
  • #21
PLEESE ברחוב ירמיהו בבניין הגבוה שלפני סנטר 1,
מאחורי הנת"צ של האוטובוסים הבינעירוניים לירושלים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
שם? מיקום מדויק?
פליסה
בין תחנה אנג'ל למלון החדש בירמיהו
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
זה נמצא ליד סנטר וואן (מלמעלה) ליד הצלה
ושם מוכרים הכל לסמינר ולבית הספר תיקים, בקבוקים, חולצות, חצאיות,...
זוהי חנות מוכרת מאוד בירושלים וכמובן ותיקה מאוד
הם מוכרים שם חצאיות של החברות שהוזכרו למעלה כמו בטי זי, בלה גונה, ועודדד


יש גם חנות מאוד טובה בגאולה שמוכרים שם מלא תיקים ממותגים וחצאיות מאאווד טובות
זה נמצא ליד רחוב מאיר לא זוכרת בדיוק איפה , אבל הם מפרסמים בלעניין כמעט כל שבוע
זה המכירה לשעבר שהיתה בעזרת תורה
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
נראה לי פליסה קצת יקרים, אבל הסחורה שלהם איכותית (יכול להיות שזה המחיר לסחורה כזאת, לא יודעת)
זה האתר שלהם: https://plissee.co.il/DEFAULT.asp
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אני קניתי בחור בקיר
חנות ביפו
פחות איכותי מפליסה
אבל הקפלים נשארו מדויקים של החיים
ושווה תמחיר
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אני קניתי בחור בקיר
חנות ביפו
פחות איכותי מפליסה
אבל הקפלים נשארו מדויקים של החיים
ושווה תמחיר
אני ממש לא מרוצה מהחצאית שלהם.
הכפלים נפתחו לי של החיים...
זול שווה זול
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
קניתי חצאית מקסי שלהם בתחילת שנה
הקפלים נשארו אותו דבר (מכבסת בגרביון)
כן מרגישים שזה איכות פחות
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
למדתי 6 שנים בסמינר, שרדתי כדי להגיד לכם שהחצאית היחידות שמחזיקות (שלצערי גיליתי רק בשנתיים האחרונות) הם של בטי Z - לפי אורך ומידת רוחב, והסוג השני שמוכרים בסקירטפילג שהוא רק מיה בלי אורך.
בטי Z טוב יותר אבל יקר יותר, אז כדאי לבדוק אם יש באורך אפשר את השני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
ליפשיץ של התלבושת אמר לי לא לכבס בגרביון, כי זה מרסק את הקפלים.
כיבסתי בלי על 15 דקות תליתי בזהירת עם הקפלים. והחזיק מצוין עד סוף שנה.
אולי אחיות שלי עדיין משתמשות בזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אצלינו מוכרים רק פעמונים 175 ש"ח לחצאית, מכבשת רגיל ולא נותנת צומי לכפלים והמראה בהתאם
הבסיס לכפלים כן נשאר אז כשבא לי פעם בחצי שנה להראות טוב אני מגהצת
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
אין על חור בקיר! הקפלים הכי יפים אומנם לא נשארים ולכן אני מביאה לגיהוץ מקצועי ב50 ש"ח פעם ב3 חודשיים ונשאר פצצה
אני רזה וצרה והאחרות למינהם לא עמדו טוב היה נראה שק ולזה יש צורה מאווד יפה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אצלינו מוכרים רק פעמונים 175 ש"ח לחצאית, מכבשת רגיל ולא נותנת צומי לכפלים והמראה בהתאם
הבסיס לכפלים כן נשאר אז כשבא לי פעם בחצי שנה להראות טוב אני מגהצת
אפשר להכניס לגרביון לוקח חצי שניה
ליפשיץ של התלבושת אמר לי לא לכבס בגרביון, כי זה מרסק את הקפלים.
כיבסתי בלי על 15 דקות תליתי בזהירת עם הקפלים. והחזיק מצוין עד סוף שנה.
אולי אחיות שלי עדיין משתמשות בזה.
מעניין, לא קרה לי אף פעם
למה מרסק?
מגלגלים מכניסים, זה הכי שמור
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
מחור בקיר אני מרוצה ומלא חברות שלי מרוצות גם כן והמחיר טוב מאוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
לא שמעתי
לרב הבנות בכיתה שלי יש תמקסי של חור בקיר
אבל הם יחסית רזות
נשמר מאאאאאד
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
כל החצאיות תלויות במכונת הכביסה ואיך מכבסים אותן . תלוי כמות המעלות, וכל אחת ומכונת הכביסה שלה.
וזה מסביר גם את חילוקי הדעות בין החברות.
(אתן יכולות לשאול כמה בנות שיש להן את אותה חצאית- וכל אחת תן חוות דעת שונה)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

יש לי בת בכיתה ח' ששנה הבאה עולה בעז"ה לסמינר.
זאת הילדה הראשונה שלי ולכן אני מרגישה שאני מגששת באפילה.
*אנחנו גרים בפ"ת
*אנחנו ספרדים (אין לנו בעיה עם תיכונים אשכנזים אבל הבנתי שיש נטייה לעיקום פרצוף)
*אנחנו מחפשים מוסד לימודים סגור. לא חונק, אלא סגור. שהבנות שם צנועות גם מחוץ לשעות של הלימודים, האווירה רוחנית, השפה נקייה ואין דיבורים שלא מתאימים לבת בת יעקב (אני יודעת שאין 100% באף מקום, ואני יודעת שיש בכל מקום גם בנות פחות טובות ושצריך לדעת עם מי להתחבר, אבל אני עושה את ההשתדלות שלי מבחינת חיפוש המקום)
*אם יש בגרות מלאה - נשמח , אבל אם התיכון פתוח\מודרני פחות מתאים
*איזה מקצועות יש בכל סמינר והם יש לו המשך של י"ג ו-י"ד?

אשמח אם תוכלו להאיר את עיניי לגבי הסמינרים:
1. גברא
2. תהילה
3. אלקיים

אם יש לכן עוד שמות של תיכונים שאתן חושבות שיכול להתאים אז אשמח לשמוע!
כל בדל של מידע ממש ממש יעזור לי לגבש עמדה, להבין את הלך הרוח באותו סמינר.

תודה רבה!
  • עצוב
Reactions: רק שמחה :)1 //
125 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה