מלחמת התקומה הנספח השבועי • שבוע 43

האם אתם חושבים שהאירוע במג'דל שמס' הוא האירוע שבגללו תיפתח המלחמה בין ישראל לחיזבאללה

  • כן

  • לא


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #61
במשמרת שלו היה כבר די והותר הרוגים 😞
כך שלא נראה שזה עדיין השיקול שלו
(ואגב הרל"בים טוענים ההפך... שלא אכפת לו מהרוגים וחטופים והוא ממשיך את המלחמה בשביל צורך פוליטי... אז אני רואה שכל מה שהוא לא יעשה הוא יצא אינטרסנט)
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
במשמרת שלו היה כבר די והותר הרוגים 😞
כך שלא נראה שזה עדיין השיקול שלו
(ואגב הרל"בים טוענים ההפך... שלא אכפת לו מהרוגים וחטופים והוא ממשיך את המלחמה בשביל צורך פוליטי... אז אני רואה שכל מה שהוא לא יעשה הוא יצא אינטרסנט)
בוודאי, ה-7 באוקטובר התפוצץ לו בפנים, נתניהו נמנע בכל שנות שלטונו לחסל את החמאס [ואני מדבר על השנים שבמבצע קטן יחסית היה אפשר לחסל אותו], אך ורק בכדי למנוע מלחמות במשמרת שלו, מי כמו נתניהו יודע ומבין שבסוף זה היה אמור להתפוצץ, והחמאס לא אוגר נשק בשביל שינוח במחסנים, ולא מאמן לוחמים בשביל הכיף, אבל נתניהו חושב רק על עצמו וניסה לדחות את המלחמה לאחר ימי שלטונו ואז יגיד שבמשמרת שלו היו הכי פחות הרוגים [כפי שהוא הרבה לטעון עד לפני ה-7 באקטובר
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
יודו לה' חסדו.
9 חודשים עשרות אלפי טילים וכטבמי"ם מהצפון, מספר הרוגים ופצועים מזערי, בלתי נתפס.
האירוע אתמול שבו נהרגו ילדים לא יהודים, כמו עוד אירועים בישובים לא יהודים בגולן שבהם נהרגו ונפצעו רבים ממחישים כמה ה' שומר על בניו.
גילוי מלכות ה' בעולם כפשוטו.

ואם אני כותב משהו אני אוסיף, אני מקיים שיחות עם פלסטינים בגדה, המציאות שהכי מפחידה אותם, היא שישראל לא תחזור להעסיק פלסטינים, זה מדאיג אותם יותר מכל דבר אחר, הם הולכים ונמקים, הפועלים עובדים שם בשביל גרושים, והפועלים שהתרגלו לשכר בישראל לא מסוגלים לעבוד בשביל משכורת זעומה, הם עושים מאמצים אדירים להכנס לעבוד, אבל זה דורש מהם אתלטיות ויצירתיות... ורק הצעירים שבהם מסוגלים לזה.
הם רוטנים על הסינים וההודים שלא שווה לנו להעסיק אותם מכל מיני סיבות מקצועיות וכלכליות, בקיצור הם אוכלים את עצמם מבפנים לאט לאט.
בשורות טובות, וביאת משיח צדקנו מהר!
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
ברק רביד ב CNN מאשים את ישראל בירי שחיזבאללה ביצע לצפון: "אם היתה הפסקת אש בעזה, זה לא היה קורה, האמריקאים הזהירו שזה יקרה אם לא יעשו הפסקת אש בעזה והם צדקו"
נו נו נו
פויה ישראל

הזיה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
תכלס לכל מי שרוצה מלחמה בלבנון עכשיו!
רוב הסיכויים שאחרי יומיים של נזקים אדירים לשני הצדדים מייד יבוא סבא ביידן וידרוש הפסקת אש עכשיו!
וכמובן יצטרפו אליו האו"ם וצרפת ויתר המדינות הנאורות, ויטענו שכבר נהיה מספיק נזק ללבנון
ואז אחרי יום יומיים תהיה עוד החלטת או"ם 1071 שווה לצור על פי צלוחיתו של נסראללה ואז התעצמות צבאית נוספת ואחרי מספר שנים שוב חוזר חלילה..
רק מזכיר שלפני מלחמת לבנון השניה היתה גם החלטת או"ם כלשהיא שלא עזרה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
תכלס לכל מי שרוצה מלחמה בלבנון עכשיו!
רוב הסיכויים שאחרי יומיים של נזקים אדירים לשני הצדדים מייד יבוא סבא ביידן וידרוש הפסקת אש עכשיו!
וכמובן יצטרפו אליו האו"ם וצרפת ויתר המדינות הנאורות, ויטענו שכבר נהיה מספיק נזק ללבנון
ואז אחרי יום יומיים תהיה עוד החלטת או"ם 1071 שווה לצור על פי צלוחיתו של נסראללה ואז התעצמות צבאית נוספת ואחרי מספר שנים שוב חוזר חלילה..
רק מזכיר שלפני מלחמת לבנון השניה היתה גם החלטת או"ם כלשהיא שלא עזרה..
אז מה האופציה האחרת לא לעשות כלום ולחכות שיטבחו אלפי איש ורק אז יהיה לגיטימציה
למה תמיד אנחנו צריכים להיהרג ורק אז לתת מכה לאויבים שלנו????????
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
תכלס לכל מי שרוצה מלחמה בלבנון עכשיו!
רוב הסיכויים שאחרי יומיים של נזקים אדירים לשני הצדדים מייד יבוא סבא ביידן וידרוש הפסקת אש עכשיו!
וכמובן יצטרפו אליו האו"ם וצרפת ויתר המדינות הנאורות, ויטענו שכבר נהיה מספיק נזק ללבנון
ואז אחרי יום יומיים תהיה עוד החלטת או"ם 1071 שווה לצור על פי צלוחיתו של נסראללה ואז התעצמות צבאית נוספת ואחרי מספר שנים שוב חוזר חלילה..
רק מזכיר שלפני מלחמת לבנון השניה היתה גם החלטת או"ם כלשהיא שלא עזרה..
דווקא מלחמת לבנון השניה בטווך הארוך הוכח כמלחמה מאוד מוצלחת, עובדה שלקח להם 20 שנה לקלוט את מדיניות הרופסת של ישראל כהיום... ההרתעה היתה מאוד חזקה, נסראללה ימ"ש בעצמו הודה שלו ידע שזו תהיה תגובת ישראל על החטיפה הוא לא היה חוטף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
דווקא מלחמת לבנון השניה בטווך הארוך הוכח כמלחמה מאוד מוצלחת, עובדה שלקח להם 20 שנה לקלוט את מדיניות הרופסת של ישראל כהיום... ההרתעה היתה מאוד חזקה, נסראללה ימ"ש בעצמו הודה שלו ידע שזו תהיה תגובת ישראל על החטיפה הוא לא היה חוטף.
הבעיה היא שכרגע כמעט הכל נמצא בתת קרקע ומלחמה קצרה לא תספיק, צריך הרבה תפילות שיושמד כל מאגרי התחמושת והחיילים לפני שתסתיים המלחמה
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
דווקא מלחמת לבנון השניה בטווך הארוך הוכח כמלחמה מאוד מוצלחת, עובדה שלקח להם 20 שנה לקלוט את מדיניות הרופסת של ישראל כהיום... ההרתעה היתה מאוד חזקה, נסראללה ימ"ש בעצמו הודה שלו ידע שזו תהיה תגובת ישראל על החטיפה הוא לא היה חוטף.
וכן להיפך... - העובדה שישראל לא הצליחה להתמודד עם הרקטות אותן ירה חיזבאללה, גרמה שישראל לא העיזה לתקוף אותו כל השנים, וכך קיבלנו ארגון בן עשרות אלפי לוחמים ומאות אלפי רקטות כטב"מים וכו'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
דווקא מלחמת לבנון השניה בטווך הארוך הוכח כמלחמה מאוד מוצלחת
הוכחה ככושלת
והראיה שחיזבאללה יום למחרת התחיל להתחמש למלחמה הבאה
וכולם יודעים שאם לא היה מלחמת אזרחים בסוריה
חיזבאללה מזמן היה פותח מלחמה על ישראל
בקיצור די עם חמאס מורתע חיזבאללה מורתע
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
לאחר הטבח הרצחני במגדל שמס, נועם אמיר חושף : "יש עמדה במטה הכללי שקובעת שאסור לתקוף תשתיות בלבנון"
השערה שלי
ישראל לא רוצה להיות הראשונה שתוקפת תשתיות ומפסידה קרטיד בינלאומי ונותנת לחיזבאללה לתקוף תשתית ישראלית
בשלב מסויים חיזבאללה יתקפו תשתיות ישראליות ואז יהיה לישראל לגיטימציה מלאה לתקוף תשתית שלהם.
וישראל לא אוהבת להיות ראשונה בקטעים האלו, אפשר להתווכח עם זה אבל זה התפיסה.

בכל אופן למי שלא זוכר היו כאן דיווחים בעבר על מתקפה על שנאים של מתקן של משאבות מים איפשהו בדרום לבנון ככה שלא ברור איך זה מסתדר עם העמדה הנ"ל
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
  • הוסף לסימניות
  • #76
חשוב שתדעו... כולם צועקים לפוצץ, להשמיד, לשרוף וכל מיני קשקושים... בסוף, אף אחד לא יושב בקבינט חוץ מחברי הקבינט, אף אחד לא יודע מול איזה חומרים מודיעיניים הקבינט נחשף, אף אחד לא יודע לאן אנחנו הולכים, זו האמת, זה יכול להסתיים בקול ענות חלושה או במלחמה אזורית. תרגיעו שתו כוס מים ייקח עוד שעות רבות עד שנדע לאן זה הולך.

אבו צאלח
אבל הציבור רוצה מלחמה נמאס לו מסבבים כמו שהיה בדרום
הוא לא מאמין שלא יקרה 7 באוקטבר בצפון
מלחמה זה הזמן
קצת מפחיד להגיד את זה
אבלל
אנחנו כבר במלחמה אמנם שקטה אבל שם
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
משרד החוץ הנורבגי: אנו קוראים לאזרחי נורווגיה לעזוב את לבנון לאלתר

צרפת קוראת לאזרחיה להימנע מנסיעות ללבנון ולישראל

קנדה קוראת לאזרחיה לעזוב את לבנון.

גרמניה ואלבניה קוראות לאזרחיהם לעזוב את לבנון
מעניין רק הצרפתים מפחדים גם להיות בישראל...
מה הם יודעים שהשאר לא יודעים. או מה הם לא יודעים שהשאר יודעים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
שמתם לב שאין אזעקות בצפון?
אולי השקט שלפני השקט...
נראה לי שהחיזבאללה הבין שהוא הגזים, הם מתים מפחד לשלוח טילים היום, הם מחכים לתגובה ישראלית. חוץ מזה שהם התחילו לסגת צפונה. לא נראה לי שהם יעזו לשלוח עכשיו עוד טילים. רק חסר להם שהטיל יפגע בפקיעין וירים עליהם עוד דרוזים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
מעניין רק הצרפתים מפחדים גם להיות בישראל...
מה הם יודעים שהשאר לא יודעים. או מה הם לא יודעים שהשאר יודעים.
או אולי: את מי הם שונאים, שהאחרים שונאים פחות.
הם חייבים להראות שגם בישראל מסוכן כי ישראל חלשה מול חיזבאלה....
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה