תקשורת עזרה בתקשורת לבחורה

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #21
אומרים לה משהו והיא לא מגיבה וזה קורה הרבה פעמים, והיא גם לא מגיבה למה שהשני אומר
אולי זה סוג של חרדה חברתית. לא אוהבת ליצור שיחות עם אנשים וכשפונים אליה מעדיפה לא לענות כדי שירדו ממנה ויעברו לדבר עם מישהו אחר? איך היא מול קהל, שולחן שבת, מפגשים משפחתיים.
היא מודעת לעצמה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
מה הכוונה יאבחנו כאוטיסטית.מיהו אוטיסט? יש ספקטרום מאד רחב ברצף ויש אנשים שלכאורה הם נורמטיבים לחלוטין והם ברצף בדיוק כי יש להם בעיית תקשורת. בשביל זה יש נויולוג ופסיכיאטר. ואולי בכלל זו הפרעת קשב או בעיה במבנה האישיות. לכאורה נשמע שהיא סובלת מבעיה כלשהיא שכדאי לאבחן
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אולי זה סוג של חרדה חברתית. לא אוהבת ליצור שיחות עם אנשים וכשפונים אליה מעדיפה לא לענות כדי שירדו ממנה ויעברו לדבר עם מישהו אחר? איך היא מול קהל, שולחן שבת, מפגשים משפחתיים.
היא מודעת לעצמה?
הגיוני, השאלה איך מתמודדים עם זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
מה הכוונה יאבחנו כאוטיסטית.מיהו אוטיסט? יש ספקטרום מאד רחב ברצף ויש אנשים שלכאורה הם נורמטיבים לחלוטין והם ברצף בדיוק כי יש להם בעיית תקשורת. בשביל זה יש נויולוג ופסיכיאטר. ואולי בכלל זו הפרעת קשב או בעיה במבנה האישיות. לכאורה נשמע שהיא סובלת מבעיה כלשהיא שכדאי לאבחן
בגיל 33 כשהיא מעוק בשידוכים אולי זה לא הזמן לעשות את האבחון הזה, הוא רק יתייג אותה יותר. צריך למצוא מישהי שתעזור לה בלי זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
קשה מאוד להיות מאובחן כאוטיסט...
יש כל כך הרבה קרטריונים שזה על גבול הבלתי אפשרי.
שווה ללכת לאיש מקצוע בתחום התקשורת שידע לכוון ולטפל!
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
  • הוסף לסימניות
  • #30
למה הכונה לא מגיבה?
כאילו אויר? אבל ממשיכה את השיחה?
בורחת מהשיחה?
משהו קורה לה? (היא מרגישה לחץ, מתח תחושות אחרות בגוף?)
פסיכולוגית נשמעת כתובת נכונה
זה לא שמיעתי זה התנהגותי
היא יודעת מה המקור להתנהגות הזו?
מה מוביל אותה לזה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
למה הכונה לא מגיבה?
כאילו אויר? אבל ממשיכה את השיחה?
בורחת מהשיחה?
משהו קורה לה? (היא מרגישה לחץ, מתח תחושות אחרות בגוף?)
פסיכולוגית נשמעת כתובת נכונה

היא יודעת מה המקור להתנהגות הזו?
מה מוביל אותה לזה?
לא מגיבה אולי כי יש לה מה להגיב והיא יודעת שזה יגרור ביקורת, אולי משהו אחר, אני לא יודעת בדיוק. היא אמרה לי שכשהיא לא מגיבה מתוסכלים ממנה ויכולים גם לצעוק עליה שהיא לא מגיבה ומרגישים אויר כשמדברים איתה.
אם משהו קורה לה? אולי היא מרגישה שנחסם לה הפה
אני לא יודעת אם היא יודעת מה המקור לזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
בעיות תקשורת זה רצף
וכן, יש אנשים שמאובחנים בגיל מאוחר
לדעתי היא צריכה טיפול מקלינאית או כל מטפלת שעברה הכשרה ללקויות תקשורת, סתם מטפלת רגשית לא תוכל לעזור לה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
בעיות תקשורת זה רצף
וכן, יש אנשים שמאובחנים בגיל מאוחר
לדעתי היא צריכה טיפול מקלינאית או כל מטפלת שעברה הכשרה ללקויות תקשורת, סתם מטפלת רגשית לא תוכל לעזור לה.
יש לך מישהי להמליץ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
לא מגיבה אולי כי יש לה מה להגיב והיא יודעת שזה יגרור ביקורת, אולי משהו אחר, אני לא יודעת בדיוק. היא אמרה לי שכשהיא לא מגיבה מתוסכלים ממנה ויכולים גם לצעוק עליה שהיא לא מגיבה ומרגישים אויר כשמדברים איתה.
אם משהו קורה לה? אולי היא מרגישה שנחסם לה הפה
אני לא יודעת אם היא יודעת מה המקור לזה
יש מצב שמלווה בהתקף חרדה והיא פשוט משתתקת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
סתם זורקת - את טוענת שמדברים אליה והיא לא עונה
בדקו אפילפסיה - ניתוקים שקטים?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
ואז מה? יאבחנו אותה כאוטיסטית? מה זה יעזור?

היא דברה על זה עם המטפלת שלה והמטפלת זיהתה את הבעיה ולא יודעת לעזור לה

@צלצולית , באמת אין טעם לאבחן ואולי יש .
אם היא הייתה אוטיסטית, היא הייתה יודעת את זה מזמן. וגם אם לא, לא קרה כלום.
הקב"ה ברא אותה עם המון המון מעלות והרבה כישרונות - ותפקיד מיוחד בשבילה!! אין אך אחד בעולם כמוה ואין אף אחד שיכול להחליף אותה!!
כל מה שאנחנו עוברים בדרך, ואוספים בה- אילו מתנות שבאו לקרב את הזווג שלנו, ולא ח"ו להרחיק.
מה שכן, היא צריכה לאהוב את עצמה ואת המתנות שה' נתן לה!! גם את זה שלפעמים היא קצת מתרגשת ולא הכי יודעת לענות,
אולי זה מה שהיא צריכה, לא לשנות את עצמה, כמו שהיא מנסה הרבה זמן, אלא עבודה חדשה, לדעת שזה בסדר!! ומותר לה!!!- כי היא כזאת!!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה