דרוש מידע לפני קניית עגלה. בוגבו או סייבקס.

  • הוסף לסימניות
  • #1
מתלבטת בעיקר לגבי הטיולון, מה יותר נוח?
אשמח להמלצות, דעות ומחשבות על ההשוואה בינהן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
בטיולון של הbee הילד יכול לעלות ולרדת מהעגלה לבד , עבורי זה פלוס
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לבוגבו יש כמה וכמה דגמים וכל אחד נח מבחינה אחרת.
בכל אופן לבוגבו יש יתרון שהוא מותג- השאלה היא אם זה מדבר אליך.
אם כן- אז פשוט תבחרי לך מבין הדגמים של בוגבו את זו שתהיה לך הכי נוחה
אם לא- אז תחליטי איזה דגם של בוגבו את משווה לאיזה דגם של סייבקס....
בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
בתור מישהי שיש לה בי 6 אני כבר 3 שנים, טיולון נח איכותי וקליל יחסית
ואני מכירה מישהי שהיה לה מיוס 3 מהר מאד היא מכרה את הטיולון טענה שהוא מסורבל וכבד
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מבחינת חוזק-
הסייבקס נראית פחות חזקה ומאסיבית, שלדה דקיקה כמו לא יודעת מה.. כאילו התקמצנו על המתכות..
והבוגבו עם שילדה חזקה ויציבה יותר, אין מה להשוות!

מבחינת יופי-
אני אוהבת את שתיהם ;)
אבל הייתי קונה בוגבו
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
דבר ראשון בוגבו הפסיקו לשווק את הבי, אז תבדקי אם רלוונטי לך (מקומות בודדים מוכרים לפי מה שהבנתי)

דבר שני לי ולשתי אחיות שלי יש את הבי 6 ולאחות אחת יש סייבקס מיוס 3 ,
אחותי עם הסייבקס מאד מרוצה, טוענת שהילד יושב בנח בטיולון (לדעתי יושב על רשת ממש לא נח)
השכיבה שלה מאד טובה, יש רשת כזו שפותחים כשהתינוק על הבטן וכך הוא רואה
מה שכן אני מבינה ממנה שהיא יותר עדינה מהבוגבו וטוענת שלא תשרוד כמה ילדים כמו הבוגבו....
לגבי הבי 6- אחיות שלי מאד מרוצות , לי בהתחלה השלדה היתה תקולה והלכתי והחליפו לי ועכשיו אני סופר מרוצה,
(לאחותי זה קרה גם, והחליפו לה אחרי שנתיים!!! לחדשה, צריך לשים לב שיש להם תקלות, יתכן שבשל כך מפסיקים לשווק אותה....)
היא חזקה, נוסעת טוב, הילד יושב בנח ויש להם שרות מספר אחד לבוגבו. (החלפת גגון, תיקונים, אחריות 4 שנים)
אם חשוב לך איכות לדעתי לכי על הבוגבו (במידה ועדיין קיימת)
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
תודה, איפה כן יש אותה עדיין? מעונינת בצבע שחור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
הבנתי ששילדה שחורה חסר בשוק, וגם אם תמצאי באתר יגידו לך שזה לא מעודכן...
שילדה בצבע אלומניום כן תוכלי למצוא בחנויות, אם את לא נעולה על עצמך מדי
אולי בסניף חיפה או בירכא, כמה שאת מוכנה להרחיק נדוד
היא שווה כל שקל !
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
ההבדל הגדול שבוגבו יש להם שירות וסייבקס לא צריכה כמעט שירות (בהשוואה) כמעט כל אחת שניה מספרת פה על השירות שקיבלה אז מה זה אומר?
סתם כך אוהבת סייבקס פחות המונית הרשת בטיולון היא עם קפיץ כך שזה נח מאד ותמיד אפשר לשים את החלק שמכסה את הרשת (ימים כמו של חום עכשיו הרשת הזאת הצלה)
מבחינת חוזק הבי לא יותר חזקה והיה לי את שתיהן. נכון שיותר קשה לעלות לטיולון אבל בגיל שעולים לבד לטיולון כבר עברתי ליויו (כן, המונית...) בנתיים במשפחה מי שקנה את הסייבקס לא הצטער על ההמלצה...
בבי 6 ובכל הבי יש נקודה רופפת בידית שצריכה תיקון כפי התדירות שמשתמשים במדרגות וכד' אם הרבה מדרגות החלק הזה נהרס וכל היציבות של העגלה הולכת לעומת הסייבקס שעולה מדרגות בלי לההרס.
שיקול נוסף אם יש לכם רכב תנסי לקפל את 2 העגלות ותראי הבדל משמעותי לסייבקס. אפשר להוציא את האמבטיה ביד אחת לקפל ביד אחת ולהשאיר עומד וגם המקום בתא מטען פחות תופס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
מתלבטת בעיקר לגבי הטיולון, מה יותר נוח?
אשמח להמלצות, דעות ומחשבות על ההשוואה בינהן.
בוקר טוב
בתור עובדת שילב (כבר מעל 4 שנים)
כל עגלה / טיולון יש יתרון וחיסרון, אין מושלם!
אני לא ממליצה על הטיולונים של בוגבו (בי 6 ובטרפלי, חזרו אלי מללאא לתיקון).
את הסדרה של הבי 3, 5, 6, הפסיקו לייצר (ב"ה).
השכיבה בטיולונים של בוגבו לא מלאה, של סייבקס כן.
סייבקס לא חזרו בכלל! (לסניף שלי לפחות)
מבחינת שירות סייבקס השירות שלהם פחות טוב ושל בוגבו יותר טוב.
שיהיה בהצלחה!
מקווה שעזרתי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
בציבור בחרדי אולי בוגבו יותר נחשב
בציבור החילוני אני לא בטוחה שם דווקא נרהא לי שהסיבקס היא המותג
כל חילוני שלישי שיש לו ילד יש לו סיבקס
בכל אופן לבוגבו יש יתרון שהוא מותג- השאלה היא אם זה מדבר אל
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
ממליצה מאוד על הסייבקס!!
נוחה, קלילה וכייפית ממש
הטיולון מהמם ונוח-והרשת היא אחד הדברים הטובים שיש לה (אפשר להחזיר את הבד אם רוצים..)
וגם יפה ומעודנת יותר לטעמי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
בסופו של דבר
זה כל אחת והחוויה האישית שלה עם אותה עגלה.
לרוב, בוגבו זה לחץ חברתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
יש לי בי 5 כבר 4 ילדים בלי שום תיקון ב''ה חזזקה מאד
הגון הראשון דהה לי אז בוגבו נתנו לי גגון חדש
מאד מאד מרוצה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה