בקשה איזה חברות קיימות לחשבוניות ירוקות?

  • הוסף לסימניות
  • #1
אחרי שחכמי פרוג עזרו לי ובזכותם לא התחלתי את השימוש המסורבל בקבלות ידניות
אני מחפשת אחר התוכנה הנוחה ביותר עבורי לניהול חשבונית
כרגע בעיקר הפקת קבלות, אבל יתכן שבהמשך אזדקק ליותר מזה....
כרגע מכירה את YPAY - והיא קצת כבדה לי מבחינה חזותית, לא מספיק ידידותית.
ומכירה גם את SUMIT - ששם להיפך, מרגיש לי מין גן ילדים...
מחפשת עוד תוכנות נוחות וידידותיות
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
ומכירה גם את SUMIT - ששם להיפך, מרגיש לי מין גן ילדים...
מה הכוונה?

זו מערכת שעושה רושם מאד ידידותי בעיני

בכל מקרה יש את חשבונית ירוקה שהיום נקראת מורנינג אם אני לא טועה

זברה

איזיקאונט

קארדקום/אישורית הזהב

טרנזילה

ועוד רבות וטובות
 
  • הוסף לסימניות
  • #5

 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני דווקא משתמש באיזיקאונט ואני מאוד מרוצה.
ממליץ להצטרף. ניתן להשתמש במשך חודש ללא עלות, וכך להכיר את המערכת.
קישור כאן>>>
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
תודה לכולם,
אחרי בדיקות של כמה מערכות,
כעוסק פטור שמעוניינת לנהל לקוחות, פריטים וקבלות
הכי נהניתי מ invoice-maven,
החיסרון היחיד היה בפתיחה כשהציגו את המערכת כמותאמת לכאלו שמפחדים מדברים חדשים...
הוריד לי את כל המורל...
אה, והמחיר...
בנוסף לחברות שצויינו למעלה ניסיתי גם את ICOUNT - ממש תוכנה נחמדה, (עם קופי מגניב...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
כרגע בעיקר הפקת קבלות, אבל יתכן שבהמשך אזדקק ליותר מזה....
לכן כדאי לבדוק שרות הפקת קבלות שיש להם תכונות נוספות במערכת.
באיזיקאונט נותנים עוד מגוון נרחב של שרות, כמו: סליקת אשראי (+מכשירי סליקה לעסקים), הפקת קבלה אוטומטית ברגע שמתבצעת עסקה, פתרונות אשראי מתקדמים, דפי מכירה (-מכינים דף תשלום, שולחים קישור ללקוח, הוא נכנס ומשלם עצמאית ומקבל קבלה אוטומטית), ניהול מלאי ועוד.
פרמטר נוסף שכדאי לשים לב אליו: עיצוב.
דף מעוצב, נותן הרבה יותר השראה ללקוחות. באיזיקאונט יש עיצוב מעולה גם לדפי המכירה, גם לקבלות המופקות, ולהודעות שהם שולחים עם הקבלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אני אוהבת את חשבונית ירוקה (מורנינג)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
תודה על כל התגובות,
זקוקה לייעוץ נוסף מניסיונכם...
כמה חשובה ונוחה הנהלת חשבונות דרך האתר?
בחברה שהכי מצאה חן בעיני אין שירות הנהלת חשבונות דרך האתר, כמו שיש למשל ל YPAY.
כרגע כעוסק פטור זה לא משמעותי לי, אבל מן הסתם יגיע היום שאהפך לעוסק מורשה ואזדקק להנהלת חשבונות חודשית.
האם שווה לי ללכת על אתר פחות נח בשביל היתרון הנ"ל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני השתמשתי עם כמה וכיום אני בחשבונית ירוקה-מורנינג, לדעתי הממשק שלהם הוא הטוב ביותר והפונקציות והעיצוב מושלמים גם מתממשק למקומות אחרים, יש להם שירות לקוחות מעולה.

לדעתי לא לעשות שום שיקול של 'יגיע היום' כרגע לעשות מה שהכי נוח. יגיע היום ואולי העסק יהפוך לחברה בע"מ... ואז יידרשו עוד כמה שינוייים...
ללכת עם מה שהכי נוח בנתונים הנוכחיים.

עוד משהו, לא להסס לעזוב ולעבור פלטפורמה במידה ולא מרוצים, לא לסחוב עוד חודש ועוד חודש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
גם ממליצה על חשבונית ירוקה, מאד נוחה וכל כמה זמן מוסיפים פיצ'רים חדשים
למה את מתכוונת הנהלת חשבונות דרך האתר, להפקת דוחות? כי למיטב ידיעתי רוב האתרים שהזכירו כאן כוללים את האופציה הזאת, בתוספת תשלום מן הסתם
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
מורנינג- קצת יותר יקרים מסאמיט..
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
יש פה מישהו שניסה את מורנינג מול סאמיט?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
מורנינג- קצת יותר יקרים מסאמיט..
יש פה מישהו שניסה את מורנינג מול סאמיט?
אני
ובחרתי בסאמיט
במורנינג לא נהנתי משירות הלקוחות..
סאמיט עדיין לא ניסית את השירות לקוחות- אבל המערכת ממש ידידותית וכיפית..
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מורנינג- קצת יותר יקרים מסאמיט..

אני
ובחרתי בסאמיט
במורנינג לא נהנתי משירות הלקוחות..
סאמיט עדיין לא ניסית את השירות לקוחות- אבל המערכת ממש ידידותית וכיפית..
תודה

המחיר פחות משנה לי כרגע

השירות לקוחות מאד חשוב לי
תוכלו להרחיב ממה לא נהניתם? האם מהממשק או מהתגובות/יחס?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
תודה

המחיר פחות משנה לי כרגע

השירות לקוחות מאד חשוב לי
תוכלו להרחיב ממה לא נהניתם? האם מהממשק או מהתגובות/יחס?
א. לא הצלחתי למצוא טלפון של שירות לקוחות
ב. צריך להתכתב עם בוט מטומטם שמפנה אותך שוב ושוב להסברים באתר, עד שקולטים איך לסובב אותו על מנת שיעביר לשירות אנושי...
ג. מהרגע שהעביר לשירות אנושי- חייבים להיות בהיכון לקבל את התגובה, גם אם לפעמים זה יכול לקחת שעתיים...
לא עניתם- הפניה נסגרת אוטומטית.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה